Opiskelutodistus?

Ville F.

Terveeks, eli kutsunnat ovat pian ajankohtaiset ja ei ole opiskelutodistusta koululta.. tuleeko tosta paljonkin paskaa niskaan jos on jättänyt opiskelutodistuksen hakematta? Siis lykkäyksestähän on kyse..

5

3061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taistelupakkaus.

      No jos haet lykkaystä opiskelun takia, niin voi olla että se todistus olisi siinä tapauksessa aika kypsä hankittavaksi, jos meinaat sitä lykkäystä sen takia saada.. ;)

      • milloin astutaan palvelukseen

        Jos rektumisi ei kestä vielä skopiaa rankan lukionpenkkiin hinkkaamisen takia, niin senkin perusteella voit saada vapautusta.

        Tämän nuoren lukiopojan selkä saatiin suoraksi ja lääkäri pääsi tarkastelemaan hänen b-aukkoaan:

        http://www.bsip.com/fonds/lr/0779805.jpg


    • Tuleva varusmiäs

      Heitän tähän 4 vuotta vanhaan keskusteluun vastausta. En siksi että toi kysyjä enään apua tarvitsisi kun kuitenkin armeijat käynyt jo vuosia sit mutta että jos jollain muulla(kuten minulla), sattuu käymään niin että ei ole sitä opiskelutodistusta ja sitten viimeisenä iltana kusisukassa etsii netistä apua ongelmaan ja googlella löytää tämän keskustelun niin itse en ainakaan mitään sanktioita tuosta todistuksen puuttumisesta saanut kun oli kutsunnat viimeviikolla ja siirsin omaa palveluksen aloitustani pari vuotta etiäppäi lukion takia nii eihän siellä koko paperia edes kysytty vaikka kaikilla muilla siellä se näytti olevan ja senkin takia pelotti että majuri antaa piiskaa tai jtn mutta hyvinhän tuossa sitten kävi. :D

      ps: En tule vierailemaan täällä enään koskaan joten tulevilla viesteillä ei ole minulle mitään väliä.
      Adios.

      • huh2

        100 prosenttisesti mun tilanne :::D kiitos


    • Tapaus 2004 keväällä

      Imppaa heliumia ilmapallosta ja kerro pv- lääkärille, että kiveksesi eivät ole laskeutuneet. Ja muutenkin kannattaa vaatia lääkäriä tarkastamaan pallisi.

      Kerro, että sinä ja pallit olette molemmat isänmaan asialla. Leikkaa housusi saksilla ja ja ala inistä lattialla kuin taaperoikäinen vauva.
      (pidä varahousut kuitenkin repussa mukana.)

      Joudut psyk. päivystykseen (Olen espoolainen, joten jouduin Jorviin). Psykiatrille selvisi, että olin vain näytellyt, mutta tästä huolimatta sain diagnoosin "määrittämätön sopeutumishäiriö". En joutunut inttiin.
      Eli kaikki ne, ketkä eivät halua sotia tai leikkiä roolileikkejä metsässä miesten kanssa ovat hulluja? Ok, hyvin menee Suomi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe