jaro maksanut liigapaikan!!

jorge

luotettavalta lähteeltä saamani tiedon mukaan jaro on maksanu mifk:lle liigapaikasta. tiedon mukaan jaro maksaa mifk:n ensi kesän lennot jaro peleihin!! on se kumma jos näitä sopu pelejä tutkita!!!!!!! ja tämä on sitten varma tieto!!!!!

13

1748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odota

Koneesi on tunnistettu. Lakimies ottaa sinuun yhteyttä ensi viikon aikana. Varaudu todistamaan väitteesi tai jää odottamaan haastetta herjauksesta.

• jorge

voi tulla kuka vaan oven taakse!! faktat on faktoja

• timse
        jorge kirjoitti:

voi tulla kuka vaan oven taakse!! faktat on faktoja

Jorge saa kyllä vetää vitun päähän... maksanu liigapaikasta. Taitaa jorge olla kuopiosta ja vähän sapettaa

• joukkueen johtaja:
        timse kirjoitti:

Jorge saa kyllä vetää vitun päähän... maksanu liigapaikasta. Taitaa jorge olla kuopiosta ja vähän sapettaa

myönnän että jaro maksoi 10000e ettemme voittaisi peliä.

• Timse
        joukkueen johtaja: kirjoitti:

myönnän että jaro maksoi 10000e ettemme voittaisi peliä.

Paljo hulluja liikkeellä tänään!

• Löytyy..
        Timse kirjoitti:

Paljo hulluja liikkeellä tänään!

Jarolla ei todellakaan oo varaa maksaa liiga paikastaan... Budjetti menee varmaan tänä vuonna muutenki pakkasen puolelle... Joku HJK tai nää muut suurseurat ois sitten asia erikseen.

• jorge
        Löytyy.. kirjoitti:

Jarolla ei todellakaan oo varaa maksaa liiga paikastaan... Budjetti menee varmaan tänä vuonna muutenki pakkasen puolelle... Joku HJK tai nää muut suurseurat ois sitten asia erikseen.

joopa joo,kuopiosta?? ei kyllä ihan pietarsaaresta ollaan ja en kyllä ole yhtään iloinen kun liigapaikka varmistui tällain.säälittävää touhua

• Mutta niin
        jorge kirjoitti:

joopa joo,kuopiosta?? ei kyllä ihan pietarsaaresta ollaan ja en kyllä ole yhtään iloinen kun liigapaikka varmistui tällain.säälittävää touhua

PISTEET RATKAISEVAT ja sillä sipuli!!!

• Hyvä Jaro!

On se kumma mitä ihmiset väittävät!!! Kyllä jarokin osaa jalkapalloa pelata!!

• jorge

ei ainakaan niin hyvin että pystyisivät itse pelaamalla sarjapaikan varmistamaan!!!!

• timse
        jorge kirjoitti:

ei ainakaan niin hyvin että pystyisivät itse pelaamalla sarjapaikan varmistamaan!!!!

Siis itse pelaamallahan he ratkaisivat sarjassa pysymisen... Jos mielipiteillä ratkaistais sijoituksia veikkaisin että HJK tai TamU ois tippunu divariin. Mutta mutta...Suomi on vapaa maa joten kaikki saavat sanoa mielipiteensä, mutta se ei muuta sitä tosi asiaa että kups tippui ja jaro pysyi liigassa...(pisteet ja) maaliero ratkaisi tämän...ja tietysti TOURU :)

• jorge
        timse kirjoitti:

Siis itse pelaamallahan he ratkaisivat sarjassa pysymisen... Jos mielipiteillä ratkaistais sijoituksia veikkaisin että HJK tai TamU ois tippunu divariin. Mutta mutta...Suomi on vapaa maa joten kaikki saavat sanoa mielipiteensä, mutta se ei muuta sitä tosi asiaa että kups tippui ja jaro pysyi liigassa...(pisteet ja) maaliero ratkaisi tämän...ja tietysti TOURU :)

koska tourulla on läheiset välit mifk:johtoon se pystyi kabinetissa ratkaisemaan asian.siis siinä syy miksi jaro palkkasi tuorun yhdeksi peliksi.

• justiinsa joopajoo
        jorge kirjoitti:

koska tourulla on läheiset välit mifk:johtoon se pystyi kabinetissa ratkaisemaan asian.siis siinä syy miksi jaro palkkasi tuorun yhdeksi peliksi.

Ei muuta sanottavaa ku mitä otsikossa lukee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      24
      2655
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      40
      2312
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1298
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      299
      1221
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      976
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      957
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      75
      862
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      73
      833
    9. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      793
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      93
      772
    Aihe