En haluu kuulostaa silt et valittaisin jostaan pikkujutust niinku mä ilmeisesti teen mut mä heräsin äsken ja must tuntu et mun peukalo olis suunnilleen tulessa??! Se oli ihan sairaan kipee sit mä menin ottaan kipulääkkeen joka ei oo viel vaikuttanu ja mä menin koneelle ku en saa enää unta tän kivun takii. Mä olin vaan silleen et mitä v*ttuu? En oo loukannu sitä mitenkää mul on kyl yliliikkuvat sormet, en tiiä oikeesti mitä sil on käyny mut se on ihan sairaan kipee vieläki vaik mä heräsin tunti sitte, ehkä jopa kipeempi!!!! Osaaks joku auttaa mitä pitäis tehä? Mä en tiiä yhtää ku ei oo ikin ollu mtn tälläst! Mä en voi mennä mihinkään lääkäriinkään ainakaan viel ku ei tää oo varmaan niin vakavaa mut ihmettelen kyl et mitä tapahtu. :O
peukku kipee yhtäkkii??!!
3
389
Vastaukset
- laakari
Näita tulee jatkuvasti vastaan.
Nuoret ihmiset usein unissaan käyttävät käsiään itsensä tyydyttämiseen.
Täysin normaalia. Älä murehdi. Kipu häviää ajan mittaan.- Anna91
En tiiä olitko tosissas et varmaan, mut toi ei todellakaan oo se syy koska mä en tee sitä!:D ja miks siit peukku kipeeks tulis!=
- Anna91
Anna91 kirjoitti:
En tiiä olitko tosissas et varmaan, mut toi ei todellakaan oo se syy koska mä en tee sitä!:D ja miks siit peukku kipeeks tulis!=
Ja neuvoks viel ap:lle ettei se oo varmaan vakavaa, mul on ollu joskus tolleen et oon heränny yöllä ja mua on sattunu koko jalkaan niin paljon ettei saanu enää unta, mut se meni seuraavaan iltaan mennes ohi yhel kipulääkkeel.. ja sulle "laakari" diagnosoippas mun juttu? tyydytinkö mä sitte jalalla vai miten? xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458