Kuolemanportti

Dragon

Jos joku tietää mistä voisi ostaa Kuolemanportti-kirjasarjan ensimmäisen osan (muistaakseni Lohikäärmeen siipi) KOVAKANTISENA niin olisin todella iloinen! On etsitty ainakin Tampereelta, Hesasta, ja Seinäjoelta, mutta ei löydy. Siispä hyvät neuvot ovat tarpeen!
Mailatkaa tietoja: [email protected]
P.S. Sarjan ovat kirjoittaneet Margaret Weis ja Tracy Hickman

6

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fantasyfan

      Kokeile www.huuto.net

    • Jossu

      Haapaveden sokkarilta löytyy kovakantisena. Hintaa en muista. Eikö sitä tosiaan muualta löydy?
      Jos et tosiaan sitä muualta saa, mä voisin postittaa sen sulle...tai jotain. Mailaa: [email protected]

    • haplo

      oon kyllä itekin ettiny sitä mutta mä tyydyin sitten siihen loisto pokkariin kun en löytänyt mistään...Mutta mulla on myös yks kysymys tähän kirjaan.. Mistä saa siihen sarjaan perustuvan pelin ??Jos tiiätte kirjotelkaa tähä keskusteluun..

      • Warsku

        Tuossa yksi loistavin sarja mitä lukenut..


    • Jossu

      löytyisi Lukulaarista -antikvariaatti, jossa myös uutuuksia fantasian saralta. Sijaitsee lähellä hämeenpuistoa ja anttilaa.
      Luulisi, että olis kirjakaupoissakin saatavilla vielä!! mut ei kai sitten...

      • minäkään löytää

        kuolemanporrti -sarjaa. Huuto netistä onneksi voitin. Sain jouluna lahjaksi ensimmäisen osan ja sitte huuto netistä ostin kaikki ( koko sarjan ). Olin valmis maksamaan vaikka 500 euroa niistä mutta onneksi jouduin maksamaan vain 37 euroa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe