Monni soppaa?

Zana

Teenkö kohta monni soppaa kun on noita partamonnin poikasia tullut lisää. Akvaariossa ainakin 50 pientä monnia uiskentelee.
Mulla on 140 litran akvaario.

Mitä akvaario liikkeet maksavat niistä vai ottaako ne niitä?

4

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harakka1

      Ja joku kalakauppa huolii, niin anna vaikka vähän rahaa päälle ;).
      Suosittelisin hankkiutumaan joko koiraasta tai naaraasta samassa rytäkässä eroon. Muuten sulla on kohta niitä pikkupartiksia 150.. Muutenkin akvaariosi on vähän turhan pieni kahdelle niin suurelle kalalle.

    • fish KING

      Niinku harakkakin tuossa ehdotteli; on kaksi monnia liiaksi tuohon akvaarioosi, samoin nuo poikasetkin... voisit tosiaan yrittää kaupata niitä akva liikkeeseesi joskohan ottaisivat niitä sinne vaikka vaihdossa kalan ruokaan tms. Rikastumaan et niillä pääse.

      • RRR

        Itse tuossa joskus aikojen alussa vein kalakauppaan 16 partista ja sain niistä 3€ yhteensä ja olin siihen tyytyväinen koska olisin ollut valmis antamaan ne ilmaiseksikin sinne ;OD

        Tietty voihan niistä soppaakin tehdä mutta siittä ei ole kokemusta...

        Jos kumminkin päädyt tuohon sopan tekoon ,kerrohan tännekkin päin tiedetään kokeilla jos on hyvää????;OD


      • fish KING
        RRR kirjoitti:

        Itse tuossa joskus aikojen alussa vein kalakauppaan 16 partista ja sain niistä 3€ yhteensä ja olin siihen tyytyväinen koska olisin ollut valmis antamaan ne ilmaiseksikin sinne ;OD

        Tietty voihan niistä soppaakin tehdä mutta siittä ei ole kokemusta...

        Jos kumminkin päädyt tuohon sopan tekoon ,kerrohan tännekkin päin tiedetään kokeilla jos on hyvää????;OD

        Mulla kerran tuli 400 poikasta partiksilta kerta heitolla ja koitin niitä hukata koko pirkanmaan alueen akvaliikkeisiin, sainkin kokonaisuudessaan korvausta niistä erilaisten kirjallisuuksien ja kalan ruokien arvossa mitattuna n. 40 euroa koko satsista, olin tyytyväinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe