Tietoa!

Mr.GD

Siis minä olen Gary Dahlman!Olen syntynyt Outokummussa josta muutin Helsinkiin ja sieltä Australiaan,sieltä Floridaan ja sieltä Lontooseen ja nyt asun Outokummussa ja saatan muuttaa Kajaaniin tai Hesaan!Olen koko ikäni kuntoillut ja potkunyrkkeillyt sekä nyrkkeillyt!Penkistä nousee vähäv yli 90kg ja olen 13-vuotias!Olin Australiassa Junioreitten nyrkkeilyn mestari,Junioreitten Floridan mestari potkunyrkkeilyssä,Lontoossa 4xjr.piirin mestari sekä suomessa olen otellut Suomenmestaruus jr. Nyrkkeilyn mestaruudesta!Olen potkunyrkkeilyssä Lotoossa 93-1!Suomessa nykkeilyssä 52-6,Floridassa
12-5 ja Australiassa 32-12!LOpetin potkunyrkkeilyn ja nyrkkeilyn(Koska veli häiritsi viimeisessä matsissani ja minut tyrmättiin) ja siirryin ottelemaan Backyard wrestling-tyyppiseen takapiha painiin!Noh joskus tullaan varmasti minusta kuulemaan Suomen-mestarina nyrkkeilyssä tai potkunyrkkeilyssä mutta ei todellakaan lähiaikoina!Onko teillä omaa kokemusta noista lajeista?Jos on,niin mikä on tilastonne?YHtään tyrmäyksiä kumpaakaan suuntaan?

7

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutanut

      voittaa mestaruuksia ton ikäiseks...? Tais olla paha tyrmäystappio ;)

      • Mr.GD

        Hyvä vitsi...! :D
        Mut siis mulle ei löytyny paljoa kovia vastuksia,mutta oli siel joukossa sellasia mua päätä pidempiäkin vastuksia jotka voitin usein!Ja mestaruuksia tuli kyllä paljon...koska olin DOMINATOR!Nyrkkeilyssä alakoukulla saan valmentajankin ketoon....mut valmentajat oli yleensä aika ruipeloita ;D


    • don`t you

      mene hoitoon satujesi kanssa.............

    • American Kickboxer Jaan Klö...

      BULLSHIT

    • Seppo Saurio

      "Siis minä olen Gary Dahlman"
      - Miksei ennemmin vaikka Gary Daniels, potkunyrkkeilyn "maailman mestari" ja Ö-luokan kung-fu-leffojen "stara"?

      "Olen syntynyt Outokummussa"
      - Sen kyllä huomaa. Sulla on varmaan outokumpu siinä navan korkeudella.

      "Penkistä nousee vähäv yli 90kg ja olen 13-vuotias"
      - Nyt kyllä narraat. 60 kg voisin uskoa.

      "Olin Australiassa Junioreitten nyrkkeilyn mestari,Junioreitten Floridan mestari potkunyrkkeilyssä,Lontoossa 4xjr.piirin mestari sekä suomessa olen otellut Suomenmestaruus jr. Nyrkkeilyn mestaruudesta!Olen potkunyrkkeilyssä Lotoossa 93-1!Suomessa nykkeilyssä 52-6,Floridassa
      12-5 ja Australiassa 32-12"
      - Eli olet ottanut melkein pari sataa matsia ja ikää on vain 13 vuotta. Pitäisikö oikeasti uskoa. Sulla on niin hyvä mielikuvitus, että kannattaisi alkaa kirjailijaksi.

      "LOpetin potkunyrkkeilyn ja nyrkkeilyn(Koska veli häiritsi viimeisessä matsissani ja minut tyrmättiin)"
      - On taidettu tyrmätä useamminkin.

      "siirryin ottelemaan Backyard wrestling-tyyppiseen takapiha painiin"
      - Miksei etupihapainiin?

      "Noh joskus tullaan varmasti minusta kuulemaan Suomen-mestarina nyrkkeilyssä tai potkunyrkkeilyssä mutta ei todellakaan lähiaikoina"
      - Mä vähän luulen, että susta ei tulla kuulemaan koskaan.

      "Onko teillä omaa kokemusta noista lajeista"
      - Kyllä on, mutta ei tuosta homopainista vaan mitä se nyt olikaan.

      "YHtään tyrmäyksiä kumpaakaan suuntaan?"
      - Aina perjantaisin nakkikioskilla.    

      • Mr.GD

        Olen otellut TODELLA monta matsia!Siksi paikkoihinkin sattuu!Aloitin hyvin nuorena kodin punttiksella!JA EN KEKSI TÄTÄ!!!!!Olen aika heikko...vain 90kg nousee penkistä...ysit nostaa yli 110kg!Koulussa sanotaan "Et tarvitse vasaraa,sinulla on nyrkit,Gary" jolla siis tarkoitetaan että iskuni ovat vasaran luokkaa!Nimeni ON Joni GARY Dahlman mutta kaikkialla minusanotaan Garyksi!Olen rikkaasta perheestä!Isäni omistaa yrityksiä! There comes the money!Ja olen Outokummusta!Ainakin vielä viikon tai pari....sit me muutetaan.............................KUOPIOON!!!!
        Ja hei lopetin nyrkkeilyn ja potkunyrkkeilyn ja häivyn tältä VITUN PALSTALTA koska muhun ei uskota!
        EN KEKSI TÄTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Seppo Saurio
        Mr.GD kirjoitti:

        Olen otellut TODELLA monta matsia!Siksi paikkoihinkin sattuu!Aloitin hyvin nuorena kodin punttiksella!JA EN KEKSI TÄTÄ!!!!!Olen aika heikko...vain 90kg nousee penkistä...ysit nostaa yli 110kg!Koulussa sanotaan "Et tarvitse vasaraa,sinulla on nyrkit,Gary" jolla siis tarkoitetaan että iskuni ovat vasaran luokkaa!Nimeni ON Joni GARY Dahlman mutta kaikkialla minusanotaan Garyksi!Olen rikkaasta perheestä!Isäni omistaa yrityksiä! There comes the money!Ja olen Outokummusta!Ainakin vielä viikon tai pari....sit me muutetaan.............................KUOPIOON!!!!
        Ja hei lopetin nyrkkeilyn ja potkunyrkkeilyn ja häivyn tältä VITUN PALSTALTA koska muhun ei uskota!
        EN KEKSI TÄTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        "Ja hei lopetin nyrkkeilyn ja potkunyrkkeilyn ja häivyn tältä VITUN PALSTALTA"

        -Loistavaa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe