Ihan yleislääkärin palveluja tarvisin, mutta nyt on vähän vaikea päättää mihin aikaa varaisin, kun olen uusi tulokas paikkakunnalla, eikä kokemusta siis ole. Joten vinkkejä otetaan kiitollisuudella vastaan!
Yksityislääkärille
6
2481
Vastaukset
- keskukset
Marskin Lääkärikeskus:
http://www.marskinlaakarikeskus.fi
SPR Lääkäriasema:
http://www.spr-lääkäriasema.fi- sama
Kumpi paikka on parempi?
- käviätär
sama kirjoitti:
Kumpi paikka on parempi?
nainen niin spr-lääkäriasemalla on hyvä gyne Tiilikainen Timo
ja marskissa ottaa vastaan plastikkakirurgi
Jussi Rintamäki
(olen ollut heidän vastaanotoillaan kouvolassa)
- spodrtoisäpgl
Pikkukunnasta olisi tarkoitus tulla isoon kaapuntiin, yleislääkärille Marskin lääkäriasemalle. Erki Ennok, Larisa Krauz ja Kaija Kiiskinen ottavat vastaan. Olisiko kenelläkään suosituksia/kokemuksia, kenelle heistä kannattaisi varata aika, jos hakee leppoisaa ja mukavanluontoista tohtoria? Kaikki ovat outoja.
- Kokemuksia
Hei! Kaikki kyseiset lääkärit ovat asiansa osaavia. Larisa on hiukan hiljainen, mutta on antanut osaavan kuvan itsestään. Kaija on todella positiivinen ja iloisen oloinen. Erkikin on mukavan oloinen ja kokenut lääkäri.
- asdfkatrolgf
Kokemuksia kirjoitti:
Hei! Kaikki kyseiset lääkärit ovat asiansa osaavia. Larisa on hiukan hiljainen, mutta on antanut osaavan kuvan itsestään. Kaija on todella positiivinen ja iloisen oloinen. Erkikin on mukavan oloinen ja kokenut lääkäri.
Ok, ei taida sitten olla kovin paljon väliä kenelle varaan ajan :). Kiitos paljon asiallisesta vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243