Minkälaisia kokemuksia teillä on vaakanaisen kanssa olemisesta: ystävänä, rakastajana tai kumppanina ? Kaikki kommentit ovat tervetulleita!
Kysymys Miehille (kaikki merkit)
5
1257
Vastaukset
- arto-juhani
oli ainakin itsekeskeinen, helposti suuttuva, laiska, seksistä piittaamaton, teeskenteli vieraille silmät päästään, listaa voisi jatkaa loputtomiin. hyviä puolia ei taida löytyä, no, kunnianhimoinen, sievä, huolehti aina ulkonäöstään. olen itse kaksonen ja merkkien pitäisi sopia loistavasti yhteen. no, meillä ei sopinut.
- laiska.
Vähän huono yhdistelmä tosiaan olla kunnianhimoinen...
- arto-juhani
laiska. kirjoitti:
Vähän huono yhdistelmä tosiaan olla kunnianhimoinen...
eivät ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia. minun vaakanaiseni oli tosi laiska ja saamaton, työpäivän jälkeen kykki telkun ääressä, ei mitään harrastuksia eikä kiinnostuksen kohteita.ei viitsinyt siivota, ei tehdä ruokaa. työelämässä kunnianhimoa piisasi, mutta siinäkin hän vain puhui, ei tehnyt asian hyväksi mitään. kaiken olisi pitänyt tulla tarjottimella.
- tonttu
arto-juhani kirjoitti:
eivät ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia. minun vaakanaiseni oli tosi laiska ja saamaton, työpäivän jälkeen kykki telkun ääressä, ei mitään harrastuksia eikä kiinnostuksen kohteita.ei viitsinyt siivota, ei tehdä ruokaa. työelämässä kunnianhimoa piisasi, mutta siinäkin hän vain puhui, ei tehnyt asian hyväksi mitään. kaiken olisi pitänyt tulla tarjottimella.
mitäs passaatte pilalle. tietysti olet ukko, joka on alusta lähtien yrittänyt tehdä vaikutuksen laittamalla sapuskat ja siivoamalla. mulla on jo kaksi ukkoa ollut sellaisia, vaikka itse olen kaikin puolin talousihminen ja hyvä sellainen ;)).
- ..%..
tonttu kirjoitti:
mitäs passaatte pilalle. tietysti olet ukko, joka on alusta lähtien yrittänyt tehdä vaikutuksen laittamalla sapuskat ja siivoamalla. mulla on jo kaksi ukkoa ollut sellaisia, vaikka itse olen kaikin puolin talousihminen ja hyvä sellainen ;)).
Vaakanainen on loppujenlopuksi toiminnan nainen, joka ei jaksa maata prinsessana kovin pitkään sohvalla. Ja sekin, että jos makaa (asiasta riippuen illat, päivät, viikon, korkeintaan vuoden), sillä kuitenkin tapahtuu päässä jatkuvasti (fundeeraa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1505746Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t911761- 1241180
- 151114
- 561007
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55954
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27855Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844