Neuvoja

Moneytalk$

Minulla ei ole vielä yhtään led zeppelinin levyä ,mutta ilokseni huomasin ,että niitä myydään halvalla anttilassa. Joten kysymys kuuluu: Mikä/mitkä levyt kannattaisi ostaa ensimmäisenä??? Kuulin myös ,että kolmonen eroaa muusta tuotannosta. Että eroaako se edukseen vai onko se outo?? Se on kylläkin mielipide kysymys ,mutta kuitenkin.

10

2176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bändin klassikko

      eli toka "Led Zeppelin II"

    • babe.

      -neljä ekaa albumia kannattaa ostaa,ne ovat kaikki loistavia.Lopputuotannon voi sit kyl unohtaa,enemmän
      tai vähemmän..

    • percy-plant

      Kolmonen on ehdotonta parhaimmistoa. Plant vetää vieläkin niitä biisejä livenä. Mut hanki kaikki (no, in through the back door, nyt on pikkasen heikko).

      Ja hanki ehdottomasti molemmat live DVD:t (eli song remains the same ja se uudempi tuplapakkaus, miss aavikon kuva) katohan niitä niin huomaat miksi tämä bändi on legendaarisin ikuna!

      • Dazed but not Confused

        Mielestäni on ei ole paljonkaan merkitystä millä ensimmäisellä kuudella levyllä aloittaisi koska kaikki ovat tasaisen kovaa materiaalia. Eli aloita vaikka ensimmäisestä lätystä Led Zeppelin I ja etene siitä II, III, IV, Houses Of The Holy jne...


      • Dazed but not Confused
        Dazed but not Confused kirjoitti:

        Mielestäni on ei ole paljonkaan merkitystä millä ensimmäisellä kuudella levyllä aloittaisi koska kaikki ovat tasaisen kovaa materiaalia. Eli aloita vaikka ensimmäisestä lätystä Led Zeppelin I ja etene siitä II, III, IV, Houses Of The Holy jne...

        Niin joo ja siitä kolmoslätystä: erinomainen, mutta rauhallisempi kuin aiemmat levyt. Sisältää enemmän akustisia kappaleita. Mutta ei yhtään huonompi levy kuin muut.


    • rosedale

      on muistaakseni jossain haastattelussa suositellut ekaksi hankinnaksi physical graffitia. Ja onhan se kattava otos zeppeliniä parhaimmillaan.

    • black dog

      Jos jotain olisi pakko jättää ostamatta niin sitten Presence ja In through the out door. Muut TÄYTYY olla hyllyssä.

    • Plant fani

      ...kaikki ne on kovia ja kuuluu hyllyyn, mutta jos et halua ostaa kaikkia, niin hanki remaster tupla CD kokoelmat vol 1 ja vol 2.
      Ne ovat hieno leikkaus bändin kaikista studiolevyistä.

      • Moneytalk$

        ...neuvoista. Ostin ykköslevyn ja ajattelin ostaa seuraavat ylöspäin ainakin neloseen asti ja katsoo sitten sen jälkeen ostaako myöhempiä ainakaan ihan heti. Levy on kyllä loistava ,ehkä enemmän blues-vaikutteinen kuin odotin ,mutta sitäkin parempi.


    • Anttilan levyosasto oli paratiisi, sieltä sai halvalla lähes kaikkea kuten Kari Tapiota, klassista musiikkia, melkeen mitä vaan =) Mutta vähän kalliimmallakin toki, jos oli ihan uus levy. RIP Anttila ja Anttilan levyosasto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe