Neuvoja

Moneytalk$

Minulla ei ole vielä yhtään led zeppelinin levyä ,mutta ilokseni huomasin ,että niitä myydään halvalla anttilassa. Joten kysymys kuuluu: Mikä/mitkä levyt kannattaisi ostaa ensimmäisenä??? Kuulin myös ,että kolmonen eroaa muusta tuotannosta. Että eroaako se edukseen vai onko se outo?? Se on kylläkin mielipide kysymys ,mutta kuitenkin.

10

2176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bändin klassikko

      eli toka "Led Zeppelin II"

    • babe.

      -neljä ekaa albumia kannattaa ostaa,ne ovat kaikki loistavia.Lopputuotannon voi sit kyl unohtaa,enemmän
      tai vähemmän..

    • percy-plant

      Kolmonen on ehdotonta parhaimmistoa. Plant vetää vieläkin niitä biisejä livenä. Mut hanki kaikki (no, in through the back door, nyt on pikkasen heikko).

      Ja hanki ehdottomasti molemmat live DVD:t (eli song remains the same ja se uudempi tuplapakkaus, miss aavikon kuva) katohan niitä niin huomaat miksi tämä bändi on legendaarisin ikuna!

      • Dazed but not Confused

        Mielestäni on ei ole paljonkaan merkitystä millä ensimmäisellä kuudella levyllä aloittaisi koska kaikki ovat tasaisen kovaa materiaalia. Eli aloita vaikka ensimmäisestä lätystä Led Zeppelin I ja etene siitä II, III, IV, Houses Of The Holy jne...


      • Dazed but not Confused
        Dazed but not Confused kirjoitti:

        Mielestäni on ei ole paljonkaan merkitystä millä ensimmäisellä kuudella levyllä aloittaisi koska kaikki ovat tasaisen kovaa materiaalia. Eli aloita vaikka ensimmäisestä lätystä Led Zeppelin I ja etene siitä II, III, IV, Houses Of The Holy jne...

        Niin joo ja siitä kolmoslätystä: erinomainen, mutta rauhallisempi kuin aiemmat levyt. Sisältää enemmän akustisia kappaleita. Mutta ei yhtään huonompi levy kuin muut.


    • rosedale

      on muistaakseni jossain haastattelussa suositellut ekaksi hankinnaksi physical graffitia. Ja onhan se kattava otos zeppeliniä parhaimmillaan.

    • black dog

      Jos jotain olisi pakko jättää ostamatta niin sitten Presence ja In through the out door. Muut TÄYTYY olla hyllyssä.

    • Plant fani

      ...kaikki ne on kovia ja kuuluu hyllyyn, mutta jos et halua ostaa kaikkia, niin hanki remaster tupla CD kokoelmat vol 1 ja vol 2.
      Ne ovat hieno leikkaus bändin kaikista studiolevyistä.

      • Moneytalk$

        ...neuvoista. Ostin ykköslevyn ja ajattelin ostaa seuraavat ylöspäin ainakin neloseen asti ja katsoo sitten sen jälkeen ostaako myöhempiä ainakaan ihan heti. Levy on kyllä loistava ,ehkä enemmän blues-vaikutteinen kuin odotin ,mutta sitäkin parempi.


    • Anttilan levyosasto oli paratiisi, sieltä sai halvalla lähes kaikkea kuten Kari Tapiota, klassista musiikkia, melkeen mitä vaan =) Mutta vähän kalliimmallakin toki, jos oli ihan uus levy. RIP Anttila ja Anttilan levyosasto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1370
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1219
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      114
      888
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      40
      804
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      763
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe