jo takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Tulisit,
14
460
Vastaukset
että tulet etkä viivy!
- pidetäänkin
bileet!! Kiitoooss Herrallee!!!!
- Uskova
Aamen!
- Jumalan voideltu
Tulee sitten kun tulee.Sehän on meidän veli.
- Uskova
Jumalan voideltu kirjoitti:
Tulee sitten kun tulee.Sehän on meidän veli.
Aamen! Tosin en käytä Jeesuksesta se muotoa.
- frihet
Uskova kirjoitti:
Aamen! Tosin en käytä Jeesuksesta se muotoa.
Ei ole kunnioitusta Kristuksen nimelle, kun Hänestä, milloin jesseä milloin se sanaa käytetään, ei tainnut synnit vaaassa painaa, kun armon antajaa ei osata korkeammalle ylentää.
Eiks teillä Suomessa vielä muutamia ihmisiä teititellä, täällä taitaa ainut olla kuningas suku.
Tosin minulle aina tulee mieleen nuo Daavidin sanojen vaihdokset tuossa psalmissa 23, kun neljännen jakeen kohdalla muuttui Hän läheisemmäksi Sinä sanaksi, mutta olihan elämän mutkat jo pimeyden laaksossa ja tarve "läheisempi". - on(paitsi että
frihet kirjoitti:
Ei ole kunnioitusta Kristuksen nimelle, kun Hänestä, milloin jesseä milloin se sanaa käytetään, ei tainnut synnit vaaassa painaa, kun armon antajaa ei osata korkeammalle ylentää.
Eiks teillä Suomessa vielä muutamia ihmisiä teititellä, täällä taitaa ainut olla kuningas suku.
Tosin minulle aina tulee mieleen nuo Daavidin sanojen vaihdokset tuossa psalmissa 23, kun neljännen jakeen kohdalla muuttui Hän läheisemmäksi Sinä sanaksi, mutta olihan elämän mutkat jo pimeyden laaksossa ja tarve "läheisempi"."Jumala on Sana"), kun Kristus itse on sanonut, että en minä sano teitä palvelijoikseni, vaan ystävikseni.
Siinä ei silloin teeskennellä tai teititellä. Isä, poika ja Pyhä Henki ovat yhtä.
Oletko sinä saanut kokea yliymm.käyvää voimaa.
Veikkaan, että et, jos asenteesi on noin jäykkä.
Vielä siellä sanotaan, että taivasten valtakuntaan pääsee vain lapsenmieliset, siis ne jotka luottaa Isään.
MEIDÄN Isäämme.
Hän teitittelee, ME sinuttelemme.
Ei teeskentelyä. Itse olen semmosessa tilanteessa, että en pysty rukoilemaan Isä Meidän-rukousta.
Just uskoon tulleena ei oo vielä sellaisia keiden kanssa voisi.
Herra on ainoa, joka mut tuntee ja tietää, eikä jätä. - RitariOlevainen
Kiitos että tulet, kohta aivan pian saamme nähdä Jeesuksen !
on(paitsi että kirjoitti:
"Jumala on Sana"), kun Kristus itse on sanonut, että en minä sano teitä palvelijoikseni, vaan ystävikseni.
Siinä ei silloin teeskennellä tai teititellä. Isä, poika ja Pyhä Henki ovat yhtä.
Oletko sinä saanut kokea yliymm.käyvää voimaa.
Veikkaan, että et, jos asenteesi on noin jäykkä.
Vielä siellä sanotaan, että taivasten valtakuntaan pääsee vain lapsenmieliset, siis ne jotka luottaa Isään.
MEIDÄN Isäämme.
Hän teitittelee, ME sinuttelemme.
Ei teeskentelyä. Itse olen semmosessa tilanteessa, että en pysty rukoilemaan Isä Meidän-rukousta.
Just uskoon tulleena ei oo vielä sellaisia keiden kanssa voisi.
Herra on ainoa, joka mut tuntee ja tietää, eikä jätä.Jumalan perheväkeen! Pyhä Henki johdattakoon sinut uskovien yhteyteen, iloon ja riemuun Herrassa! Ole siunattu Jeesuksen nimessä!
- frihet
on(paitsi että kirjoitti:
"Jumala on Sana"), kun Kristus itse on sanonut, että en minä sano teitä palvelijoikseni, vaan ystävikseni.
Siinä ei silloin teeskennellä tai teititellä. Isä, poika ja Pyhä Henki ovat yhtä.
Oletko sinä saanut kokea yliymm.käyvää voimaa.
Veikkaan, että et, jos asenteesi on noin jäykkä.
Vielä siellä sanotaan, että taivasten valtakuntaan pääsee vain lapsenmieliset, siis ne jotka luottaa Isään.
MEIDÄN Isäämme.
Hän teitittelee, ME sinuttelemme.
Ei teeskentelyä. Itse olen semmosessa tilanteessa, että en pysty rukoilemaan Isä Meidän-rukousta.
Just uskoon tulleena ei oo vielä sellaisia keiden kanssa voisi.
Herra on ainoa, joka mut tuntee ja tietää, eikä jätä.Voin sinulle valitettavasti kertoa, että kunnioitan Kristusta jopa tuolla tavoin, etten tahdo Häntä olentaa, itseni tasolle, koska päivä päivältä huomaan, kuinka suurta armoa Hän on minulle tarjonnut ja tarjoaa, jokin kunnioitus minulla kuitenkin on, koska en ole täysin kadottanut Jumalan pelkoa ja rakkauteni Kristukseen teettää minulla tekoja joita en muuten tekisi.
Olen saanut kokea paljon näiden muutaman uskon vuoteni aikana ja muistan ensimmäisen kerran, kun sain kokea PH:n kasteen, tosin minä olen riippuvainen päivittäin Hengen avusta monin tavoin myös.
Eiköhän siinä ole suuri ero sinutelle, kuin kutsu Jumalaa kuin koiraa "se", tai joksikin jesseksi tai taivaan faijaksi.
No onhan kunnioitus kaikin tavoin kadonnut tän vapaan kasvatuksen myötä.
- hansutuulia
sydän odottaa Hänen paluuttaan, tule Herra Jeesus.
Rukoukseni on, ennen Herran paluuta, että Hän pelastaisi omaisemme ja kaikki jotka vielä kulkevat ilman Jeeusta.- sari73
jeesuss!!!!!
- kauko k
sari73 kirjoitti:
jeesuss!!!!!
Miksi te ette halua elää täällä maailmassa kun uskomuksenne mukaan Jumala on teidät tänne luonut.
Haluatteko te jättää ei uskovat lapsenne tänne oman paremman elämän toivossa. Ja pääseehän täältä pois jos haluja on.
että joku turhia kainostelematta käyttää nimimerkkiä "Jeesus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603