Neuvoja

Moneytalk$

Minulla ei ole vielä yhtään led zeppelinin levyä ,mutta ilokseni huomasin ,että niitä myydään halvalla anttilassa. Joten kysymys kuuluu: Mikä/mitkä levyt kannattaisi ostaa ensimmäisenä??? Kuulin myös ,että kolmonen eroaa muusta tuotannosta. Että eroaako se edukseen vai onko se outo?? Se on kylläkin mielipide kysymys ,mutta kuitenkin.

10

2176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bändin klassikko

      eli toka "Led Zeppelin II"

    • babe.

      -neljä ekaa albumia kannattaa ostaa,ne ovat kaikki loistavia.Lopputuotannon voi sit kyl unohtaa,enemmän
      tai vähemmän..

    • percy-plant

      Kolmonen on ehdotonta parhaimmistoa. Plant vetää vieläkin niitä biisejä livenä. Mut hanki kaikki (no, in through the back door, nyt on pikkasen heikko).

      Ja hanki ehdottomasti molemmat live DVD:t (eli song remains the same ja se uudempi tuplapakkaus, miss aavikon kuva) katohan niitä niin huomaat miksi tämä bändi on legendaarisin ikuna!

      • Dazed but not Confused

        Mielestäni on ei ole paljonkaan merkitystä millä ensimmäisellä kuudella levyllä aloittaisi koska kaikki ovat tasaisen kovaa materiaalia. Eli aloita vaikka ensimmäisestä lätystä Led Zeppelin I ja etene siitä II, III, IV, Houses Of The Holy jne...


      • Dazed but not Confused
        Dazed but not Confused kirjoitti:

        Mielestäni on ei ole paljonkaan merkitystä millä ensimmäisellä kuudella levyllä aloittaisi koska kaikki ovat tasaisen kovaa materiaalia. Eli aloita vaikka ensimmäisestä lätystä Led Zeppelin I ja etene siitä II, III, IV, Houses Of The Holy jne...

        Niin joo ja siitä kolmoslätystä: erinomainen, mutta rauhallisempi kuin aiemmat levyt. Sisältää enemmän akustisia kappaleita. Mutta ei yhtään huonompi levy kuin muut.


    • rosedale

      on muistaakseni jossain haastattelussa suositellut ekaksi hankinnaksi physical graffitia. Ja onhan se kattava otos zeppeliniä parhaimmillaan.

    • black dog

      Jos jotain olisi pakko jättää ostamatta niin sitten Presence ja In through the out door. Muut TÄYTYY olla hyllyssä.

    • Plant fani

      ...kaikki ne on kovia ja kuuluu hyllyyn, mutta jos et halua ostaa kaikkia, niin hanki remaster tupla CD kokoelmat vol 1 ja vol 2.
      Ne ovat hieno leikkaus bändin kaikista studiolevyistä.

      • Moneytalk$

        ...neuvoista. Ostin ykköslevyn ja ajattelin ostaa seuraavat ylöspäin ainakin neloseen asti ja katsoo sitten sen jälkeen ostaako myöhempiä ainakaan ihan heti. Levy on kyllä loistava ,ehkä enemmän blues-vaikutteinen kuin odotin ,mutta sitäkin parempi.


    • Anttilan levyosasto oli paratiisi, sieltä sai halvalla lähes kaikkea kuten Kari Tapiota, klassista musiikkia, melkeen mitä vaan =) Mutta vähän kalliimmallakin toki, jos oli ihan uus levy. RIP Anttila ja Anttilan levyosasto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe