Heips!
Millainen hintataso on ja shoppailuapajat? Vaatteet, kengät...? Kirppareita kuulemma riittää, mutta entä normi kaupat? Viime kesänä kävin Prahassa, jossa hintataso oli hieman alempi ja kauppoja pilvin pimein. Esimerkiksi verrattuna siihen, onko kokemusta?
Shoppailu & hintataso?
3
2604
Vastaukset
- sinnesiis
kertokaa mullekin niistä kirppareista:)...yritin ettiä osoitteita, mut en löydä.
Mä oon ite ollu damissa viimeksi vuosi sitten ja MUISTAAKSENI siel oli aika samanlainen hintataso,kun Suomessakin.Siel oli sellanen halpis kenkäkauppaketju, joissa myytiin ihan uskomattoman hienoja kenkiä hullun halvalla. Ostinkin muistaakseni 5 paria sieltä alle sadalla eurolla.- Halvalla!
Jos olet vain damissa,kannattaa käyda Albert Cuyp markt:lla,siellä on KAIKKEA,kuten myös ainakin(!) yksi halpaketjun kenkäkaupoista,nimi ei tule nyt mieleen.on n.puolvälissä katua,risteyksessä.Sieltä tosiaan saa tosi halvalla kivoja kenkiä.Itse ostin kahdet korkkarit 10e/pari viime keväänä,ja viimeksi vuoden vaihteessa nilkkurit 20e.Enemmänkin olisin ostanut mutta en jaksanut kantaa tällä kertaa...lisää parin viikon päästä...:)Jos on aikaa,kannattaa ottaa juna Utrechtiin tai Arnhemiin (ams-arn suora juna 1h10min ~12e),niissä Hurjasti näitä out-let kenkäkauppoja!
- blingplong
Jos joku tietää kenkäkaupan mistä saisi steelcap maihareita damissa niin olisin tiedosta iloinen??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713338
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541879Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411540Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251135