Lapsille enemmän tekemistä laivalla?

Silja vai Viking?

Vuodenvaihteessa pitäisi päästä Turusta Tukholmaan. Mukana on 3- ja 6-vuotiaat lapset. Kummalla laivalla on enemmän tekemistä tuon ikäisille lapsille? Olemme matkustaneet lasten kanssa laivalla vain kesällä ja silloin on ainakin Vikingillä ollut valtavasti tekemistä lapsille (koko kokouskansi käytössä). Talviaikaan tekemistä ei taida olla yhtä paljon kuin kesällä. Autopakettien hinnat näyttivät olevan yllättävän lähellä toisiaan, joten ratkaisevaa on kumpi laiva parempi lapsille. Suositelkaa!

18

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VIIKKARILLA

Vikingillä kannattaa matkustaa lasten kanssa. Paljon ohjelmaa lapsille, sekä laivakissa Ville Viikinki myös mukana lasten kanssa. Lapsiperheet on otettu laivalla erittäin hyvin huomioon.

• sen jokainen

lapsiperhe tiedä, joka laivoilla matkustaa että Europa on paras lapsiperheelle Turusta.

• Siljan
        sen jokainen kirjoitti:

lapsiperhe tiedä, joka laivoilla matkustaa että Europa on paras lapsiperheelle Turusta.

viihdetarjonta lapsiperheille on ainakin Turun laivoilla heikentynyt dramaattisesti Tallinkin kuvioontulon jälkeen. Vikingillä on paljon parempaa nykyään.

• helvetin.
        Siljan kirjoitti:

viihdetarjonta lapsiperheille on ainakin Turun laivoilla heikentynyt dramaattisesti Tallinkin kuvioontulon jälkeen. Vikingillä on paljon parempaa nykyään.

kakara jaksa jauhaa paskaa ja taas jostain tallinkista. Kuinka voi olla noin kateellista porukkaa!

• hiukan asiallisempaa
        helvetin. kirjoitti:

kakara jaksa jauhaa paskaa ja taas jostain tallinkista. Kuinka voi olla noin kateellista porukkaa!

kieltä täällä, niin ehket leimautuisi ihan niin vähä-älyiseksi...

• Tepi.

Siis mitä kummalla? Viikkarilla ja siljalla molemmilla seilaa kaksi laivaa Turun ja Tukholman väliä. Ja jos kerran olette vain lahden yli menossa, kun autopaketista puhutte, niin iltalaivalla jää Europalla pari tuntia ja viikkarilla ei sitäkään puuha-aikaa lasten kanssa. Jos iltalaivoista pitää valita niin Europa. Ja kyllä aamulaivoista Festari vie voiton.

• olen tepin kanssa. Silja panostaa lapsi perheiden viihtymiseen enemmän kuin Viking. Viking Line on oikea vaihto ehto nuorille ja keski-ikäisille remuajille, joihin ei voi olla siellä törmäämättä.

• Ville Viikinki
        SoulKing kirjoitti:

olen tepin kanssa. Silja panostaa lapsi perheiden viihtymiseen enemmän kuin Viking. Viking Line on oikea vaihto ehto nuorille ja keski-ikäisille remuajille, joihin ei voi olla siellä törmäämättä.

ihan siltä, ettet ole Vikingin laivoilla koskaan käynytkään. Mielipiteesi taitavat olla peräisin sieltä "hevosmiesten tietotoimistosta". Itse olen reissannut usein sekä lasten kanssa että ilman niin Viikkarilla kuin Siljallakin ja tosiasia on, että Vikingillä kaikenlaista lastenohjelmaa on nykyään huomattavasti Siljaa enemmän. Taustalla lienee Tallinkin tavoite parantaa tulostaan, vähemmän palvelua-enemmän hintaa.

• Ville Viikinki kirjoitti:

ihan siltä, ettet ole Vikingin laivoilla koskaan käynytkään. Mielipiteesi taitavat olla peräisin sieltä "hevosmiesten tietotoimistosta". Itse olen reissannut usein sekä lasten kanssa että ilman niin Viikkarilla kuin Siljallakin ja tosiasia on, että Vikingillä kaikenlaista lastenohjelmaa on nykyään huomattavasti Siljaa enemmän. Taustalla lienee Tallinkin tavoite parantaa tulostaan, vähemmän palvelua-enemmän hintaa.

olen käynyt, mutta itse taidat olla Viking Linellä töissä kun sitä aina niin innoissasi puolustat.
        Olen nähnyt ja kuulut kuinka vanhemmat kehuvat Siljan lapsille järjestämää toimintaa, viking ei ole koskaan kehuja saanut.

Muuten Tallinkin vaikutus alkaa näkyä Siljan laivoilla aikaisintaan ensi vuonna.

• perättömän
        Ville Viikinki kirjoitti:

tiedon levittäjä. IP esille niin loppuu arvailut sinun henkilällisyydestä ja työpaikasta!

• Ville Viikinki
        SoulKing kirjoitti:

olen käynyt, mutta itse taidat olla Viking Linellä töissä kun sitä aina niin innoissasi puolustat.
        Olen nähnyt ja kuulut kuinka vanhemmat kehuvat Siljan lapsille järjestämää toimintaa, viking ei ole koskaan kehuja saanut.

Muuten Tallinkin vaikutus alkaa näkyä Siljan laivoilla aikaisintaan ensi vuonna.

töissä Vikingillä, mutta jo periaattessa suosin mielelläni hankinnoissani aina kotimaista vaihtoehtoa. Ja tosiaankin reissaan laivoilla aika usein, joten omasta kokemuksestani kommentoin.

• Matkustaja 12x/vuosi

jos välillä antaisit sitä faktaa myös, etkä jauhaisi aina tuota Vikingin paremmuuttaa ja Tallinkin huonoutta. Ei ne sinunkaan Vikingillä tuhlaamasi rahat suomalaisille mene vaan ihan muualle.

Jos sinä puhut kuin hevosmiesten tietotoimisto, niin kehotan olemaan hiljaa.

Niin, että alapa vaan vertailemaan, niin minä vertaan sinun tietojasi minun kokemuksiini vaikkapa tältä vuodelta. Ja otetaan laivat: Europa, Isabella, Serenade ja Gabriella. Näillä olen matkustanut tänä vuonna, joillakin useaan kertaan.

• kotimaista

töissä Vikingillä, mutta jo periaattessa suosin mielelläni hankinnoissani aina kotimaista vaihtoehtoa. Ja tosiaankin reissaan laivoilla aika usein, joten omasta kokemuksestani kommentoin.

Viking Line on ahvenanmaalaisessa omistuksessa, ja nehän on tunnetusti kallellaan ruotsiinpäin. Ahvenanmaalaisillahan on ihan omat lakinsa ja lippunsa ja postimerkit sun muut, meillä ja heillä on yhteistä näennäinen presidentti ja euron- raha.

• kirjoittamaan.
        Matkustaja 12x/vuosi kirjoitti:

jos välillä antaisit sitä faktaa myös, etkä jauhaisi aina tuota Vikingin paremmuuttaa ja Tallinkin huonoutta. Ei ne sinunkaan Vikingillä tuhlaamasi rahat suomalaisille mene vaan ihan muualle.

Jos sinä puhut kuin hevosmiesten tietotoimisto, niin kehotan olemaan hiljaa.

Niin, että alapa vaan vertailemaan, niin minä vertaan sinun tietojasi minun kokemuksiini vaikkapa tältä vuodelta. Ja otetaan laivat: Europa, Isabella, Serenade ja Gabriella. Näillä olen matkustanut tänä vuonna, joillakin useaan kertaan.

Jos kerran usein matkustat niin luulisi tietävän oikeat nimet. Tässä oikein kirjoitettuna : Silja Europa,Isabella,Silja Serenade,Gabriella (no olihan sulla 2 oikein).
        Ja kaiken lisäksi väität noiden olevan laivoja ,nehän ovat autolauttoja.

• kuule,
        kirjoittamaan. kirjoitti:

Jos kerran usein matkustat niin luulisi tietävän oikeat nimet. Tässä oikein kirjoitettuna : Silja Europa,Isabella,Silja Serenade,Gabriella (no olihan sulla 2 oikein).

kakara vi*tuun täältä takaisin sinne FCBS-forumille kehuskelemaan kuinka monta kertaa olet laskenyt lastenmaailman pallot ja mitkä niistä ovat rytyssä!

Täällä käy ihmisiä, jotka käyvät laivoilla viihteellä, eivätkä nuuskimassa kokolattiamattoja!

• sentään..
        kirjoittamaan. kirjoitti:

Ne ovat matkustaja-autolauttoja. Muuten yhdyn edellisen kirjoittajan kommentteihin.

• Viking Line abp
        kotimaista kirjoitti:

Viking Line on ahvenanmaalaisessa omistuksessa, ja nehän on tunnetusti kallellaan ruotsiinpäin. Ahvenanmaalaisillahan on ihan omat lakinsa ja lippunsa ja postimerkit sun muut, meillä ja heillä on yhteistä näennäinen presidentti ja euron- raha.

on avoin pörssiyhtiö. Sinäkin voit ostaa sen osakkeita.

• Sinne-alas

Kirkuville kakaroille puuhapaikka autokannen alle. Siellä eivät niin häiritse aikuisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe