Kysyisin sellaista kun puhutaan että joissain autoissa käytetään titaani mäntiä ja titaani venttiileitä ni onko siviili autoissa noita ja eiks titaani ole tajuttoman vahvaa et saako sitä hajoomaan ees mitenkään ja miten kallista se titaani on yleensäkin.
titaani
3
1008
Vastaukset
- Anonyymi
Joissakin F1 moottoreissa huhuttaan olevan timanttipinnoitetut titaanimännät.. Titaani on suunnilleen yhtä kevyttä kuinalumiini mutta huomattavasti sitkeämpää ja vahvempaa, joten titaanimäntä voisi olla ainevahvuudeltaan ohuempi. Titaani on kuitenkin vaikea materiaali työstää ja sen kitka ominaisuudet ovat surkeat, jote se pitää pinnottaa jollakin liukkammalla pinnoitteella, Materialin kova hinta, vaikeat työstettävyys ja pinnoits nostaa yhden männän hinnan sellaiselle tasolle jossa yhedn männän hinta saattaa olla siviliauton, siis koko auton luokkaa.
- Anonyymi
Vuoden 2006 kysymys, hyvin sä vedät nolopoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919