Terveeks, eli kutsunnat ovat pian ajankohtaiset ja ei ole opiskelutodistusta koululta.. tuleeko tosta paljonkin paskaa niskaan jos on jättänyt opiskelutodistuksen hakematta? Siis lykkäyksestähän on kyse..
Opiskelutodistus?
5
3164
Vastaukset
- taistelupakkaus.
No jos haet lykkaystä opiskelun takia, niin voi olla että se todistus olisi siinä tapauksessa aika kypsä hankittavaksi, jos meinaat sitä lykkäystä sen takia saada.. ;)
- milloin astutaan palvelukseen
Jos rektumisi ei kestä vielä skopiaa rankan lukionpenkkiin hinkkaamisen takia, niin senkin perusteella voit saada vapautusta.
Tämän nuoren lukiopojan selkä saatiin suoraksi ja lääkäri pääsi tarkastelemaan hänen b-aukkoaan:
http://www.bsip.com/fonds/lr/0779805.jpg
- Tuleva varusmiäs
Heitän tähän 4 vuotta vanhaan keskusteluun vastausta. En siksi että toi kysyjä enään apua tarvitsisi kun kuitenkin armeijat käynyt jo vuosia sit mutta että jos jollain muulla(kuten minulla), sattuu käymään niin että ei ole sitä opiskelutodistusta ja sitten viimeisenä iltana kusisukassa etsii netistä apua ongelmaan ja googlella löytää tämän keskustelun niin itse en ainakaan mitään sanktioita tuosta todistuksen puuttumisesta saanut kun oli kutsunnat viimeviikolla ja siirsin omaa palveluksen aloitustani pari vuotta etiäppäi lukion takia nii eihän siellä koko paperia edes kysytty vaikka kaikilla muilla siellä se näytti olevan ja senkin takia pelotti että majuri antaa piiskaa tai jtn mutta hyvinhän tuossa sitten kävi. :D
ps: En tule vierailemaan täällä enään koskaan joten tulevilla viesteillä ei ole minulle mitään väliä.
Adios.- huh2
100 prosenttisesti mun tilanne :::D kiitos
- Tapaus 2004 keväällä
Imppaa heliumia ilmapallosta ja kerro pv- lääkärille, että kiveksesi eivät ole laskeutuneet. Ja muutenkin kannattaa vaatia lääkäriä tarkastamaan pallisi.
Kerro, että sinä ja pallit olette molemmat isänmaan asialla. Leikkaa housusi saksilla ja ja ala inistä lattialla kuin taaperoikäinen vauva.
(pidä varahousut kuitenkin repussa mukana.)
Joudut psyk. päivystykseen (Olen espoolainen, joten jouduin Jorviin). Psykiatrille selvisi, että olin vain näytellyt, mutta tästä huolimatta sain diagnoosin "määrittämätön sopeutumishäiriö". En joutunut inttiin.
Eli kaikki ne, ketkä eivät halua sotia tai leikkiä roolileikkejä metsässä miesten kanssa ovat hulluja? Ok, hyvin menee Suomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781