Noidan meikki!

Kyöpelivuoren Hulda

Neuvokaas perusvinkit noidan meikin tekoon. Oma mielikuvitus jumissa... Noidan puku on musta ja siihen kuuluu myös musta peruukki. Tarkoitus olla oikea Kyöpelivuoren noita-akka ei mikään söpö noitatytteli. Kiittäen!

8

6599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faarit

      ei tartte olla leso ei tartte olla aina joku noita-kakka, oot vähä dilleri.

      • pavetos

        jos asut punanaamio paikkakunnalla niin sieltä saa värkit,esimerkiksi "horror skin,vihertävä" on hyvä tuote juuri siihen tarkoitukseen. levität vain voiteen kasvoihisi ja muotoilet. anna kuivua. lopputulos on vihreät ruppaiset kasvot.hinta 3,30.horror skiniä saa myös harmaana samaan hintaan.

        toinen tuote on horror skin ryppyvoide. hinta 3,30. levitetään iholle ja muotoillaan.annetaan kuivua.lopputuloksena ryppyinen iho.


      • shadow_87
        pavetos kirjoitti:

        jos asut punanaamio paikkakunnalla niin sieltä saa värkit,esimerkiksi "horror skin,vihertävä" on hyvä tuote juuri siihen tarkoitukseen. levität vain voiteen kasvoihisi ja muotoilet. anna kuivua. lopputulos on vihreät ruppaiset kasvot.hinta 3,30.horror skiniä saa myös harmaana samaan hintaan.

        toinen tuote on horror skin ryppyvoide. hinta 3,30. levitetään iholle ja muotoillaan.annetaan kuivua.lopputuloksena ryppyinen iho.

        Mutta entäs kun ei asu Punanaamio-kauppaa lähelläkään? Mite noidan meikin sais tehtyä,jos käytössä on vaa noi perusmeikit?


    • tibna

      Eihän tos ees ollu mitään meikki juttua!

      • muumi mamma

        niimpä


    • piiroo
    • muumi mamma

      pisama

    • meikitvamppyyri

      No ensin levitetään tummaa luomiväriä siihen liikkuvaan luomen osaan. Sit laitetaan keskitummaa väriä päälle sit vaaleeta ja sit taas tummaa kulmakarvojen saakka. Sit voi vaikka laittaa jotain ainetta tummentamaan naamaa tai vihertävää ainetta. Sit ryppyvoidetta ja mustaa ja harmaata väriä kiharrettuihin hiuksiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      959
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      686
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe