Terveeks, eli kutsunnat ovat pian ajankohtaiset ja ei ole opiskelutodistusta koululta.. tuleeko tosta paljonkin paskaa niskaan jos on jättänyt opiskelutodistuksen hakematta? Siis lykkäyksestähän on kyse..
Opiskelutodistus?
5
3281
Vastaukset
- taistelupakkaus.
No jos haet lykkaystä opiskelun takia, niin voi olla että se todistus olisi siinä tapauksessa aika kypsä hankittavaksi, jos meinaat sitä lykkäystä sen takia saada.. ;)
- milloin astutaan palvelukseen
Jos rektumisi ei kestä vielä skopiaa rankan lukionpenkkiin hinkkaamisen takia, niin senkin perusteella voit saada vapautusta.
Tämän nuoren lukiopojan selkä saatiin suoraksi ja lääkäri pääsi tarkastelemaan hänen b-aukkoaan:
http://www.bsip.com/fonds/lr/0779805.jpg
- Tuleva varusmiäs
Heitän tähän 4 vuotta vanhaan keskusteluun vastausta. En siksi että toi kysyjä enään apua tarvitsisi kun kuitenkin armeijat käynyt jo vuosia sit mutta että jos jollain muulla(kuten minulla), sattuu käymään niin että ei ole sitä opiskelutodistusta ja sitten viimeisenä iltana kusisukassa etsii netistä apua ongelmaan ja googlella löytää tämän keskustelun niin itse en ainakaan mitään sanktioita tuosta todistuksen puuttumisesta saanut kun oli kutsunnat viimeviikolla ja siirsin omaa palveluksen aloitustani pari vuotta etiäppäi lukion takia nii eihän siellä koko paperia edes kysytty vaikka kaikilla muilla siellä se näytti olevan ja senkin takia pelotti että majuri antaa piiskaa tai jtn mutta hyvinhän tuossa sitten kävi. :D
ps: En tule vierailemaan täällä enään koskaan joten tulevilla viesteillä ei ole minulle mitään väliä.
Adios.- huh2
100 prosenttisesti mun tilanne :::D kiitos
- Tapaus 2004 keväällä
Imppaa heliumia ilmapallosta ja kerro pv- lääkärille, että kiveksesi eivät ole laskeutuneet. Ja muutenkin kannattaa vaatia lääkäriä tarkastamaan pallisi.
Kerro, että sinä ja pallit olette molemmat isänmaan asialla. Leikkaa housusi saksilla ja ja ala inistä lattialla kuin taaperoikäinen vauva.
(pidä varahousut kuitenkin repussa mukana.)
Joudut psyk. päivystykseen (Olen espoolainen, joten jouduin Jorviin). Psykiatrille selvisi, että olin vain näytellyt, mutta tästä huolimatta sain diagnoosin "määrittämätön sopeutumishäiriö". En joutunut inttiin.
Eli kaikki ne, ketkä eivät halua sotia tai leikkiä roolileikkejä metsässä miesten kanssa ovat hulluja? Ok, hyvin menee Suomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061