Neuvoja

Moneytalk$

Minulla ei ole vielä yhtään led zeppelinin levyä ,mutta ilokseni huomasin ,että niitä myydään halvalla anttilassa. Joten kysymys kuuluu: Mikä/mitkä levyt kannattaisi ostaa ensimmäisenä??? Kuulin myös ,että kolmonen eroaa muusta tuotannosta. Että eroaako se edukseen vai onko se outo?? Se on kylläkin mielipide kysymys ,mutta kuitenkin.

10

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bändin klassikko

      eli toka "Led Zeppelin II"

    • babe.

      -neljä ekaa albumia kannattaa ostaa,ne ovat kaikki loistavia.Lopputuotannon voi sit kyl unohtaa,enemmän
      tai vähemmän..

    • percy-plant

      Kolmonen on ehdotonta parhaimmistoa. Plant vetää vieläkin niitä biisejä livenä. Mut hanki kaikki (no, in through the back door, nyt on pikkasen heikko).

      Ja hanki ehdottomasti molemmat live DVD:t (eli song remains the same ja se uudempi tuplapakkaus, miss aavikon kuva) katohan niitä niin huomaat miksi tämä bändi on legendaarisin ikuna!

      • Dazed but not Confused

        Mielestäni on ei ole paljonkaan merkitystä millä ensimmäisellä kuudella levyllä aloittaisi koska kaikki ovat tasaisen kovaa materiaalia. Eli aloita vaikka ensimmäisestä lätystä Led Zeppelin I ja etene siitä II, III, IV, Houses Of The Holy jne...


      • Dazed but not Confused
        Dazed but not Confused kirjoitti:

        Mielestäni on ei ole paljonkaan merkitystä millä ensimmäisellä kuudella levyllä aloittaisi koska kaikki ovat tasaisen kovaa materiaalia. Eli aloita vaikka ensimmäisestä lätystä Led Zeppelin I ja etene siitä II, III, IV, Houses Of The Holy jne...

        Niin joo ja siitä kolmoslätystä: erinomainen, mutta rauhallisempi kuin aiemmat levyt. Sisältää enemmän akustisia kappaleita. Mutta ei yhtään huonompi levy kuin muut.


    • rosedale

      on muistaakseni jossain haastattelussa suositellut ekaksi hankinnaksi physical graffitia. Ja onhan se kattava otos zeppeliniä parhaimmillaan.

    • black dog

      Jos jotain olisi pakko jättää ostamatta niin sitten Presence ja In through the out door. Muut TÄYTYY olla hyllyssä.

    • Plant fani

      ...kaikki ne on kovia ja kuuluu hyllyyn, mutta jos et halua ostaa kaikkia, niin hanki remaster tupla CD kokoelmat vol 1 ja vol 2.
      Ne ovat hieno leikkaus bändin kaikista studiolevyistä.

      • Moneytalk$

        ...neuvoista. Ostin ykköslevyn ja ajattelin ostaa seuraavat ylöspäin ainakin neloseen asti ja katsoo sitten sen jälkeen ostaako myöhempiä ainakaan ihan heti. Levy on kyllä loistava ,ehkä enemmän blues-vaikutteinen kuin odotin ,mutta sitäkin parempi.


    • Anttilan levyosasto oli paratiisi, sieltä sai halvalla lähes kaikkea kuten Kari Tapiota, klassista musiikkia, melkeen mitä vaan =) Mutta vähän kalliimmallakin toki, jos oli ihan uus levy. RIP Anttila ja Anttilan levyosasto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3086
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1083
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      98
      917
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      903
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      784
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      645
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe