Minkälaisia kokemuksia teillä on vaakanaisen kanssa olemisesta: ystävänä, rakastajana tai kumppanina ? Kaikki kommentit ovat tervetulleita!
Kysymys Miehille (kaikki merkit)
5
1276
Vastaukset
- arto-juhani
oli ainakin itsekeskeinen, helposti suuttuva, laiska, seksistä piittaamaton, teeskenteli vieraille silmät päästään, listaa voisi jatkaa loputtomiin. hyviä puolia ei taida löytyä, no, kunnianhimoinen, sievä, huolehti aina ulkonäöstään. olen itse kaksonen ja merkkien pitäisi sopia loistavasti yhteen. no, meillä ei sopinut.
- laiska.
Vähän huono yhdistelmä tosiaan olla kunnianhimoinen...
- arto-juhani
laiska. kirjoitti:
Vähän huono yhdistelmä tosiaan olla kunnianhimoinen...
eivät ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia. minun vaakanaiseni oli tosi laiska ja saamaton, työpäivän jälkeen kykki telkun ääressä, ei mitään harrastuksia eikä kiinnostuksen kohteita.ei viitsinyt siivota, ei tehdä ruokaa. työelämässä kunnianhimoa piisasi, mutta siinäkin hän vain puhui, ei tehnyt asian hyväksi mitään. kaiken olisi pitänyt tulla tarjottimella.
- tonttu
arto-juhani kirjoitti:
eivät ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia. minun vaakanaiseni oli tosi laiska ja saamaton, työpäivän jälkeen kykki telkun ääressä, ei mitään harrastuksia eikä kiinnostuksen kohteita.ei viitsinyt siivota, ei tehdä ruokaa. työelämässä kunnianhimoa piisasi, mutta siinäkin hän vain puhui, ei tehnyt asian hyväksi mitään. kaiken olisi pitänyt tulla tarjottimella.
mitäs passaatte pilalle. tietysti olet ukko, joka on alusta lähtien yrittänyt tehdä vaikutuksen laittamalla sapuskat ja siivoamalla. mulla on jo kaksi ukkoa ollut sellaisia, vaikka itse olen kaikin puolin talousihminen ja hyvä sellainen ;)).
- ..%..
tonttu kirjoitti:
mitäs passaatte pilalle. tietysti olet ukko, joka on alusta lähtien yrittänyt tehdä vaikutuksen laittamalla sapuskat ja siivoamalla. mulla on jo kaksi ukkoa ollut sellaisia, vaikka itse olen kaikin puolin talousihminen ja hyvä sellainen ;)).
Vaakanainen on loppujenlopuksi toiminnan nainen, joka ei jaksa maata prinsessana kovin pitkään sohvalla. Ja sekin, että jos makaa (asiasta riippuen illat, päivät, viikon, korkeintaan vuoden), sillä kuitenkin tapahtuu päässä jatkuvasti (fundeeraa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2291104Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 68777