Mikä siinä krapulassa on niin kamalaa?

Ihmettelevä

Ainoastaan se jos joutuu töihin menee mutta itse en ikinä darrassa duuniin mene. Niin harvoin on muuten kipeä että hyvällä omallatunnolla voi silloin tällöin vetää viikonlopun pitkäksi.

Kankkusessa on vain väsynyt, vatsakin sekaisin. Unta kuulaan, keltaista jaffaa, jotain pikkusuolaista niin jo seuraavana päivänä on lähes OK, silloin on ns. jälkidarra.

Eli jos on rankasti ryypännyt perjantaista sunnuntaihin niin keskiviikkona hommiin. Silloin on jälkidarrakin ohi ja voi tehdä töitä täydellä tarmolla.

Naisilla nuo kankkuset taitavat tosin olla kovempia, olisikohan se hormooneista vai mistä kiinni? Monet ovat aivan vetämättömissä, todella surkeina.

15

5208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pro.

      Nykäse naamaan pullo kossua päivässä ja kaljat päälle, ja sitä rataa useampi viikko, mieluummin useampi kuukausi, niin sitten tiedät, mistä on oikeassa krapulassa kyse.

      • viikkokausien ryyppämiseen?

        Sitä olen aina ihmetellyt, millä rahalla sitä oikein jotkut ryyppäävät, varsinkin kun useat ovat työttömiä?!

        Itse en viittä päivää pitempia putkia ole vetänyt, rahat on loppunut eikä se ole kovin hauskaa muutenkaan siinä vaiheessa ole ollut.

        Monet kun ovat niin kovin kipeitä jo muutaman päivän ryyppäämisen jälkeen, kai aika yksilöllistä.


      • viikkokausien ryyppämiseen? kirjoitti:

        Sitä olen aina ihmetellyt, millä rahalla sitä oikein jotkut ryyppäävät, varsinkin kun useat ovat työttömiä?!

        Itse en viittä päivää pitempia putkia ole vetänyt, rahat on loppunut eikä se ole kovin hauskaa muutenkaan siinä vaiheessa ole ollut.

        Monet kun ovat niin kovin kipeitä jo muutaman päivän ryyppäämisen jälkeen, kai aika yksilöllistä.

        Rahasta ole kiinni. alkoholisti tarvii vain parinkympin "starttirahan" sillä saa koneet käyntiin ja äärettömän vilkas mielikuvitus alkaa keksimään uusia rahanlähteitä tai ryyppypaikkoja seuraavaa ryyppyä varten.


      • Pro.
        raitis kirjoitti:

        Rahasta ole kiinni. alkoholisti tarvii vain parinkympin "starttirahan" sillä saa koneet käyntiin ja äärettömän vilkas mielikuvitus alkaa keksimään uusia rahanlähteitä tai ryyppypaikkoja seuraavaa ryyppyä varten.

        Kun osaa olla kuukausitolkulla ympäripäissään, vaikka itse on PA.
        Silloin jyllää juopon virtuoosimainen mielikuvitus, että mistä saadaan lisää...
        Tosin mihinkään muuhun siinä vaiheessa aivoliikkeitä ei riitäkään.
        Kyllä juoppo huimetuksessa viinaa aina kehittää, kun pitää käsiään muuallakin, kuin omissa taskuissa...


      • myöhemmin maksaa
        raitis kirjoitti:

        Rahasta ole kiinni. alkoholisti tarvii vain parinkympin "starttirahan" sillä saa koneet käyntiin ja äärettömän vilkas mielikuvitus alkaa keksimään uusia rahanlähteitä tai ryyppypaikkoja seuraavaa ryyppyä varten.

        Ei minulle kukaan viinaa ilmaiseksi tarjoa, pitää tarjota joskus takaisinkin tai maksaa selvällä käteisellä. Ravintolassa, halvassakin istuminen on aika arvokasta puuhaa. Varsinkin jos viikkokausia istuu...


      • Mutta
        myöhemmin maksaa kirjoitti:

        Ei minulle kukaan viinaa ilmaiseksi tarjoa, pitää tarjota joskus takaisinkin tai maksaa selvällä käteisellä. Ravintolassa, halvassakin istuminen on aika arvokasta puuhaa. Varsinkin jos viikkokausia istuu...

        arveletko velaksi viinaa hakevan tai vippiä viinan ostoon ottavan ajattelevan takaisinmaksua sillä hetkellä?
        Eeeei pätkän vertaa...Kysehän on sillä hetkellä viinan hankinnasta.


      • työttömiksi
        viikkokausien ryyppämiseen? kirjoitti:

        Sitä olen aina ihmetellyt, millä rahalla sitä oikein jotkut ryyppäävät, varsinkin kun useat ovat työttömiä?!

        Itse en viittä päivää pitempia putkia ole vetänyt, rahat on loppunut eikä se ole kovin hauskaa muutenkaan siinä vaiheessa ole ollut.

        Monet kun ovat niin kovin kipeitä jo muutaman päivän ryyppäämisen jälkeen, kai aika yksilöllistä.

        kaikkia alkoholisteja - suurin osa käy töissä tai on työkyvyttömyyseläkkeellä jne. Työttömyys on itsestään valtava taakka ja henkinen rasite - ei siinä enää alkoholistin leimakirvestä tarvita.

        Ja kerrankin sheriffin kanssa samaa mieltä - ei raha ratkaise ;=)


      • pesäke
        viikkokausien ryyppämiseen? kirjoitti:

        Sitä olen aina ihmetellyt, millä rahalla sitä oikein jotkut ryyppäävät, varsinkin kun useat ovat työttömiä?!

        Itse en viittä päivää pitempia putkia ole vetänyt, rahat on loppunut eikä se ole kovin hauskaa muutenkaan siinä vaiheessa ole ollut.

        Monet kun ovat niin kovin kipeitä jo muutaman päivän ryyppäämisen jälkeen, kai aika yksilöllistä.

        Viikonkin juominen jo tuo rankan krapulan...ehkä johtuu siitä,ettei ole vielä tottunut.


    • Erkki*

      Ei kannata pitää koskaan itseä minään vertailupuuna, koska rapulan kauheus, laatu, määrä jne. vaihtelee niin paljon ihmisten kesken ja jo yhdellä ihmisellä.
      Minulla ainakin se on kausiluontoista. Joskus tulee vähästäkin kauhea ja joskus ei ollenkaan. Kaikki esto -ja hoitokikat tunnen.

      • marita*

        Ai Erkkikin käyttää tuota tähteä perassä ;)
        No mutta krapulaan on vai kaksi keinoa, aika on paras ja siirtäminen oluilla on toinen. Henkinen krapula kyllä tulee noista viimeisistä, kun ei voinut tai pystynyt olemaan se mikä oikeasti on, eli selvä ihminen. Krapula on yhtä väärä olotila kuin humalassa oleminenkin.

        Nuorena koin jopa euforista tunnetta ollessani krapulassa ja loin juttuja, kuten taidetta, maalauksia, mutta ikä tekee näin tehtäväänsä ja ilman oleminen saa minusta uuden ihmisen esiin. Parempi olla ottamatta sitä yhtäkään, kun tietää mihin se voi johtaa. Siinä menee parannellessa viikoja ja jopa kuukausia, kun ajattelee, että ostan vain tämän sixpäkin ja sillä korjaan oloani. Toistuu sitten joka päivä ja rapulaa ei olekkaan kun voi korjata sitä olotilaa aina, mutta hermot menee ja naama ei näytä peilissä sille mitä haluaisi.


    • Naisilla

      Kyllä kristus meikäpoika ainakin osaa keittää semmosen DARRAN kasaan, että toivoo jo kuolemaa. Kyllä kun viinaa vaan juo tarpeeksi paljon ja sikailee oikein kunnolla, niin jo on per....n kumma jos ei tuu isoa D:tä, joka kestää päiviä, samoin kuin syömättömyys, kun mikään ei pysy sisällä myrkytysoireesta johtuen.

    • Modesty_38

      Mä dokaan tosi harvoin, mut sit kun maistuu, niin maistuu kunnolla. Ja darra on sen mukainen. Oon vielä yleensä kännissä seuraavan päivän aamun, ja sit iltapäivällä se alkaa. Vatsa on niin sekaisin, mitään ei voi syödä tai juoda. Kaikki tulee ulos ja sapet myös. Joskus on ihan silmien ympärykset pienillä pilkkumustelmilla, kun happi alkaa siinä oksentaessa loppua.
      Oon koko iltapäivän ja illan ihan harmaa ja makaan pimeässä huoneessa. Ahdistaa ja pelottaa kaikki äänetkin ja mikään ei auta. Päätä särkee ihan kunnolla ja koko kroppa on kipeä ja väsynyt.
      Siinä menee pari päivää sen krapulapäivän jälkeenkin, ennen kun on kunnossa. Siksi siis dokaan vaan 5-6 krt vuodessa, jos sitäkään.

      Nyt vaan yks frendi antoi jotain Xanor-nimisiä lääkkeitä, ja á vot, siinä oli eka kunnon krapulalääke. Sellainen nassuun aamulla ja sit pari tuntia unta. Herätessä ei ole mitään oloja eikä edes päätä särje.

      • harvinaista?

        Lähes kaikki kaverini käyttävät brenkkua aika railakkaasti. Ei heistä kukaan kuitenkaan saa mitään ihmeellistä kankkusta jos pari kolme päivää ryyppää. Vatsa sekaisin ja väsyttää koska on nukkunut huonosti. Lepäilee, makeata ja suolaista ja katsoo vaikka videoita, siinä se menee aika lupsakkaasti. Ikääkin on kaikilla neljänkympin molemmin puolin, väittävät näes että iän mukana kankkuset pahenee. Ehkä vähän mutta kyllä sitä nuorenakin oli väsynyt.


      • vasta tai jo 40v.
        harvinaista? kirjoitti:

        Lähes kaikki kaverini käyttävät brenkkua aika railakkaasti. Ei heistä kukaan kuitenkaan saa mitään ihmeellistä kankkusta jos pari kolme päivää ryyppää. Vatsa sekaisin ja väsyttää koska on nukkunut huonosti. Lepäilee, makeata ja suolaista ja katsoo vaikka videoita, siinä se menee aika lupsakkaasti. Ikääkin on kaikilla neljänkympin molemmin puolin, väittävät näes että iän mukana kankkuset pahenee. Ehkä vähän mutta kyllä sitä nuorenakin oli väsynyt.

        Ei se ihan niin taida mennä kuin Ameriikan elokuvien narkkareitten elämä. Ei viina/humala ole NIIN kallista kuin sitä voisi kuvitella. Olut 4€/tuoppi. Krapula kun tulee niin sen tietää, ei tarvi kysellä.
        Niin minä olen luullut/elänyt.


      • sssdfasf
        harvinaista? kirjoitti:

        Lähes kaikki kaverini käyttävät brenkkua aika railakkaasti. Ei heistä kukaan kuitenkaan saa mitään ihmeellistä kankkusta jos pari kolme päivää ryyppää. Vatsa sekaisin ja väsyttää koska on nukkunut huonosti. Lepäilee, makeata ja suolaista ja katsoo vaikka videoita, siinä se menee aika lupsakkaasti. Ikääkin on kaikilla neljänkympin molemmin puolin, väittävät näes että iän mukana kankkuset pahenee. Ehkä vähän mutta kyllä sitä nuorenakin oli väsynyt.

        nuo kaveris eivät ole dokanneet kunnolla nuorempana, kyllä ne tietäisivät mitä on kunnon kanuuna jo tossa iässä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7651
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4566
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3211
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      357
      1485
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe