Työskentelen yläaste-ikäisten nuorten parissa ja pitäisi halloween-iltaan kehitellä jotain toimintaa/ohjelmaa..tänne on jo paljon laitettu vinkkejä, mutta josko jollain olisi mielessä jotain pelejä/leikkejä, joista murrosikäisetkin innostuisi niin ilahtuisin niistä kovin :)
kiitos!!
vinkkejä yläaste-ikäisille!?
2
1041
Vastaukset
- Emilia100
Hei,
Itse järjestän myös yläasteikäisille sisaruksilleni ja heidän kavereilleen Halloween-juhlat. Sain idean amerikkalaisten scavenger-hunt leikistä. Eli vihjeiden perusteella edetään rastilta toiselle ja lopussa sitten palataan takaisin lähtöpisteeseen jossa odottaa jokin palkinto. Lisänä annan nuorille tehtäväksi videoida koko jahdin. Ensimmäinen vihje pitää myös kaivaa "puurosta", eli kylmää makaronia ja kylmää puuroa sekaisin ämpärissä. Vihje jaettu paperille yhden sanan osioihin, joista muodostuu lause = oikea vihje. Tämä minun rasti-tehtäväni sijoittuu ulos, mutta sen voi myös järjestää sisällä. - jenni.p
luin ton sun viestin,mullakin on vähän puute :) en tiiä mitä laittaisin päälle halloween bileisiin ja meijän täytyy mennä kysymään karkki vai kepponen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395224
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253456Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142720- 472398
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631821Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471749- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201476