No, kertokaapas millainen äiti on Vaaka?
Vaaka äitinä
7
2532
Vastaukset
- vaaka äiskä
on huolehtivainen , oikeuden mukainen ja kiva:)
Tarpeen tullen myös tiukka ! Jaksaa kyllä touhuta ja puuhata muksujen kans. Ja äiti vaaka on luova. Ottaa myös tarpeen tulleen omaa aikaa. - ethel
maailman paras...sanoo minun kolme lasta... jo aikuisia kaikki
- isoiida
Olipa se mimmonen tahansa. Yhtälailla syyllisyyden, rakkauden ja kaiken mahdollisen hyvän toivoen tunteittensa kanssa. En uskalla sanoa, enkä toivo lapsen sanovan olevan paras äiti maailmassa, äiti vain ja se on paljon se. Kiitos seisoo sitten siinä edessä, aikuisena.
- on....
hellä, leikkisä, oikeudenmukainen, huumorintajuinen, osaa olla myös tiukka ja välillä taas lepsuilee :)
- ovat
suhteellisen äidillisiä.
- vaakamamma
Vaakaäitinä olen varmaan poikkeus.
Mielestäni olen huono äiti. Tyttäreni(2) minulla on kaverisuhde, en osaa olla äidillinen, joten kohtelen heitä myös kuin kavereitani.Suhde lapsiin on kuitenkin todella hyvä.Kaiken ne minulle kertovat ja kaiken minäkin heille kerron.Luottamus on 100%. - on paras
vaa'at ovat hyvin äidillisiä ihmisiä ja varmasti rakastavat lastaan ja haluavat hänelle vain parasta. vaakojen elämässä on tärkeintä perhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido813237Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891715- 1231153
- 151094
- 55982
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76974- 55944
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844