Kuten moni on todennut ovat ne järkyttävän näköisiä. Naurettava asu provosoi epäsosiaalista roskaväkeä, tämä on työturvallisuuskysymys!
Aloitetaan päähineestä, ehdottomasta ns. koppalakka, ei mikään ruma suikka. Tyköistuva musta nahkatakki, toppaukset hartijoissa. Tiukat tummansiniset housut, mustat nahkasaappaat. Vyöllä roikkuisi kaasu, käsiraudat ja iso musta pamppu. Tämän kaiken sisällä olisi 195 senttinen täyttä lihasta oleva atleetti. Miehekäs, jykevä leuka näkyisi tyylikkään päähineen alta...
Tälläinen vartijan univormun pitäisi
10
1661
Vastaukset
- since1999
et sitten yhtään homoeroottisempaa keksiny?!
- kuin nykyiset resu-pekan ry...
Voisi sitä nyt jotain tyylikkyyttä olla työvaatteissakin. Raksan haalaritkin ovat hienommat!
- ne muut?
Olen nähnyt aika monta vartijaa, joilla on pullea maha ja peppu, lyhyet jalat, pottunokka ja naaman paikalla pizza. En välttämättä haluaisi nähdä semmoista ainakaan kuvailemassasi univormussa...
- saisivat potkut
Tilalle otettaisiin pitkiä ja lihaksikkaita uroksia! Ei vartijana pärjää vanha metriheikki, nainen, lihava jne.
- .308
TOM OF FINNLAND
vai
PERA FROM TURKKUSSE?- sama
mita mita eikös tama tai nama ole yksi ja sama. vuorovetten prinssi.
- hetvart.
Tom of Finland fan club on ihan toisella palstalla.
- men in black
kyllä paras asu on musta puku jota itse käytän töissä. eipä paljon tuu pään aukomisia......
- Ex vartija.
Tuohan jo saattaisi johtaa siihen ettei enaa tartte ainoastaan vaistella toimeksiantajan naispuolisten tyontekijoiden iskuyrityksia ( faktaahan on ettei vartijan tarvitse tumputtaa handuun jos on vaikkapa ostarilla duunissa, imuttajia loytyy joka henkilostojuhlissa...)vaan myos miespuolisten!
- Anonyymi
Vartijoilla voisi olla samanlaiset univormut kuin Amerikassa on enemmistöllä poliiseista ja vartijoista.
- Koppalakki kesällä ja turkislakki talvella.
- Metallinen virkamerkki.
- Univormutakki, jossa irtovuori kylmiä kelejä varten.
- Kauluspaita kravatilla ja kesällä lyhythihainen kauluspaita ilman kravattia.
- Nahkainen alus- ja varustevyö koteloilla.
- Nahkakäsineet.
- Puolikengät tai nilkkurit kelin mukaan.
Tai sitten ihan arkipuku ja kelin mukaan sade- ja päällystakki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047195- 1642187
- 1131768
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571206Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591013