Vielä myynnissä.

Nimetön

Se uroskani on vieläkin myynnissä. Se on kiltti ja seurallinen. Viihtyy sylissä. 1v7kk vanha. Väriltään ruskea. Sairauksia ei ole. Papereitakaan ei ole. Se kani on ollut minulla viimekeväästä asti. Syy miks myyn on se et mulla on jo 5kania. Huoneeseen pitäis saada tilaa. Hinta on 15€. Olisiko joku kiinnostunut? Jos on niin voi kirjoittaa sähkäriini. [email protected]. Sinä on osoite.

7

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malsu

      Laitoin sinulle postia :)

    • mennä kaupaksi!!!!

      .........

    • Miksi olet ottanut/teettänyt poikasia,ellet pysty niistä pitämään hyvää huolta??????Miksi tarvitset häkkiä,kun sanoit,että"pitäisi saada tilaa enemmän"voisit myös antaa häkin samalla ostajalle pupun mukana.Eiköhän se häkki vie enemmän tilaa kotonasi,kuin kanisi???Älä ota enää kesälemmikkejä,jos niille on näin vaikea löytää uutta ja rakastavaa kotia!!!

      -Onnellisen kanin onnellinen omistaja-

      • TAAS KERRAN!!!

        Varmaan tässä on käynyt,että,sattui keväällä "vahinko",niink tossa jo joku sano.
        Poikaset on NYT söpömpiä kuin nuo isot.
        Siksi iso poika saa mennä.
        MYYJÄ Pidä huoli jatkossa,ettei näin käy.
        Vaikka vauvat ovatkin niin suloisia.


      • Nimetön
        TAAS KERRAN!!! kirjoitti:

        Varmaan tässä on käynyt,että,sattui keväällä "vahinko",niink tossa jo joku sano.
        Poikaset on NYT söpömpiä kuin nuo isot.
        Siksi iso poika saa mennä.
        MYYJÄ Pidä huoli jatkossa,ettei näin käy.
        Vaikka vauvat ovatkin niin suloisia.

        Tota ne mun kanit ei ole vauvoja. Kaikki kanit ovat yli 1ja½vuotta. Paljonkin yli. Muutamat ovat yli 2v. Joten kitti vaan vauva viestistä. Ne eivät ole vauvoja ja en myy kania sen takia onko se söpö vai ei. Teillä on ihan väärä ajatus siitä.


      • MIKS TÄMÄ???????
        Nimetön kirjoitti:

        Tota ne mun kanit ei ole vauvoja. Kaikki kanit ovat yli 1ja½vuotta. Paljonkin yli. Muutamat ovat yli 2v. Joten kitti vaan vauva viestistä. Ne eivät ole vauvoja ja en myy kania sen takia onko se söpö vai ei. Teillä on ihan väärä ajatus siitä.

        Olisko mtenkään mahd,että joku muu lähtis.
        Onko muut tyttöjä vai poikia,leikattuja/leikkaamattomia.
        Miten tämä kani tulee toimeen tisten kanssa,vai tuleeko?
        Meillä on kaks yhessä,kolme toisessa häkissä tallissa ja kaks nuorta sisällä.


      • Nimetön
        MIKS TÄMÄ??????? kirjoitti:

        Olisko mtenkään mahd,että joku muu lähtis.
        Onko muut tyttöjä vai poikia,leikattuja/leikkaamattomia.
        Miten tämä kani tulee toimeen tisten kanssa,vai tuleeko?
        Meillä on kaks yhessä,kolme toisessa häkissä tallissa ja kaks nuorta sisällä.

        Ei ole mahdollista kenenkään muun lähteä. Ei ikimaailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe