Outo otsikko ja kinkkinen pulma! Isäni asuu ulkomailla ja hänellä on Suomessa Peugeot 607, jossa on kesärenkaat. Hän saapuu Suomeen kuukauden kuluttua jolloin todennäköisesti on jo täysi talvi. Peugeotin talvirenkaat ovat Keski-Suomessa mökillä. Mistä isäni saisi "lainaksi" tai vuokraa vastaan talvirenkaat Keski-Suomeen ajamista varten Helsingin seudulta? Lainarenkaat palautetaan n. viikon sisällä.
Vuokrataanko renkaita?
7
1023
Vastaukset
- Jamppa1
mistään. Ostaa voi mutta olisko järkevämpää hakea ne etukäteen sieltä mökiltä?
- Freewheeler
En viitsi lähteä ajamaan 700 km edestakaisin renkaiden takia...
- Jamppa1
Freewheeler kirjoitti:
jostain käytettynä ja myy pois kun et enää tarvitse.
Freewheeler kirjoitti:
tehään huvikseenkin, mikä on ettei ajaminen maistu?
- vuokrataan .
Jos vaikka lähdet Saksaan keskellä talvea ja autossasi on nastat, niin voit vuokrata Suomesta rengasliikkeestä kitkat matkasi ajaksi.
Tässä ei kai saa mainostaa, mutta jos kysyt isoista tunnetuista liikkeistä, niin varmasti löytyy ... ja maksaa.
Tai ostat käytöstä poistetut "romurenkaat" halvalla. Onhan ne olleet päivää ennen poistoa vielä käytössä ja onhan niissäkin ihan hyviä joukossa. - talvi yllätti
taas suomalaisen.
- poliisilta
kysyppä, saisiko luvan,
mutta suunittele reitti tarkkkaan,
joskus on tullut kovat rapsut kun on poikennut reitiltä,
eli erehdyttänyt virkamiestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078903
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656560Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345451Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664923- 553541
- 503375
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916