Mulla on ollut ihmeellistä lihasnykynää jaloissa, sekä muuallakin kehossa. Sitä on jokapäivä jatkuvasti. Tosi inhottavaa. Mitä tää voi olla ? Olen kokeillut mangnesiumia, josta ei apua ollut.
Lihasnykinä
5
7349
Vastaukset
- tarkoitin, että
Lihasnykinää, tuli painovirhe paholainen...
- se auttaa
tässä hieman omakohtaista kokemusta näistä nykinöistä:
Niitä ilmeentyi ympäri kehoa, käsissä ja muualla, mutta etenkin jaloissa.
Nykinät kestivät kuukauden päivät, olin jo melko huolestunut niistä ja kun stressasin, nykinät pahenivat vain.
Kertoin nykinöistä äitilleni ja hän viittasi psykosamaattisiin vaivoihin, googletinkin tietoa ja huomasin että stressissä voi olla juuri näitä nykinöitä.
Ajattelin sitten olla vain ajattelematta näitä nykinöitä ja kappas vain, huomasin niiden häviävän koko ajan. Keho parkani oli vain koettanut rentouttaa itseään näillä nykähdyksillä, aivan niin kuin nukahtaesakin.
Tässä oli vain omakohtainen kokemus. Itselläsi voi olla sama, tai sitten vain jotain muuta.
esimerkiksi myös joidenkin B- vitamiinien puutteessa ilmenee nykinöitä.
suosittelen kokeilemaan rentoutumista.. :)
Hyvää jatkoa!- toivotuksesta
ja kaikkea hyvää sullekkin.
- minulla
myös minulla on ollut noin reilun kuukauden nykimisiä jaloissa etenkin. Eli vähän niinkuin elohiiriä?? mutta tosiaan nykii hetken siellä, toisen täällä ja oikeastaan koko aika tuo nykiminen jossain päin päällä, kun asiaa alkaa ajattelemaan. Itsekin tässä stressannut sitä tämän koko ajan, joten siitä ei varmasti mitään apua ole ollut noille nykimisille =) olen myös syönyt magnesium valmistetta jossa myös b-vitamiinia mukana:ei apua!
aiemmin mulla on ollut noita elohiiriä jaloissa lenkin jälkeen, mut nyt tosiaan menneet ihan mahdottomiksi... kaipa tässä pitäisi vain rentoutua, ja kyllä ne siitä pikkuhiljaa häviää. huomaa vaan, että heti kun aamulla herää, alkaa kuulostelemaan missä alkaa nykimään ja siellähän heti alkaa jossain kohti. Onko sinulla samanlaisia nykimisiä, vai toisenlaisia? siis elohiiren tyyppisiä, että pikkuisen vain nykii, vai jotenkin muuten?? kiva olis kuulla muidenkin kokemuksia.- inhottavia
nykinöitä aivan kuin elohiiri ja joskus kovempiakin nykinöitä. Toisinaan kun nykinä jää ns. päälle samaan kohtaan saattaa kestää pitempäänkin ja näkee päällepäinkin kuinka lihas nykii. Jaloissa niitä on eniten ja en pode tietääkseni mitään stressiä tällä hetkellä ja siitä huolimatta nykii. Sama jatkuu nukkumaan mentäessä ja yöllä sama nykinä päällä. Että sellaisia mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351