PUKUJA????

Lullikka

Onko kenelläkään vinkkejä pukujen suhteen on kiire huomenna mulla on bileet!!!

9

2108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -marie-

Käytin tätä asua itse tämän vuoden bileissä:
      Tiedäthän nämä pelottavat, nurkissa nyhjöttävät ja ilkeästi hymyilevät posliininuket? Laita siis räsyinen prinsessamekko(hameessa saa olla paljon kerroksia, tylliä ja pitsiä), valkoiset sukkahousut, nukkemaiset kengät ja helmikaulakoru. Hiuksiin vielä resuiset ja hapsuttelevat letit(rusetti tuo myös pikantin lisän). Puuteroi kasvot valkoisiksi ja meikkaa suuret, aukinaiset silmät ja epätasaiset vaaleanpunaiset huulet. Tee huultenrajauskynällä ja verenpunaisella huulipunalla vielä verta valumaan suupielestä! Vóila!

• Lullikka

KIIIIIIIITOOOOOSSSS tosi paljon olen pelastettu ne juhlat ei mee sittenkään pilalle kiitos kiitos kiitos kiitos ja viellä kerran kiiiiiiiitttttooooosss

• -marie-
        Lullikka kirjoitti:

KIIIIIIIITOOOOOSSSS tosi paljon olen pelastettu ne juhlat ei mee sittenkään pilalle kiitos kiitos kiitos kiitos ja viellä kerran kiiiiiiiitttttooooosss

Ei kestä, hyvä jos neuvo auttoi :)

• Kuollut/musta enkeli
        -marie- kirjoitti:

Ei kestä, hyvä jos neuvo auttoi :)

Kuullostaako ihan katastrofaalliselta :D?
        Laitan päälleni mustan riekaleisen hameen jonka alla on musta tyllihame.. yläosana mulla on musta t-paita ja siinä päällä sellainen riekaleinen verkko paita..jossa on tosi leveet hihat...
        hiukset tupeeraan tosi pörrölle (mulla on tummat pitkät hiukset) ja siihen päälle viellä tumman hopea sädekehä. Sitten puuteroin kasvoni valkoiseksi, laitan mustat näyttävät silmämeikit..(ehkä vähän mustaa hilettäkin) kirkkaan punaiset tai mustat huulet ja verisiä haavoja valumaan ... koko "komeuden" kruunaa viellä isot valkoiset siivet xD... miltäs kuullostaa *Glumps

• -marie-
        Kuollut/musta enkeli kirjoitti:

Kuullostaako ihan katastrofaalliselta :D?
        Laitan päälleni mustan riekaleisen hameen jonka alla on musta tyllihame.. yläosana mulla on musta t-paita ja siinä päällä sellainen riekaleinen verkko paita..jossa on tosi leveet hihat...
        hiukset tupeeraan tosi pörrölle (mulla on tummat pitkät hiukset) ja siihen päälle viellä tumman hopea sädekehä. Sitten puuteroin kasvoni valkoiseksi, laitan mustat näyttävät silmämeikit..(ehkä vähän mustaa hilettäkin) kirkkaan punaiset tai mustat huulet ja verisiä haavoja valumaan ... koko "komeuden" kruunaa viellä isot valkoiset siivet xD... miltäs kuullostaa *Glumps

iiihana idea! :D ainaskin mun mielestä :D

• -marie-

...mites bileet sujuivat? Toimiko kostuumi onnistuneesti; tuliko kehuja, ymmärtämättömyyttä tms. vastaan?

• Muumiduumi

No vaikka Scream puku,zombie puku tai Michael Myers puku on pelottava.Itselläni oli Scream puku ja pelästytin kaverini että hän pakeni vessaan:)

• tuntematon.

en käytä muovi veistä käytän oikeaa.

• : D

Mistä saa isoja valkoisia siipiä tai pieniä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe