Hellurei. Missä kaikki naisdomina ja miesorja tarinat viipyy. Niitäkun on kiva lueskella...
tarinat?
10
3209
Vastaukset
- Anonyymi
lesboilua
- Anonyymi
lesbon kertomus
- AnonyymiUUSI
Kerron kohta tositarinaa, täytyy vaan koota rohkeutta ja pysyä samalla tuntemattomana..
- AnonyymiUUSI
Omistan pari huoneistoa ja 0 vuotta sitten vuokrasin yhden kaksion 20 vuotta nuoremmalle naiselle.
Hän vaikutti mukavalta JS oli sitä paitsi erittäin seksikäs mielestäni
Ja niinhän ciinä kävi, että hän on nykyään vaimoni ja hallitsee puolta omaisuuttani.
Hän kyllä hallitsee minua muutenkin ja totaalisesti hallitseekin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omistan pari huoneistoa ja 0 vuotta sitten vuokrasin yhden kaksion 20 vuotta nuoremmalle naiselle.
Ja niinhän ciinä kävi, että hän on nykyään vaimoni ja hallitsee puolta omaisuuttani.
Hän kyllä hallitsee minua muutenkin ja totaalisesti hallitseekin.Minulla ei itse asiassa olen valittamista koska uskon, että tämä vaimoni hallitseminen on minulle paras saavutettavissa oleva tilanne.
Vaimolleni on merkillinen tuttava/ystäväpiiri. Siinä on kaksi ystävätärtä ja lukuisa joukko erilaisia miehiä. Joukossa homoja, bi-miehiä ja muutama ammatti bull. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei itse asiassa olen valittamista koska uskon, että tämä vaimoni hallitseminen on minulle paras saavutettavissa oleva tilanne.
Vaimolleni on merkillinen tuttava/ystäväpiiri. Siinä on kaksi ystävätärtä ja lukuisa joukko erilaisia miehiä. Joukossa homoja, bi-miehiä ja muutama ammatti bull.Jos/kun vaimoni haluaa nuo kaksi naista ja bull voivat olla myös väkivaltaisia. Kerran kuukaudessa vaimoni haluaa erikoissession, jossa naiset piiskaavat minut ja bull/bullit antavat minulle turpaan. Ei mitään nyrkillä lyömistä, vaan litsareita, kullalle lämpimistä, tönimistä, vittuilua. Haukutaan tuhkamunaksi, pitää pyytää, että nussivat vaimoani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos/kun vaimoni haluaa nuo kaksi naista ja bull voivat olla myös väkivaltaisia. Kerran kuukaudessa vaimoni haluaa erikoissession, jossa naiset piiskaavat minut ja bull/bullit antavat minulle turpaan. Ei mitään nyrkillä lyömistä, vaan litsareita, kullalle lämpimistä, tönimistä, vittuilua. Haukutaan tuhkamunaksi, pitää pyytää, että nussivat vaimoani.
Sessio etenee niin, että sitten otan suihin paikalla olevilta homoilta, naiset antavat nahkaremmemmillä perselle iskuja, vaimo laskee tahtia.
Sitten menemme vaimon kanssa selälleen leveälle vuoteelle vierekkäin. Paikalla olevat miehet tyhjentävät itsensä vaimooni ja homot nussivat minua perseeseen. Me vaimon kanssa katselemme toisiamme.l ja pussailemme. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän kyllä hallitsee minua muutenkin ja totaalisesti hallitseekin.Vähän tein kirjoitus virheitä…. Vaimo tuossa vieressä vahtii, nyt ei ole varsinainen minun rangaistus aika kuukaudesta, joten pelkään hirveästi, että kohta saan remmiä.
Kun rangaistus eli sessio-aika niin en pelkää vaan nautin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän tein kirjoitus virheitä…. Vaimo tuossa vieressä vahtii, nyt ei ole varsinainen minun rangaistus aika kuukaudesta, joten pelkään hirveästi, että kohta saan remmiä.
Kun rangaistus eli sessio-aika niin en pelkää vaan nautinVoi helvetti, tässä kävi just näin, että vaimo saa tehdä mitä haluaa. Suuttui ( muka ) mun kirjoitusvirheistä. Pyysin, että rankaisisi remmillä, ei kiinnostanut. Soitti yhdelle ksverille ei siis minun ystävälle, vaan tyypille jonka tiedän. Vaimo kysyi kaverilta haluaisiko vaimon vittua nussia, olisi nyt tilanne, etten minä sitä nyt haluaisi, että vaimo jakaa pillua vieraalle, siksi olisi erityisen kiihoittavaa nyt antaa vieraan panna.
Pyysin vielä ettei mene, lähti naureskellen.
- AnonyymiUUSI
Vaimo tuli kotiin eikä ole enää vihainen, mutta nyt kyllä härnäävä. Oli hyvä kulli, tietenkin paljaalla, mutta tapansa mukaan vaimo pesi vittunsa panon jälkeen. Kaveri oli kysellyt ja ihmetellyt miksi nyt sai vaimon pillua, vaimo oli sanonut, että häpäisemällä pitää. Mut kurissa. Kaveri oli nauranut ja lähetti terveisiä. Vaimo oli luvannut joku päivä taas levittää pillunsa ja antaa kaverin panna. Tämä on vaimon piirre josta miehet tykkää, vaimo antautuu täydellisesti nussittavaksi, jalat levällään, pehmeän kuumana ottaa vieraan kyrvän pilluunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078