Moi! Niin tyhmältä kuin kysymykseni saattaa kuulostaa, mutta tiedustelen nyt kaiken varalta.
Elikkä olisin ostamassa nettikaupasta harjoitushousut, ja koko on 160cm 200cm:iin
valitsenko koon oman pituuteni mukaan vai kannattaako ottaa hieman isommat housut kuin mitä on itse pitkä. Kyseessä on karate housut!
Mistään muualta en ole löytänyt "treenihousuja" mitkä olisi kamppailulajiin tarkoitettu tai paikkaa missä myytäisiin pelkkiä housuja. Aina on ollut paketti. (puku ja housut) Jos on hyviä nettisivuja mistä löytää niin otan vastaan.
http://www.matsuru.fi/taekwon-do.htm Tuolta aijon ne kyseiset housut ostaa..
Itse en harrasta karatea koska se ei ole minun lajini! Siksi ei voi tietää noista teidän housuista!
asiaa housuista!
4
590
Vastaukset
- wax on, wax off
olet karaten lajiksesi valinnut, niin valitse koko sen mukaan että sinne mahtuu myös sopiva määrä paskaa. Ne kun tuppaavat karatekoilla usein turahtamaan housuihin kun erehtyvät sparraamaan kontaktilajien harrastajia vastaan.
- ei ikinä karate
En ole edelleenkään valitsemassa lajikseni mitään karatea :D Löysin vain ne karate housut mitkä haluaisin tilata. Olen aina halunnut harastaa karatea mutta mitä vanhemmaksi sitä on kasvanu sitä viisaammaksi sitä on tultu ja karate ei ole varteenotettava vaihtoehto :D
Jäykkää paskaa, mutta kyse olikin vain housuista. - 26v.treenannu
ei ikinä karate kirjoitti:
En ole edelleenkään valitsemassa lajikseni mitään karatea :D Löysin vain ne karate housut mitkä haluaisin tilata. Olen aina halunnut harastaa karatea mutta mitä vanhemmaksi sitä on kasvanu sitä viisaammaksi sitä on tultu ja karate ei ole varteenotettava vaihtoehto :D
Jäykkää paskaa, mutta kyse olikin vain housuista.Mitä helvettiä sinä niillä housuilla teet jos et edes treenaa???
- Karate-miäs
Jos olet 180 cm pitkä, osta vaan 180 senttiset housut - pitäisi sopia, ellet ole kovin poikkeavan mallinen. Lyhythihaiset/-lahkeiset karatepuvut, joita olet saattanut nähdä ovat "erikoismallia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti28645954Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5211483Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy24211080Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump399860Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908688Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2916766Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j33563Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti33450Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.333197Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle43023