Jee eka
Tietojenkäsittelytiede
4
1238
Vastaukset
- fil. yo
Nörtimpää porukkaa löydät ainakin matematiikan ja fysiikan opiskelijoista. Tai kyllä me ainakin enemmän pillua saadaan.
- On nörttitiede
Silti se on nörttitiede.
Terv. fil. yo. itsekin - Nörtix
On nörttitiede kirjoitti:
Silti se on nörttitiede.
Terv. fil. yo. itsekin-Hyvä työtilanne
-Hyvä palkkaus inhimillisillä työajoilla
-Luova työ
Kyllä vituttais olla nörtti. Mieluummin menisin vääntämään numeroita KTM:nä paskapalkalla tai OTM:nä aa-toimisto-orjana. - KTM, fil. yo
Nörtix kirjoitti:
-Hyvä työtilanne
-Hyvä palkkaus inhimillisillä työajoilla
-Luova työ
Kyllä vituttais olla nörtti. Mieluummin menisin vääntämään numeroita KTM:nä paskapalkalla tai OTM:nä aa-toimisto-orjana.Meni sun KTM vitsi vähän ohi. Itse olen KTM ja suorittamassa toista tutkintoa tietojenkäsittelytieteestä eli olen myös fil.yo.
Tietojenkäsittelijät saavat uran alussa ehkä parempaa palkkaa kuin KTM:t, mutta jossain kohtaa KTM:t menee ohi. FM:iä kun harvemmin näkee enää yritysten johdossa.
Tästä syystä itsekin pidän KTM taustaani etusijalla työelämässä, kun kuitenkin haluan edetä projektipäällikön titteliä pidemmälle, esim. toimialajohtajaksi.
KTM, fil. yo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273