Työskentelen yläaste-ikäisten nuorten parissa ja pitäisi halloween-iltaan kehitellä jotain toimintaa/ohjelmaa..tänne on jo paljon laitettu vinkkejä, mutta josko jollain olisi mielessä jotain pelejä/leikkejä, joista murrosikäisetkin innostuisi niin ilahtuisin niistä kovin :)
kiitos!!
vinkkejä yläaste-ikäisille!?
2
1047
Vastaukset
- Emilia100
Hei,
Itse järjestän myös yläasteikäisille sisaruksilleni ja heidän kavereilleen Halloween-juhlat. Sain idean amerikkalaisten scavenger-hunt leikistä. Eli vihjeiden perusteella edetään rastilta toiselle ja lopussa sitten palataan takaisin lähtöpisteeseen jossa odottaa jokin palkinto. Lisänä annan nuorille tehtäväksi videoida koko jahdin. Ensimmäinen vihje pitää myös kaivaa "puurosta", eli kylmää makaronia ja kylmää puuroa sekaisin ämpärissä. Vihje jaettu paperille yhden sanan osioihin, joista muodostuu lause = oikea vihje. Tämä minun rasti-tehtäväni sijoittuu ulos, mutta sen voi myös järjestää sisällä. - jenni.p
luin ton sun viestin,mullakin on vähän puute :) en tiiä mitä laittaisin päälle halloween bileisiin ja meijän täytyy mennä kysymään karkki vai kepponen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653