Neuvoja

Moneytalk$

Minulla ei ole vielä yhtään led zeppelinin levyä ,mutta ilokseni huomasin ,että niitä myydään halvalla anttilassa. Joten kysymys kuuluu: Mikä/mitkä levyt kannattaisi ostaa ensimmäisenä??? Kuulin myös ,että kolmonen eroaa muusta tuotannosta. Että eroaako se edukseen vai onko se outo?? Se on kylläkin mielipide kysymys ,mutta kuitenkin.

10

2176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bändin klassikko

      eli toka "Led Zeppelin II"

    • babe.

      -neljä ekaa albumia kannattaa ostaa,ne ovat kaikki loistavia.Lopputuotannon voi sit kyl unohtaa,enemmän
      tai vähemmän..

    • percy-plant

      Kolmonen on ehdotonta parhaimmistoa. Plant vetää vieläkin niitä biisejä livenä. Mut hanki kaikki (no, in through the back door, nyt on pikkasen heikko).

      Ja hanki ehdottomasti molemmat live DVD:t (eli song remains the same ja se uudempi tuplapakkaus, miss aavikon kuva) katohan niitä niin huomaat miksi tämä bändi on legendaarisin ikuna!

      • Dazed but not Confused

        Mielestäni on ei ole paljonkaan merkitystä millä ensimmäisellä kuudella levyllä aloittaisi koska kaikki ovat tasaisen kovaa materiaalia. Eli aloita vaikka ensimmäisestä lätystä Led Zeppelin I ja etene siitä II, III, IV, Houses Of The Holy jne...


      • Dazed but not Confused
        Dazed but not Confused kirjoitti:

        Mielestäni on ei ole paljonkaan merkitystä millä ensimmäisellä kuudella levyllä aloittaisi koska kaikki ovat tasaisen kovaa materiaalia. Eli aloita vaikka ensimmäisestä lätystä Led Zeppelin I ja etene siitä II, III, IV, Houses Of The Holy jne...

        Niin joo ja siitä kolmoslätystä: erinomainen, mutta rauhallisempi kuin aiemmat levyt. Sisältää enemmän akustisia kappaleita. Mutta ei yhtään huonompi levy kuin muut.


    • rosedale

      on muistaakseni jossain haastattelussa suositellut ekaksi hankinnaksi physical graffitia. Ja onhan se kattava otos zeppeliniä parhaimmillaan.

    • black dog

      Jos jotain olisi pakko jättää ostamatta niin sitten Presence ja In through the out door. Muut TÄYTYY olla hyllyssä.

    • Plant fani

      ...kaikki ne on kovia ja kuuluu hyllyyn, mutta jos et halua ostaa kaikkia, niin hanki remaster tupla CD kokoelmat vol 1 ja vol 2.
      Ne ovat hieno leikkaus bändin kaikista studiolevyistä.

      • Moneytalk$

        ...neuvoista. Ostin ykköslevyn ja ajattelin ostaa seuraavat ylöspäin ainakin neloseen asti ja katsoo sitten sen jälkeen ostaako myöhempiä ainakaan ihan heti. Levy on kyllä loistava ,ehkä enemmän blues-vaikutteinen kuin odotin ,mutta sitäkin parempi.


    • Anttilan levyosasto oli paratiisi, sieltä sai halvalla lähes kaikkea kuten Kari Tapiota, klassista musiikkia, melkeen mitä vaan =) Mutta vähän kalliimmallakin toki, jos oli ihan uus levy. RIP Anttila ja Anttilan levyosasto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      581
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe