tarvitsisin hyviä pelejä luokan halloween-bileisiin. sellaisia johon kaikki voisivat osallistua? Kiitos Teille jo etu käteen. :)
HELP!?
6
989
Vastaukset
- piiroo
Hei!
Minulla saattaa olla muutama vinkki, kunhan kerrot ensin luokkalaisten iät.
t. PiiRoo- pavetos
juu,mä tarttisin myös vinkkejä halloween ohjelman suhteen.vain muutama lapsi,iät 4-9vuotta.
>piiroo muuten,saatko kuvia juhlistasi jo tänään blogiisi? meillä nimittäin on juhlat vasta ensi viikonloppuna joten olisi kiva nähdä kuvia juhlistasi.tuskin maltan odottaa..sinulla on mahtavia ideoita! KIITOS!
- Faarit
Ei meidän nuoruuessa mittään hollywoot juhlia ollutkaan mikä teihin nuorukaisiin on mennyt?
ettehän te juo mitää alakomahoolia siellä hollywoodeissa? Se ei kuulu kuule teille lapsukaisille! äläkä vaan sano että äit käski juua ittesä huppeliin?!?! äläkä huua mulle tää oon ihan oikeata assieta!! Jättäkää ne hollywoot väliin! ihan syräntä särkee.
Tv: 58-pappelit (lapsenlapsia taitaa olla jo 9. mitkä niitten nimet nytten olikkaa?)- !T's ME
Turhaan sä mtn papparaista esität. Kyl kaikki nyt Halloweenin tietää.
- böböböbö
!T's ME kirjoitti:
joo, 12 vuotiaista on kyse. :)
- Faarit
!T's ME kirjoitti:
Kuka vittu sä luulet olevasi? JOKU JENKKILÄINEN TAI MIKÄ ONKAA,,paskiainen...
me ollaan kuule 58 wee !!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125