Jee eka
Tietojenkäsittelytiede
4
1228
Vastaukset
- fil. yo
Nörtimpää porukkaa löydät ainakin matematiikan ja fysiikan opiskelijoista. Tai kyllä me ainakin enemmän pillua saadaan.
- On nörttitiede
Silti se on nörttitiede.
Terv. fil. yo. itsekin - Nörtix
On nörttitiede kirjoitti:
Silti se on nörttitiede.
Terv. fil. yo. itsekin-Hyvä työtilanne
-Hyvä palkkaus inhimillisillä työajoilla
-Luova työ
Kyllä vituttais olla nörtti. Mieluummin menisin vääntämään numeroita KTM:nä paskapalkalla tai OTM:nä aa-toimisto-orjana. - KTM, fil. yo
Nörtix kirjoitti:
-Hyvä työtilanne
-Hyvä palkkaus inhimillisillä työajoilla
-Luova työ
Kyllä vituttais olla nörtti. Mieluummin menisin vääntämään numeroita KTM:nä paskapalkalla tai OTM:nä aa-toimisto-orjana.Meni sun KTM vitsi vähän ohi. Itse olen KTM ja suorittamassa toista tutkintoa tietojenkäsittelytieteestä eli olen myös fil.yo.
Tietojenkäsittelijät saavat uran alussa ehkä parempaa palkkaa kuin KTM:t, mutta jossain kohtaa KTM:t menee ohi. FM:iä kun harvemmin näkee enää yritysten johdossa.
Tästä syystä itsekin pidän KTM taustaani etusijalla työelämässä, kun kuitenkin haluan edetä projektipäällikön titteliä pidemmälle, esim. toimialajohtajaksi.
KTM, fil. yo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833