Tulisit,

Jeesus,

jo takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

14

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että tulet etkä viivy!

• pidetäänkin

bileet!! Kiitoooss Herrallee!!!!

• Uskova

Aamen!

• Jumalan voideltu

Tulee sitten kun tulee.Sehän on meidän veli.

• Uskova
        Jumalan voideltu kirjoitti:

Tulee sitten kun tulee.Sehän on meidän veli.

Aamen! Tosin en käytä Jeesuksesta se muotoa.

• frihet
        Uskova kirjoitti:

Aamen! Tosin en käytä Jeesuksesta se muotoa.

Ei ole kunnioitusta Kristuksen nimelle, kun Hänestä, milloin jesseä milloin se sanaa käytetään, ei tainnut synnit vaaassa painaa, kun armon antajaa ei osata korkeammalle ylentää.

Eiks teillä Suomessa vielä muutamia ihmisiä teititellä, täällä taitaa ainut olla kuningas suku.

Tosin minulle aina tulee mieleen nuo Daavidin sanojen vaihdokset tuossa psalmissa 23, kun neljännen jakeen kohdalla muuttui Hän läheisemmäksi Sinä sanaksi, mutta olihan elämän mutkat jo pimeyden laaksossa ja tarve "läheisempi".

• on(paitsi että
        frihet kirjoitti:

Ei ole kunnioitusta Kristuksen nimelle, kun Hänestä, milloin jesseä milloin se sanaa käytetään, ei tainnut synnit vaaassa painaa, kun armon antajaa ei osata korkeammalle ylentää.

Eiks teillä Suomessa vielä muutamia ihmisiä teititellä, täällä taitaa ainut olla kuningas suku.

Tosin minulle aina tulee mieleen nuo Daavidin sanojen vaihdokset tuossa psalmissa 23, kun neljännen jakeen kohdalla muuttui Hän läheisemmäksi Sinä sanaksi, mutta olihan elämän mutkat jo pimeyden laaksossa ja tarve "läheisempi".

"Jumala on Sana"), kun Kristus itse on sanonut, että en minä sano teitä palvelijoikseni, vaan ystävikseni.
        Siinä ei silloin teeskennellä tai teititellä. Isä, poika ja Pyhä Henki ovat yhtä.
        Oletko sinä saanut kokea yliymm.käyvää voimaa.
        Veikkaan, että et, jos asenteesi on noin jäykkä.
        Vielä siellä sanotaan, että taivasten valtakuntaan pääsee vain lapsenmieliset, siis ne jotka luottaa Isään.
        MEIDÄN Isäämme.
        Hän teitittelee, ME sinuttelemme.
        Ei teeskentelyä. Itse olen semmosessa tilanteessa, että en pysty rukoilemaan Isä Meidän-rukousta.
        Just uskoon tulleena ei oo vielä sellaisia keiden kanssa voisi.
        Herra on ainoa, joka mut tuntee ja tietää, eikä jätä.

• RitariOlevainen

Kiitos että tulet, kohta aivan pian saamme nähdä Jeesuksen !

• on(paitsi että kirjoitti:

"Jumala on Sana"), kun Kristus itse on sanonut, että en minä sano teitä palvelijoikseni, vaan ystävikseni.
        Siinä ei silloin teeskennellä tai teititellä. Isä, poika ja Pyhä Henki ovat yhtä.
        Vielä siellä sanotaan, että taivasten valtakuntaan pääsee vain lapsenmieliset, siis ne jotka luottaa Isään.
        MEIDÄN Isäämme.
        Ei teeskentelyä. Itse olen semmosessa tilanteessa, että en pysty rukoilemaan Isä Meidän-rukousta.

Jumalan perheväkeen! Pyhä Henki johdattakoon sinut uskovien yhteyteen, iloon ja riemuun Herrassa! Ole siunattu Jeesuksen nimessä!

• frihet
        on(paitsi että kirjoitti:

MEIDÄN Isäämme.

Voin sinulle valitettavasti kertoa, että kunnioitan Kristusta jopa tuolla tavoin, etten tahdo Häntä olentaa, itseni tasolle, koska päivä päivältä huomaan, kuinka suurta armoa Hän on minulle tarjonnut ja tarjoaa, jokin kunnioitus minulla kuitenkin on, koska en ole täysin kadottanut Jumalan pelkoa ja rakkauteni Kristukseen teettää minulla tekoja joita en muuten tekisi.

Olen saanut kokea paljon näiden muutaman uskon vuoteni aikana ja muistan ensimmäisen kerran, kun sain kokea PH:n kasteen, tosin minä olen riippuvainen päivittäin Hengen avusta monin tavoin myös.

Eiköhän siinä ole suuri ero sinutelle, kuin kutsu Jumalaa kuin koiraa "se", tai joksikin jesseksi tai taivaan faijaksi.

No onhan kunnioitus kaikin tavoin kadonnut tän vapaan kasvatuksen myötä.

• hansutuulia

sydän odottaa Hänen paluuttaan, tule Herra Jeesus.
      Rukoukseni on, ennen Herran paluuta, että Hän pelastaisi omaisemme ja kaikki jotka vielä kulkevat ilman Jeeusta.

• sari73

jeesuss!!!!!

• kauko k
        sari73 kirjoitti:

jeesuss!!!!!

Miksi te ette halua elää täällä maailmassa kun uskomuksenne mukaan Jumala on teidät tänne luonut.
        Haluatteko te jättää ei uskovat lapsenne tänne oman paremman elämän toivossa. Ja pääseehän täältä pois jos haluja on.

• että joku turhia kainostelematta käyttää nimimerkkiä "Jeesus".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2651
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      128
      2335
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2063
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      131
      2023
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1764
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      149
      1276
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1152
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1110
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1029
    Aihe