Tietoa!

Mr.GD

Siis minä olen Gary Dahlman!Olen syntynyt Outokummussa josta muutin Helsinkiin ja sieltä Australiaan,sieltä Floridaan ja sieltä Lontooseen ja nyt asun Outokummussa ja saatan muuttaa Kajaaniin tai Hesaan!Olen koko ikäni kuntoillut ja potkunyrkkeillyt sekä nyrkkeillyt!Penkistä nousee vähäv yli 90kg ja olen 13-vuotias!Olin Australiassa Junioreitten nyrkkeilyn mestari,Junioreitten Floridan mestari potkunyrkkeilyssä,Lontoossa 4xjr.piirin mestari sekä suomessa olen otellut Suomenmestaruus jr. Nyrkkeilyn mestaruudesta!Olen potkunyrkkeilyssä Lotoossa 93-1!Suomessa nykkeilyssä 52-6,Floridassa
12-5 ja Australiassa 32-12!LOpetin potkunyrkkeilyn ja nyrkkeilyn(Koska veli häiritsi viimeisessä matsissani ja minut tyrmättiin) ja siirryin ottelemaan Backyard wrestling-tyyppiseen takapiha painiin!Noh joskus tullaan varmasti minusta kuulemaan Suomen-mestarina nyrkkeilyssä tai potkunyrkkeilyssä mutta ei todellakaan lähiaikoina!Onko teillä omaa kokemusta noista lajeista?Jos on,niin mikä on tilastonne?YHtään tyrmäyksiä kumpaakaan suuntaan?

7

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutanut

voittaa mestaruuksia ton ikäiseks...? Tais olla paha tyrmäystappio ;)

• Mr.GD

Hyvä vitsi...! :D
        Mut siis mulle ei löytyny paljoa kovia vastuksia,mutta oli siel joukossa sellasia mua päätä pidempiäkin vastuksia jotka voitin usein!Ja mestaruuksia tuli kyllä paljon...koska olin DOMINATOR!Nyrkkeilyssä alakoukulla saan valmentajankin ketoon....mut valmentajat oli yleensä aika ruipeloita ;D

• don`t you

mene hoitoon satujesi kanssa.............

• American Kickboxer Jaan Klö...

BULLSHIT

• Seppo Saurio

"Siis minä olen Gary Dahlman"
      - Miksei ennemmin vaikka Gary Daniels, potkunyrkkeilyn "maailman mestari" ja Ö-luokan kung-fu-leffojen "stara"?

"Olen syntynyt Outokummussa"
      - Sen kyllä huomaa. Sulla on varmaan outokumpu siinä navan korkeudella.

"Penkistä nousee vähäv yli 90kg ja olen 13-vuotias"
      - Nyt kyllä narraat. 60 kg voisin uskoa.

"Olin Australiassa Junioreitten nyrkkeilyn mestari,Junioreitten Floridan mestari potkunyrkkeilyssä,Lontoossa 4xjr.piirin mestari sekä suomessa olen otellut Suomenmestaruus jr. Nyrkkeilyn mestaruudesta!Olen potkunyrkkeilyssä Lotoossa 93-1!Suomessa nykkeilyssä 52-6,Floridassa
      12-5 ja Australiassa 32-12"
      - Eli olet ottanut melkein pari sataa matsia ja ikää on vain 13 vuotta. Pitäisikö oikeasti uskoa. Sulla on niin hyvä mielikuvitus, että kannattaisi alkaa kirjailijaksi.

"LOpetin potkunyrkkeilyn ja nyrkkeilyn(Koska veli häiritsi viimeisessä matsissani ja minut tyrmättiin)"
      - On taidettu tyrmätä useamminkin.

"siirryin ottelemaan Backyard wrestling-tyyppiseen takapiha painiin"
      - Miksei etupihapainiin?

"Noh joskus tullaan varmasti minusta kuulemaan Suomen-mestarina nyrkkeilyssä tai potkunyrkkeilyssä mutta ei todellakaan lähiaikoina"
      - Mä vähän luulen, että susta ei tulla kuulemaan koskaan.

"Onko teillä omaa kokemusta noista lajeista"
      - Kyllä on, mutta ei tuosta homopainista vaan mitä se nyt olikaan.

"YHtään tyrmäyksiä kumpaakaan suuntaan?"
      - Aina perjantaisin nakkikioskilla.    

• Mr.GD

Olen otellut TODELLA monta matsia!Siksi paikkoihinkin sattuu!Aloitin hyvin nuorena kodin punttiksella!JA EN KEKSI TÄTÄ!!!!!Olen aika heikko...vain 90kg nousee penkistä...ysit nostaa yli 110kg!Koulussa sanotaan "Et tarvitse vasaraa,sinulla on nyrkit,Gary" jolla siis tarkoitetaan että iskuni ovat vasaran luokkaa!Nimeni ON Joni GARY Dahlman mutta kaikkialla minusanotaan Garyksi!Olen rikkaasta perheestä!Isäni omistaa yrityksiä! There comes the money!Ja olen Outokummusta!Ainakin vielä viikon tai pari....sit me muutetaan.............................KUOPIOON!!!!
        Ja hei lopetin nyrkkeilyn ja potkunyrkkeilyn ja häivyn tältä VITUN PALSTALTA koska muhun ei uskota!
        EN KEKSI TÄTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Seppo Saurio
        Mr.GD kirjoitti:

Olen otellut TODELLA monta matsia!Siksi paikkoihinkin sattuu!Aloitin hyvin nuorena kodin punttiksella!JA EN KEKSI TÄTÄ!!!!!Olen aika heikko...vain 90kg nousee penkistä...ysit nostaa yli 110kg!Koulussa sanotaan "Et tarvitse vasaraa,sinulla on nyrkit,Gary" jolla siis tarkoitetaan että iskuni ovat vasaran luokkaa!Nimeni ON Joni GARY Dahlman mutta kaikkialla minusanotaan Garyksi!Olen rikkaasta perheestä!Isäni omistaa yrityksiä! There comes the money!Ja olen Outokummusta!Ainakin vielä viikon tai pari....sit me muutetaan.............................KUOPIOON!!!!
        Ja hei lopetin nyrkkeilyn ja potkunyrkkeilyn ja häivyn tältä VITUN PALSTALTA koska muhun ei uskota!
        EN KEKSI TÄTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Ja hei lopetin nyrkkeilyn ja potkunyrkkeilyn ja häivyn tältä VITUN PALSTALTA"

-Loistavaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5459
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      91
      4261
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2520
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      70
      1058
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1028
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      833
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      806
    8. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      789
    9. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      26
      779
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      769
    Aihe