Kysyisin mielipiteitänne Oululaisista kuntosaleista. Ongelmanani on valita kaikista vaihtoehdoista jokin hyvä ja kohtuu hintainen.
Eli mitä kuntosalia suosittelisitte?
Olen kuullut kehuja Kunto Ykkösestä, mitä mieltä olette siitä?
Kävin tutustumassa PT-gymiin, mutta paikka ei oikein tuntunut "omaltani".... Lienee syy tähän, ettei koko paikassa näkynyt ainuttakaan naispuoleista henkilöä. Toinen paikka, jossa kävin oli Wellness Kuntopalatsi, mutta hinnat täällä olivat mielestäni todella kalliit verrattuna muihin paikkoihin, eikä ohjelman teko kuulunut kuukausi kortin hintaan vaan siitä olisi pitänyt maksaa vielä erikseen...
Kiitoksi vastauksistanne!!
kuntosaleista
18
8765
Vastaukset
- bodari
Ei ole hintansa arvoinen. Itse sain "täyshoito" kk kortin 34e tarjoushintaan aikoinaan kun se aloitti mutta normaalihinnat hirvittää!
- Veeti
Pico kirjoitti:
Yksi vaihtoehto on Kunnon paikka:
http://www.kunnonpaikka.net/Kävin aikaisemmin Wellnesillä. Hinnan nousun
takia vaihdoin salia. Nykyään käyn Kunnon Paikassa
Toppilassa. Salilla on hyvä valikoima erilaisia laitteita, vapaiden painojen lisäksi. Laitteisiin ei tarvitse jonotella, niin kuin eräillä saleilla joutuu tekemään. Palvelu ja siisteys ovat hyvät. Salilta löytyy myös erillinen voimannostopuoli, jossa on rautaa riittävästi ja musiikkina heavy/rock. Kävijät ovat naisia/miehiä.
- Mika
Käyppä kattoo Performanssia. Se sijaitsee keskellä kaupunkia joten sinne on helppo mennä julkisilla. Kävijäprofiili on 17-35 vuotiaita ja sukupuolijakautuma ehkä naiseten eduksi 55/45.
Minun mielestä ko. salille on helppo päästä "jengiin", joten ei tunne itseänsä "ulkopuoliseksi" - fitness
Kunto Ykkönen oli ainakin ennen tosi tosi hyvä paikka, mutta mielestäni siitä tuli hiukkasen liian ahdas kun omistajat vaihtuivat n. 4-5v sitten. Mutta se sopis vallan hyvin just naispuoliselle immeiselle, ja siellähän voi tietty aerobickaillakin jnejnejn.
Nykyään käyn itse Kunnon Paikassa Toppilassa, joka on ihan älyttömän hyvä sali. Personal Trainer (loistava sellainen) kuuluu hintaan ja sali on niin iso ettei ruuhkaa pääse muodostuun.
Toi Wellness on tosiaan hirveetä rahastusta vain, ja niin omakohtaisesti kuin kamuillakin on aika huonoja kokemuksia palvelusta jne.
PT on tosiaan semmonen isojen äijien paikka, jotenka kyllähän siellä naisena vähän orpo olo on. Beaty Centerissä keskustassa on tosi hyvät aerobickit jne, mutta sali on vähän onneton...just sellanen "naisten sali", mutta sekin tietty riippuu siitä miten treenaa. Itse kun treenaan tosi kovaa, niin se sali ei taasen mulle soveltuisi.
Jaa-a tässäpä muutamia...hyviä treenejä! - Mimmi
Mukavimman tuntuinen paikka minusta on ollut Raatin uimahallin kuntosali. Siellä käy kaikenikäisiä, kaikenkuntoisia ihmisiä. Laitteet ovat hyvässä kunnossa ja siistejä. Asiakasporukka on juuri sellaista, että ns. tavallnen ihminenkin mahtuu hyvin mukaan.
- saridah
Onko Raatissa crosstraineria?
- 8 v salilla käynyt
Olen käyny kattoon monet Oulun salit (Performance, Raati, Urheilutalo, Kuntopalatsi..) ja päätyny aina Ouluhalliin, se on halpa (opiskelija 1,5 eur / kerta ja lippusarjalla 1,2 eur /kerta). Laitteet ovat todella hyvät, ja ilmanvaihto paras mihin oon törmänny. Ei tarvi mennä muotivaatteissa itteään näyttään, vaan voi keskittyä verkkareissa itse asiaan, eli treenaamiseen. Salilla tasaisesti miehiä & naisia, pienia ja suuria, ohuita ja paksuja..
Treeniohjelmaa kannattaa tutkia netistä, jos ei saa henk. koht. neuvojaa. Taikka alan kirjoista. - tytteli
Kiitoksia kaikille vastanneille hyvistä vinkeistä! Paikka on valittu ja kuntosali harjoittelu aloitettu. Kuntosali vaikuttaa hyvältä ja ennenkaikkea omalta :)
Hyvää kevään jatkoa kaikille!!!- Jeppe
Saliin päädyit?
- tytteli
Jeppe kirjoitti:
Saliin päädyit?
Kunnon Paikkaan päädyin! Tuli niin kehuvia vastauksia, että piti käydä katsastamassa sali ihan paikan päällä ja niille teille jäin :)
Voin suositella kaikille!
(varsinkin personal trainer on ihana ja asiansa osaava ja henkilökunta muutenkin!) - tiina29
tytteli kirjoitti:
Kunnon Paikkaan päädyin! Tuli niin kehuvia vastauksia, että piti käydä katsastamassa sali ihan paikan päällä ja niille teille jäin :)
Voin suositella kaikille!
(varsinkin personal trainer on ihana ja asiansa osaava ja henkilökunta muutenkin!)Saataispa meille Fressi. Tampereella asuessani oli aivan ykköspaikka, laitteita joka lähtöön ja ammattilaisia ohjaamassa laitteiden käytössä. Ei silti, kyllä Kunnon Paikka on kaupungin ykköspaikkoja.
- SporttiHarri
Kertokaapa myös sporttiHarrille missä on Oulun salien PARHAAT MISUT!? Harri vaihtaa salia kun kuulee oikee hyvän vaihtoehdon ja käy sen itse toteamassa. Harri tykkää naisista ja naiset Harrista.
- lämpimätkädet
Harrin kannattaisi tsekata Raatin kuntosali. Siellä yks vaalea neitokainen kireissä tummissa trikoissa venyttelee usein seisaaltaan kädet maahan -tyylillä perä oikein pystössä, munankerjuu-asennossa.
- Haarukkaa Harrille
Harrit on yleensä kovia panomiehiä..osaavat nussia kunhan vauhtiin pääsevät!
- SporttiHarri
Toi pitää nähdä..
- LiikkuBodari
Kunnon Paikkaan ei todellakaan kannata mennä! En sinne veisi euroakaan rahojani. Julkista tietoa on, että yritys on hirveissä veloissa ja konkurssin partaalla;
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-236427
Pystyssä melkein 20 000€ verottajalle! 2011 kesällä summa oli noin 6000€, eli nousee nousemistaan :D - Reetta.
Oulun Edenissä on hyvä ja rauhallinen sali
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803