Olen kuullut, että tämä tuote auttaisi nuhaan.voisiko joku kertoa minkälaiseen nuhaan se auttaa. Virusnuhaan, allergiseen nuhaan joka aiheuttaa tukkoisuutta vai auttaako molempiin. Perheessämme käytetään erilaisia nenäsuihkeita ja apua ei saada.Voisiko tästä tuotteesta olla apua?
Aconitum ja nuha
1
454
Vastaukset
- on lääkkeenä
hyvä kaikenlaisiin ensioireisiin joten sitä voi kokeilla esim. silloin kun tuntee, että nyt on vaikkapa flunssa tulossa. Erityisenä indikaationa aconitumille nuhan yms. yhteydessä on altistuminen "kylmälle pohjoistuulelle".
Itse olen käyttänyt sitä jopa koiran eturauhasen ärtymiseen ja tulehdukseen kun huomaan oireita esim. silloin kun naapurustossa on paljon juoksuaikaisia narttukoiria. Muutaman kerran olen antanut ja nykyisin koiruli ei enää reagoi samalla tavalla eturauhasellaan juoksuaikoihin vaan ne menevät ohi melko huomaamattomasti. Parempi ja halvempi vaihtoehto hormonipiikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266