Etsin ystävää..joka olisi myös ADHD..kärsin yksinäisyydestä...
KATKERA ADHD....
6
873
Vastaukset
- Taffel
Oletko käynyt tällä sivulla:
http://www.adhd-aikuiset.org/
AD/HD minullakin todennäköisesti on. Ja aika yksinäinenkin olen. Ei ole oikein koskaan ihmisten seura viehättänyt eikä ihmiset pidä seurastani. Luo nimimerkki tuolle sivustolle, siellä on paljon samanlaisia.- adhdpoika1985
MIKSI MINUT BANNATAAN..KOSKA JAUHAN ADHD:STÄNI CHATEISSA...
PERKELE..LUULETTEKO, ETTÄ JUUTTUMINEN ON KIVAA???
PERSEESTÄ SE ON..TEIN EHKÄ NYT RIKOKSEN..KOSKA HAUKUIN KAIKKI SEFUT SUOMI24:LLA
ETTÄ ANTAKAA MEILLE RAUHA ANTAKAA MEILLE MAHDOLLISUUS JUUTTUMISEEMME
MONIKIN ON MINUUN VÄSYNYT..PRKL TE VAIN HILJAA TÄÄLLÄ OLETTE...MUTTA MINÄPÄS KYLLÄ OLEN HULLU
MUTTA LÄÄKÄREIDEN PITÄÄ MEITÄ HOITAA ASIANMUKAISELLA TAVALLA...
JOKU PASKA-PSYKIATRI KUPITTAALLA PITÄÄ PRKL MEITÄ KAIKKIA PERSOONALLISUUSHÄIRIÖISINÄ...
SAIRAANHOITAJANI OLI ADHD..HÄN EI USKALTANUT TÄMÄN KUSIPÄÄN TAKIA KERTOA ADHD:STÄÄN
TAPPAKAA...RISTIINNAULTIKAA MINUT...MUTTA TÄMÄHÄN ON TODELLINEN SURULLINEN TOSIASIA, FAKTA
JOTA EN ITSE AINAKAAN VOI KIELTÄÄ....KIRJOITTAKAA KELA:LLE AKTIIVISESTI ADRESSEJA, ETTÄ SAISIMME STRATTERAAN KORVAUSTA...KIRJOITTAKAA LEHTIIN..MITEN MONI LÄÄKÄRI ON EPÄTIETOINEN SIITÄ..MILTÄ ADHD-ELÄMÄ TUNTUU
LAITTAKAA MINUT "TÄSTÄ HULLUUDESTANI" OSASTOLLE, PISTÄKÄÄ VANKILAAN..MUTTA TÄMÄ ON TOSIASIA!
VAADITAAN MEILLE OIKEUKSIA!!! NOKKA ADHD:T PYSTYYN!!!
Hyvät vertaiset
Niin vaikeaa ja raskasta kuin se onkin, niin hakekaa yhteyksiä tk:n kautta. Julkisen puolen on ryhdyttävä hoitamaan AD/HD-aikuisia. Tulkaa mukaan vertaistukitoimintaan ja ottakaa mukaan tukihenkilö vastaanotolle!
t. varapuheenjohtaja
Samaa mieltä varapuheenjohtajan kanssa!!
ja siitä olen myös aiemmin kirjottanut, että taistelen!
Taistelen että saan hoitoa julkiselta puolelta! Pakko!!!
TAISTELEN LOPPUUN ASTI..MEILLÄ ON OIKEUS ELÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ
TULKAA SITTEN VANKILAAN MINUA KATSOMAAN..KUN OLEN AKTIIVINEN AKTIVISTI
VAADIN MEILLE HOITOA JA YMMÄRRYSTÄ
TAPPAKOON MINUT JOKU, MUTTA KANSALLA ON OIKEUS PRKL TIETÄÄ MEISTÄ JOTAIN
KOHTA TAITAA KOKO FOORUMI OLLA SAMAA MIELTÄ KANSSANI
TOSIASIAHAN SE ON..PRKL..OMA PSYKIATRINI EI EDES TIENNYT SITÄ MINKÄ MINÄ
SAAKELI VAMMAISENA ADHD:NÄ TIESIN..ETTÄ MM. STRATTERAAN TULI MYYNTILUPA SUOMESSA 01.09.2006
KIRJOITTAKAA LEHTIIN..MEILLÄ ON OIKEUS ASIANMUKAISEEN HOITOON..MIKSI MEILLÄ EI EDES SUOMI24:LLÄ
OLE OMAA PALSTAA...VAADITAAN LISÄÄ KOULUSTA LÄÄKÄREILLE
TAPPAKOON MINUT..MUTTA TAPPELEN TEIDÄNKIN PUOLESTA VAIKKA KUOLEMAANI SAAKKA - anna-
adhdpoika1985 kirjoitti:
MIKSI MINUT BANNATAAN..KOSKA JAUHAN ADHD:STÄNI CHATEISSA...
PERKELE..LUULETTEKO, ETTÄ JUUTTUMINEN ON KIVAA???
PERSEESTÄ SE ON..TEIN EHKÄ NYT RIKOKSEN..KOSKA HAUKUIN KAIKKI SEFUT SUOMI24:LLA
ETTÄ ANTAKAA MEILLE RAUHA ANTAKAA MEILLE MAHDOLLISUUS JUUTTUMISEEMME
MONIKIN ON MINUUN VÄSYNYT..PRKL TE VAIN HILJAA TÄÄLLÄ OLETTE...MUTTA MINÄPÄS KYLLÄ OLEN HULLU
MUTTA LÄÄKÄREIDEN PITÄÄ MEITÄ HOITAA ASIANMUKAISELLA TAVALLA...
JOKU PASKA-PSYKIATRI KUPITTAALLA PITÄÄ PRKL MEITÄ KAIKKIA PERSOONALLISUUSHÄIRIÖISINÄ...
SAIRAANHOITAJANI OLI ADHD..HÄN EI USKALTANUT TÄMÄN KUSIPÄÄN TAKIA KERTOA ADHD:STÄÄN
TAPPAKAA...RISTIINNAULTIKAA MINUT...MUTTA TÄMÄHÄN ON TODELLINEN SURULLINEN TOSIASIA, FAKTA
JOTA EN ITSE AINAKAAN VOI KIELTÄÄ....KIRJOITTAKAA KELA:LLE AKTIIVISESTI ADRESSEJA, ETTÄ SAISIMME STRATTERAAN KORVAUSTA...KIRJOITTAKAA LEHTIIN..MITEN MONI LÄÄKÄRI ON EPÄTIETOINEN SIITÄ..MILTÄ ADHD-ELÄMÄ TUNTUU
LAITTAKAA MINUT "TÄSTÄ HULLUUDESTANI" OSASTOLLE, PISTÄKÄÄ VANKILAAN..MUTTA TÄMÄ ON TOSIASIA!
VAADITAAN MEILLE OIKEUKSIA!!! NOKKA ADHD:T PYSTYYN!!!
Hyvät vertaiset
Niin vaikeaa ja raskasta kuin se onkin, niin hakekaa yhteyksiä tk:n kautta. Julkisen puolen on ryhdyttävä hoitamaan AD/HD-aikuisia. Tulkaa mukaan vertaistukitoimintaan ja ottakaa mukaan tukihenkilö vastaanotolle!
t. varapuheenjohtaja
Samaa mieltä varapuheenjohtajan kanssa!!
ja siitä olen myös aiemmin kirjottanut, että taistelen!
Taistelen että saan hoitoa julkiselta puolelta! Pakko!!!
TAISTELEN LOPPUUN ASTI..MEILLÄ ON OIKEUS ELÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ
TULKAA SITTEN VANKILAAN MINUA KATSOMAAN..KUN OLEN AKTIIVINEN AKTIVISTI
VAADIN MEILLE HOITOA JA YMMÄRRYSTÄ
TAPPAKOON MINUT JOKU, MUTTA KANSALLA ON OIKEUS PRKL TIETÄÄ MEISTÄ JOTAIN
KOHTA TAITAA KOKO FOORUMI OLLA SAMAA MIELTÄ KANSSANI
TOSIASIAHAN SE ON..PRKL..OMA PSYKIATRINI EI EDES TIENNYT SITÄ MINKÄ MINÄ
SAAKELI VAMMAISENA ADHD:NÄ TIESIN..ETTÄ MM. STRATTERAAN TULI MYYNTILUPA SUOMESSA 01.09.2006
KIRJOITTAKAA LEHTIIN..MEILLÄ ON OIKEUS ASIANMUKAISEEN HOITOON..MIKSI MEILLÄ EI EDES SUOMI24:LLÄ
OLE OMAA PALSTAA...VAADITAAN LISÄÄ KOULUSTA LÄÄKÄREILLE
TAPPAKOON MINUT..MUTTA TAPPELEN TEIDÄNKIN PUOLESTA VAIKKA KUOLEMAANI SAAKKANo olipahan tekstissä ainakin draivia :)
Mulla ei ole AD/HD:tä vai miten se kirjoitetaan. Sulla on päässyt asiat vähän sössääntymään kun Kupittaallakin olet käynyt kääntymässä?
Vaikka en tuosta AD/HD-hommasta mitään tiedäkään, niin se ei ole mitään uutta että lääkärit eivät tunne ja tunnista ja ota vakavasti tällaisia uudempia diagnooseja. Sama asia vituttaa minuakin niin saatanasti, olen muiden sairauksien takia kahnannut lääkäreiden ja Kelan ja vaikka minkä kanssa.
Sano jos olen väärässä: mulla on sellainen mielikuva että AD/HD ei välttämättä ole kauhean pitkäjänteinen ja rauhallinen. Lääkäreiden kanssa taisto edellyttää nimenomaan hermoja pysyä asiallisena -niinpä AD/HD-oireet vaikeuttavat oman asianne ajamista?
Jos noin on, se on väärin. Lääkärien ja muidenkin pitäisi ymmärtää että impulsiivisuutta ja muita AD/HD-piirteitä pitää katsoa vähän sormien läpi.
Noh, minä en tiedä noista mitään, ihan arvailua. Mutta lääkäreiden kusipäisyys tiedetään.
Mutta mites menee? Noin muuten tai yleensä? - Justjoojoojoo
anna- kirjoitti:
No olipahan tekstissä ainakin draivia :)
Mulla ei ole AD/HD:tä vai miten se kirjoitetaan. Sulla on päässyt asiat vähän sössääntymään kun Kupittaallakin olet käynyt kääntymässä?
Vaikka en tuosta AD/HD-hommasta mitään tiedäkään, niin se ei ole mitään uutta että lääkärit eivät tunne ja tunnista ja ota vakavasti tällaisia uudempia diagnooseja. Sama asia vituttaa minuakin niin saatanasti, olen muiden sairauksien takia kahnannut lääkäreiden ja Kelan ja vaikka minkä kanssa.
Sano jos olen väärässä: mulla on sellainen mielikuva että AD/HD ei välttämättä ole kauhean pitkäjänteinen ja rauhallinen. Lääkäreiden kanssa taisto edellyttää nimenomaan hermoja pysyä asiallisena -niinpä AD/HD-oireet vaikeuttavat oman asianne ajamista?
Jos noin on, se on väärin. Lääkärien ja muidenkin pitäisi ymmärtää että impulsiivisuutta ja muita AD/HD-piirteitä pitää katsoa vähän sormien läpi.
Noh, minä en tiedä noista mitään, ihan arvailua. Mutta lääkäreiden kusipäisyys tiedetään.
Mutta mites menee? Noin muuten tai yleensä?Tuohon tautiin auttaa usein oikea ruokavalio.
- anna-
Justjoojoojoo kirjoitti:
Tuohon tautiin auttaa usein oikea ruokavalio.
Emmä niin sanonut. Mä kysyin siltä asioita kun se näköjään halusi jutella. Mutta ruokavaliosta mä en sanonut mitään. Sä voit vetää käteen.
- aspiesForFreedom
adhd? hahaha! kovia ovat tämän mukaan kiroilemaan ja huutamaan ja moista saastaista käytöstä en voi sallia! adhdt ovat sosiaalisesti suosittuja tosin kuin me aspit ja heistä ei tehdä pilaa ja saavat kavereita helposti ja ovat täynnä itseään ja ylpeitä ja ylimielisiä ja iloisia kuten minä heidät tunnen!ja heillä on oikein oma kuopio adhd aktivisti/terroristi joka banderollin kaa heiluu rivissä ja hän on jos haluatte tietää marjo hodju! haha!/hmm?/grr! ja vielä sellainen juttu että asperger ilmiönä/nimenä häviää maailmasta mutta adhd säilyy maailmassa antamassa 'valoa ja iloa' elämäämme! hmm?/haha!/grr! aspit on niitä joilla on syytä olla katkera ja masentua ja olla surullisia! aspeja pidetään narsisteina ja outoina ja ylimielisinä ja väkivaltaan menevinä ihmisinä. ja adhd/addt ovat impulsiivisia ja rivoja ja aggressiota ja heitä ei haluta/uskalleta loukata kuten ei neekereitä mutta kiinalaisia syrjitään kaikin tavoin esim elokuvissa jne! grr! kerran luin psykoterapeuttini tunnilla kotimaista adhd kirjaa jossa etsin varta vaste kohdan adhd ja seksuaalisuus(toivoen näkeväni jotain joka tuhoaa jo muuten adhdn huonon maineen lopullisesti! haha! no en valitettavasti löytänyt mitään rivoa/pervoa/siveetöntä/raiskaus tarinoita kuinka he raiskaavat omat kumppaninsa joka olisi ilostuttanut minut mutta luin kyseistä sivua kiero hymy huulillani ja terapeutti huomasi sen ja huolestui lievästi ja kyseli paniikissa että mitä luen kun luin adhd ja seksuaalisuus kohtaa! haha! siitäs saitte mokomat kirotun feikki masentuneet ääri sangviinikot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789