Kuolemanportti

Dragon

Jos joku tietää mistä voisi ostaa Kuolemanportti-kirjasarjan ensimmäisen osan (muistaakseni Lohikäärmeen siipi) KOVAKANTISENA niin olisin todella iloinen! On etsitty ainakin Tampereelta, Hesasta, ja Seinäjoelta, mutta ei löydy. Siispä hyvät neuvot ovat tarpeen!
Mailatkaa tietoja: [email protected]
P.S. Sarjan ovat kirjoittaneet Margaret Weis ja Tracy Hickman

6

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fantasyfan

Kokeile www.huuto.net

• Jossu

Haapaveden sokkarilta löytyy kovakantisena. Hintaa en muista. Eikö sitä tosiaan muualta löydy?
      Jos et tosiaan sitä muualta saa, mä voisin postittaa sen sulle...tai jotain. Mailaa: [email protected]

• haplo

oon kyllä itekin ettiny sitä mutta mä tyydyin sitten siihen loisto pokkariin kun en löytänyt mistään...Mutta mulla on myös yks kysymys tähän kirjaan.. Mistä saa siihen sarjaan perustuvan pelin ??Jos tiiätte kirjotelkaa tähä keskusteluun..

• Warsku

Tuossa yksi loistavin sarja mitä lukenut..

• Jossu

löytyisi Lukulaarista -antikvariaatti, jossa myös uutuuksia fantasian saralta. Sijaitsee lähellä hämeenpuistoa ja anttilaa.
      Luulisi, että olis kirjakaupoissakin saatavilla vielä!! mut ei kai sitten...

• minäkään löytää

kuolemanporrti -sarjaa. Huuto netistä onneksi voitin. Sain jouluna lahjaksi ensimmäisen osan ja sitte huuto netistä ostin kaikki ( koko sarjan ). Olin valmis maksamaan vaikka 500 euroa niistä mutta onneksi jouduin maksamaan vain 37 euroa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe