Miks haukkumaan jonne ja muita rokkareita???

fanit

miks kaikki hutsut tulee tälläsille sivuille haukkuun jonne aaronia ynnä muita rokkareita??????pitäkööt vaan päänsä kiinni tai mä tuun haukkuun teijän lempibändejä tänne ku tuutte vaan kertoon ne mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sehän on vaaan oma maku jota ei tarvi haukkuu tai arvostella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28

1522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuommoinen

      Itse en ole mikään negative-fani, mutta minusta Jonne tuntuu varsin mukavalta kaverilta ja siksi pidän hänestä. Ja onhan hän myös helvetin hyvän näköinen! ;)

      Antti tuiskun musa on ihan suoraansanottuna paskaa, mutta muuten se kaveri on sympaattinen, joten hänestäkin pidän ja on surullista seurata, miten häntä aina kovasti muistetaan haukkua joka käänteessä. :(

      Musiikista ei tosiaan voi kiistellä ja on ikävää haukkua artisteja, kun ei se kuitenkaan johda mihinkään, vain faneille tulee paha mieli.

      Jos et voi sanoa mitään kaunista, älä sano mitään.

    • Tiina92

      mä oon ite negativen fani ja mä ihailen negative bändii ja jonne aaronia. ja ynnä muita rokkareita

    • Naurettavaa käytöstä

      Katsoisitte peiliin. Vittuako te teiniperseet tiedätte onko joku ihminen hutsu vai ei. Jos joku ei pidä Jonnesta, niin voi iik ja ranteet auki. Saatana se runkkuaivo ei osaa laulaa ja se näyttää ihan naiselta! Ja vittuako se mikään rokkari on. Luulee olevansa niin glam, mutta on kaukana siitä. Helvetti soikoon!!!!!
      Saatana täällä saa kyllä sanoa oman mielipiteensä. Ei tarvitse tuollaisten nyrkillä tapettavien pentujen tulla urputtamaan.
      Vittuun Negative, vittuun Lovex, vittuun kaikki pienten teiniperseiden ihkutusbändit!

      • -NGT-

        pidä huoli omista asioistas vittu daa ihku enxxx mä ookki vähä niinku pissis hei daa!!!!eikä jonne näytä naiselta ja se on tiedoks vaa maailman paras ROKKARI!!!!!< 3


      • -NGT-

        ei ngt oo pissiksille tarkotettu bändi ihaan rokkareille vaan xD


      • Mutta ota

        huomioon, että tuollainen lapsellinen käytös jota negative fanit osoittavat kyllä parantuu iän myötä. Kuten myös musiikkimakukin.

        Lapsi on ehdoton ja kritiikitön suhteessaan idoleihinsa, joten kaikkinainen arvostelu hänen idoleitaan kohtaan on suora hyökkäys häntä itseään (siis lasta) kohtaan.

        Nuoret hakevat samaistumiskohteita ja juuri tämän vuoksi nämä tytöiksi pukeutuneet pojat ovat juuri erinomaisia samaistumiskohteita nuorille tytöille. He ovat samalla tyttömäisen "söpöjä", mutta heissä on myös miehistä itsevarmuutta jota nuorilta lapsilta usein puuttuu. Kenties näiden transeksuaali muusikoiden ihailuun sisältyy myös eräänlaista piiloitettua lesbolaisuutta josta nuori ei vielä ole itsekään tietoinen.

        Joka tapauksessa lapsi on terve kun se leikkii ja annetaan lasten pitää idolinsa. Tosin toivoisin heidän (siis idolien) olevan vähemmän päihteiden kanssa pelaavia. Myös heidän epäselvä (nuoruudestako johtuva) seksuaalinen suuntautumisensa hämmentää joitakin nuoria.


      • Pikku pennut hiljaa
        Mutta ota kirjoitti:

        huomioon, että tuollainen lapsellinen käytös jota negative fanit osoittavat kyllä parantuu iän myötä. Kuten myös musiikkimakukin.

        Lapsi on ehdoton ja kritiikitön suhteessaan idoleihinsa, joten kaikkinainen arvostelu hänen idoleitaan kohtaan on suora hyökkäys häntä itseään (siis lasta) kohtaan.

        Nuoret hakevat samaistumiskohteita ja juuri tämän vuoksi nämä tytöiksi pukeutuneet pojat ovat juuri erinomaisia samaistumiskohteita nuorille tytöille. He ovat samalla tyttömäisen "söpöjä", mutta heissä on myös miehistä itsevarmuutta jota nuorilta lapsilta usein puuttuu. Kenties näiden transeksuaali muusikoiden ihailuun sisältyy myös eräänlaista piiloitettua lesbolaisuutta josta nuori ei vielä ole itsekään tietoinen.

        Joka tapauksessa lapsi on terve kun se leikkii ja annetaan lasten pitää idolinsa. Tosin toivoisin heidän (siis idolien) olevan vähemmän päihteiden kanssa pelaavia. Myös heidän epäselvä (nuoruudestako johtuva) seksuaalinen suuntautumisensa hämmentää joitakin nuoria.

        Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä. Se, että suurin osa Negativen plus muiden hömppäpömppäartistien faneista ovat alle 10 vee pentuja, onhan se ihan ymmärrettävää käytöstä. Mutta itse olen kohta 17 enkä voi sietää mitään helvetin teinipoppia, missä ei ole mitään järkeä. Itse olen henkeen ja vereen hevari, ja kuuntelen sitä aitoa ulkomaista heviä. Kultaiselta kasikytluvulta ja aina tähän päivään asti. Joten kaikki pikku teinit:
        KUOLKAA PYSTYYN!!!


      • ...
        -NGT- kirjoitti:

        pidä huoli omista asioistas vittu daa ihku enxxx mä ookki vähä niinku pissis hei daa!!!!eikä jonne näytä naiselta ja se on tiedoks vaa maailman paras ROKKARI!!!!!< 3

        Mistä helvetistä voit tietää miten kyseinen henkilö laulaa kun et ole edes kuullut häntä? Vittu mikä ääliö.


      • ...
        -NGT- kirjoitti:

        ei ngt oo pissiksille tarkotettu bändi ihaan rokkareille vaan xD

        Miksi suurin osa bändin faneista on typeriä pissiksiä kuten sinä? Vai oletko oikeasti noin jälkeenjäänyt?


      • ole kommentoinut
        Mutta ota kirjoitti:

        huomioon, että tuollainen lapsellinen käytös jota negative fanit osoittavat kyllä parantuu iän myötä. Kuten myös musiikkimakukin.

        Lapsi on ehdoton ja kritiikitön suhteessaan idoleihinsa, joten kaikkinainen arvostelu hänen idoleitaan kohtaan on suora hyökkäys häntä itseään (siis lasta) kohtaan.

        Nuoret hakevat samaistumiskohteita ja juuri tämän vuoksi nämä tytöiksi pukeutuneet pojat ovat juuri erinomaisia samaistumiskohteita nuorille tytöille. He ovat samalla tyttömäisen "söpöjä", mutta heissä on myös miehistä itsevarmuutta jota nuorilta lapsilta usein puuttuu. Kenties näiden transeksuaali muusikoiden ihailuun sisältyy myös eräänlaista piiloitettua lesbolaisuutta josta nuori ei vielä ole itsekään tietoinen.

        Joka tapauksessa lapsi on terve kun se leikkii ja annetaan lasten pitää idolinsa. Tosin toivoisin heidän (siis idolien) olevan vähemmän päihteiden kanssa pelaavia. Myös heidän epäselvä (nuoruudestako johtuva) seksuaalinen suuntautumisensa hämmentää joitakin nuoria.

        viestiäsi :D Ei taida kehdata :D:D:D


      • -NGT-

        mitäs vittua pidä sinä eukko ääs kiinni ja jätä nää rokki pojat rauhaan sovitaanko näin!!!!


      • -NGT-
        Pikku pennut hiljaa kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä. Se, että suurin osa Negativen plus muiden hömppäpömppäartistien faneista ovat alle 10 vee pentuja, onhan se ihan ymmärrettävää käytöstä. Mutta itse olen kohta 17 enkä voi sietää mitään helvetin teinipoppia, missä ei ole mitään järkeä. Itse olen henkeen ja vereen hevari, ja kuuntelen sitä aitoa ulkomaista heviä. Kultaiselta kasikytluvulta ja aina tähän päivään asti. Joten kaikki pikku teinit:
        KUOLKAA PYSTYYN!!!

        pää kii wnb.hevari!!!negative ei oo teinipoppia!!!!!!!kuole ite tyhmyytees!!!!!


      • lue ja opi
        -NGT- kirjoitti:

        mitäs vittua pidä sinä eukko ääs kiinni ja jätä nää rokki pojat rauhaan sovitaanko näin!!!!

        Lapsi on ehdoton ja kritiikitön suhteessaan idoleihinsa, joten kaikkinainen arvostelu hänen idoleitaan kohtaan on suora hyökkäys häntä itseään (siis lasta) kohtaan.

        Nuoret hakevat samaistumiskohteita ja juuri tämän vuoksi nämä tytöiksi pukeutuneet pojat ovat juuri erinomaisia samaistumiskohteita nuorille tytöille. He ovat samalla tyttömäisen "söpöjä", mutta heissä on myös miehistä itsevarmuutta jota nuorilta lapsilta usein puuttuu. Kenties näiden transeksuaali muusikoiden ihailuun sisältyy myös eräänlaista piiloitettua lesbolaisuutta josta nuori ei vielä ole itsekään tietoinen.

        Joka tapauksessa lapsi on terve kun se leikkii ja annetaan lasten pitää idolinsa. Tosin toivoisin heidän (siis idolien) olevan vähemmän päihteiden kanssa pelaavia. Myös heidän epäselvä (nuoruudestako johtuva) seksuaalinen suuntautumisensa hämmentää joitakin nuoria.


      • -NGT-
        lue ja opi kirjoitti:

        Lapsi on ehdoton ja kritiikitön suhteessaan idoleihinsa, joten kaikkinainen arvostelu hänen idoleitaan kohtaan on suora hyökkäys häntä itseään (siis lasta) kohtaan.

        Nuoret hakevat samaistumiskohteita ja juuri tämän vuoksi nämä tytöiksi pukeutuneet pojat ovat juuri erinomaisia samaistumiskohteita nuorille tytöille. He ovat samalla tyttömäisen "söpöjä", mutta heissä on myös miehistä itsevarmuutta jota nuorilta lapsilta usein puuttuu. Kenties näiden transeksuaali muusikoiden ihailuun sisältyy myös eräänlaista piiloitettua lesbolaisuutta josta nuori ei vielä ole itsekään tietoinen.

        Joka tapauksessa lapsi on terve kun se leikkii ja annetaan lasten pitää idolinsa. Tosin toivoisin heidän (siis idolien) olevan vähemmän päihteiden kanssa pelaavia. Myös heidän epäselvä (nuoruudestako johtuva) seksuaalinen suuntautumisensa hämmentää joitakin nuoria.

        et sää mua pakota tota sun lesbojuttuas lukemaan et tunge ne vaan perseesees ja pidä siä!!!!!!jonne on paras!ei voi mitään!!!!!! xD


      • -NGT-
        ole kommentoinut kirjoitti:

        viestiäsi :D Ei taida kehdata :D:D:D

        nii mitä en oo kehdannu??????mä kuule kehtaan vaikka mitä ettäs tiedät!!!!!!!


      • kertoi, että
        -NGT- kirjoitti:

        et sää mua pakota tota sun lesbojuttuas lukemaan et tunge ne vaan perseesees ja pidä siä!!!!!!jonne on paras!ei voi mitään!!!!!! xD

        olet jo lukenut kirjoitukseni.

        Muista kirjoitukseni kun olet vanhempi (ja toivottavasti viisaampi), niin voit katsoa taaksepäin ja huomata, että olin oikeassa.


      • -NGT-
        kertoi, että kirjoitti:

        olet jo lukenut kirjoitukseni.

        Muista kirjoitukseni kun olet vanhempi (ja toivottavasti viisaampi), niin voit katsoa taaksepäin ja huomata, että olin oikeassa.

        mistä sää sen voit tietää tykkäänkä negativesta viellä aikuisenakin???etää pidä vaan pääs kii siä!!!!!!!!


      • \,,/
        Mutta ota kirjoitti:

        huomioon, että tuollainen lapsellinen käytös jota negative fanit osoittavat kyllä parantuu iän myötä. Kuten myös musiikkimakukin.

        Lapsi on ehdoton ja kritiikitön suhteessaan idoleihinsa, joten kaikkinainen arvostelu hänen idoleitaan kohtaan on suora hyökkäys häntä itseään (siis lasta) kohtaan.

        Nuoret hakevat samaistumiskohteita ja juuri tämän vuoksi nämä tytöiksi pukeutuneet pojat ovat juuri erinomaisia samaistumiskohteita nuorille tytöille. He ovat samalla tyttömäisen "söpöjä", mutta heissä on myös miehistä itsevarmuutta jota nuorilta lapsilta usein puuttuu. Kenties näiden transeksuaali muusikoiden ihailuun sisältyy myös eräänlaista piiloitettua lesbolaisuutta josta nuori ei vielä ole itsekään tietoinen.

        Joka tapauksessa lapsi on terve kun se leikkii ja annetaan lasten pitää idolinsa. Tosin toivoisin heidän (siis idolien) olevan vähemmän päihteiden kanssa pelaavia. Myös heidän epäselvä (nuoruudestako johtuva) seksuaalinen suuntautumisensa hämmentää joitakin nuoria.

        Joo.. Olen 20 vuotias ja kuuntelen Negativea.. En sitten tiedä olenko ikunen lapsi tai jotain sellaista.. Mutta osittain tuo on totta, mutta suuremmaksi osaksi aika.. Lapsellista.. Mitä tulla aukomaan päätään jos tietää noista asioista? Viestisi on kuin jonkin kallonkutistajan ja sitten tulet tänne paasaamaan asiasta.. Hmm.. Outoa käytöstä ihmiseltä joka puhuu noin..

        Ja niistä hämmentyneistä nuorista.. Mitä väliä vaikka jätkä haluaa olla enemmän naisellinen?! Monet naisetkin näyttävät lähinnä miehiltä, eikä heille tulla aukomaan päätä siitä.. Mutta heti jonkun miehen pukeutuessa ns. epänormaalisti hänen kimpussaan on joukko niin helvetin fiksuja ihmisiä..

        Että sillä lailla.. Mielestäni viestisi on aika ristiriitainen, mutta olkoot.. Olet lapsellinen (kuten jokainen meistä) mutta onnetaan kaikkien olla..


      • NGT

        jos et tykkää negativesta nii onko pakko tulla tänne haukkuun?!? jonne EI näytä naiselta ja se on kyllä kaukana naisesta!!haista sä vaan paska senki kusipää!!!sun mielipiteilläs ei oo mitään väliä!!


      • PPphh
        NGT kirjoitti:

        jos et tykkää negativesta nii onko pakko tulla tänne haukkuun?!? jonne EI näytä naiselta ja se on kyllä kaukana naisesta!!haista sä vaan paska senki kusipää!!!sun mielipiteilläs ei oo mitään väliä!!

        voi vain olla. Ja Jonne näyttää niin naiselta, että huh huh ja bändin musiikkikin on ihan paskaa. Ja Negative ei todellakaan ole mitään kunnon kovaa rockia vaan pissisrockpoppia.


      • lintulisko
        ... kirjoitti:

        Miksi suurin osa bändin faneista on typeriä pissiksiä kuten sinä? Vai oletko oikeasti noin jälkeenjäänyt?

        mistäs sinä voit yhden viestin perusteella tietää onko joku pissis vai ei? xD molemmilla osa puolilla menee nyt yli ja PAHASTI. kaikkia bändejä ei tarvitse haukkua vain koska ei itse pidä niistä, vaikka mielipiteensä saa kyllä sanoa. jos ei tiedä mistä puhuu voi olla hiljaa... tosin ei ole kovin järkevää haukkua toista vaan sen takia että hän haukkuu sinua tai idoliasi... niin ja mistäs tiedät onko suurin osa NGT- faneista pissiksiä? mie en ainaskaan oo...


      • PPphh
        NGT kirjoitti:

        jos et tykkää negativesta nii onko pakko tulla tänne haukkuun?!? jonne EI näytä naiselta ja se on kyllä kaukana naisesta!!haista sä vaan paska senki kusipää!!!sun mielipiteilläs ei oo mitään väliä!!

           haista paska!!!
        Kirjoittanut: NGT 19.12.2006 klo 20.50

           jos et tykkää negativesta nii onko pakko tulla tänne haukkuun?!? jonne EI näytä naiselta ja se on kyllä kaukana naisesta!!haista sä vaan paska senki kusipää!!!sun mielipiteilläs ei oo mitään väliä!!

        Näyttäähän meidän mielipiteillä olevan väliä, kun sinä teinipissis riehut koko ajan.


      • -NGT-
        PPphh kirjoitti:

        voi vain olla. Ja Jonne näyttää niin naiselta, että huh huh ja bändin musiikkikin on ihan paskaa. Ja Negative ei todellakaan ole mitään kunnon kovaa rockia vaan pissisrockpoppia.

        sorry,mut et voi sanoo mua pissikseks kun et oo ikinä ees nähny mua.et taida erottaa miestä naisesta vai?turha muutenkin haukkua jonnee siä ja esittää jtn.et "vittu,kun mä oon kova ku haukun vähän jonne aaronia,vittuloläksdee"


      • -NGT-
        PPphh kirjoitti:

        voi vain olla. Ja Jonne näyttää niin naiselta, että huh huh ja bändin musiikkikin on ihan paskaa. Ja Negative ei todellakaan ole mitään kunnon kovaa rockia vaan pissisrockpoppia.

        et taida ees tietää mimmosia on pissikset ja muutenkin et oo ees nähny mua,eikös se ole ihan normaalia jos haluan puolustaa lempi bändiäni?oot aikas outo tapaus :"D


      • rokkari69

        Tähän on pakko kommentoida että Jonne on itse sanonut et se ei tiedä mitään glam-kulttuurista, se vaan tykkää pukeutua kuin joulukuusi!


    • curla

      jos saan sanoa kaikki fanit ei ole lapsia (negative) osa on aikuisia jotka ei ole yhtä lapsellisia kuin jotkut darin fanit.
      ja mitä haukuttavaa rokkareissa on ne on ainakin parempia kuin jotkut ****** popparit

      • rokkari69

        Niin ja oon mäkin nähnyt niin suomessakin kuin ulkomailla yli 50 naisia Negative paidat päällä... Että sellaan.


      • darinin

        fanit ei ole lapsia... itse olen 20 vuotias ja tiedän monta muuta 18 vuotiasta.. jopa 27vuotiaan miks aina pitää dt mut jooh suurin osa on 15-16 vuotiaita mitäs sitten?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe