tarinat?

hese

Hellurei. Missä kaikki naisdomina ja miesorja tarinat viipyy. Niitäkun on kiva lueskella...

17

3862

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lesboilua

• Anonyymi

lesbon kertomus

• Anonyymi

Kerron kohta tositarinaa, täytyy vaan koota rohkeutta ja pysyä samalla tuntemattomana..

• Anonyymi

Omistan pari huoneistoa ja 0 vuotta sitten vuokrasin yhden kaksion 20 vuotta nuoremmalle naiselle.
        Hän vaikutti mukavalta JS oli sitä paitsi erittäin seksikäs mielestäni
        Ja niinhän ciinä kävi, että hän on nykyään vaimoni ja hallitsee puolta omaisuuttani.

Hän kyllä hallitsee minua muutenkin ja totaalisesti hallitseekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omistan pari huoneistoa ja 0 vuotta sitten vuokrasin yhden kaksion 20 vuotta nuoremmalle naiselle.
        Ja niinhän ciinä kävi, että hän on nykyään vaimoni ja hallitsee puolta omaisuuttani.

Minulla ei itse asiassa olen valittamista koska uskon, että tämä vaimoni hallitseminen on minulle paras saavutettavissa oleva tilanne.

Vaimolleni on merkillinen tuttava/ystäväpiiri. Siinä on kaksi ystävätärtä ja lukuisa joukko erilaisia miehiä. Joukossa homoja, bi-miehiä ja muutama ammatti bull.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei itse asiassa olen valittamista koska uskon, että tämä vaimoni hallitseminen on minulle paras saavutettavissa oleva tilanne.

Vaimolleni on merkillinen tuttava/ystäväpiiri. Siinä on kaksi ystävätärtä ja lukuisa joukko erilaisia miehiä. Joukossa homoja, bi-miehiä ja muutama ammatti bull.

Jos/kun vaimoni haluaa nuo kaksi naista ja bull voivat olla myös väkivaltaisia. Kerran kuukaudessa vaimoni haluaa erikoissession, jossa naiset piiskaavat minut ja bull/bullit antavat minulle turpaan. Ei mitään nyrkillä lyömistä, vaan litsareita, kullalle lämpimistä, tönimistä, vittuilua. Haukutaan tuhkamunaksi, pitää pyytää, että nussivat vaimoani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos/kun vaimoni haluaa nuo kaksi naista ja bull voivat olla myös väkivaltaisia. Kerran kuukaudessa vaimoni haluaa erikoissession, jossa naiset piiskaavat minut ja bull/bullit antavat minulle turpaan. Ei mitään nyrkillä lyömistä, vaan litsareita, kullalle lämpimistä, tönimistä, vittuilua. Haukutaan tuhkamunaksi, pitää pyytää, että nussivat vaimoani.

Sessio etenee niin, että sitten otan suihin paikalla olevilta homoilta, naiset antavat nahkaremmemmillä perselle iskuja, vaimo laskee tahtia.

Sitten menemme vaimon kanssa selälleen leveälle vuoteelle vierekkäin. Paikalla olevat miehet tyhjentävät itsensä vaimooni ja homot nussivat minua perseeseen. Me vaimon kanssa katselemme toisiamme.l ja pussailemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän tein kirjoitus virheitä…. Vaimo tuossa vieressä vahtii, nyt ei ole varsinainen minun rangaistus aika kuukaudesta, joten pelkään hirveästi, että kohta saan remmiä.
        Kun rangaistus eli sessio-aika niin en pelkää vaan nautin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän tein kirjoitus virheitä…. Vaimo tuossa vieressä vahtii, nyt ei ole varsinainen minun rangaistus aika kuukaudesta, joten pelkään hirveästi, että kohta saan remmiä.
        Kun rangaistus eli sessio-aika niin en pelkää vaan nautin

Voi helvetti, tässä kävi just näin, että vaimo saa tehdä mitä haluaa. Suuttui ( muka ) mun kirjoitusvirheistä. Pyysin, että rankaisisi remmillä, ei kiinnostanut. Soitti yhdelle ksverille ei siis minun ystävälle, vaan tyypille jonka tiedän. Vaimo kysyi kaverilta haluaisiko vaimon vittua nussia, olisi nyt tilanne, etten minä sitä nyt haluaisi, että vaimo jakaa pillua vieraalle, siksi olisi erityisen kiihoittavaa nyt antaa vieraan panna.
        Pyysin vielä ettei mene, lähti naureskellen.

• Anonyymi

Vaimo tuli kotiin eikä ole enää vihainen, mutta nyt kyllä härnäävä. Oli hyvä kulli, tietenkin paljaalla, mutta tapansa mukaan vaimo pesi vittunsa panon jälkeen. Kaveri oli kysellyt ja ihmetellyt miksi nyt sai vaimon pillua, vaimo oli sanonut, että häpäisemällä pitää. Mut kurissa. Kaveri oli nauranut ja lähetti terveisiä. Vaimo oli luvannut joku päivä taas levittää pillunsa ja antaa kaverin panna. Tämä on vaimon piirre josta miehet tykkää, vaimo antautuu täydellisesti nussittavaksi, jalat levällään, pehmeän kuumana ottaa vieraan kyrvän pilluunsa.

• Anonyymi

Nyt on toinen päivä ja vaimo ei ole antanut minulle pillua elisen kaverin kanssa nussimisen jälkeen. Pyytää mut kyllä sänkyyn ja pussaillaan ym. Levittelee vittuaan, vähän saan kokeilla ja nuolaista, mutta sisään ei ole asiaa.
        Juttelee puhelimessa ystävättärieni kanssa, kertoo eilisestä naimestaan, nauravat, miettii pitäiskö vielä käydä vähän nussimassa ja antamassa pillua mun kavereille, ennen kuin antaa mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on toinen päivä ja vaimo ei ole antanut minulle pillua elisen kaverin kanssa nussimisen jälkeen. Pyytää mut kyllä sänkyyn ja pussaillaan ym. Levittelee vittuaan, vähän saan kokeilla ja nuolaista, mutta sisään ei ole asiaa.
        Juttelee puhelimessa ystävättärieni kanssa, kertoo eilisestä naimestaan, nauravat, miettii pitäiskö vielä käydä vähän nussimassa ja antamassa pillua mun kavereille, ennen kuin antaa mulle

Puhelin soi

Kake tässä terve, kuulin, että vaimosi antoi eilen Jamin nussia sitä
        Pitää paikkansa, suuttui mulle ja silloinhan se aina antaa pillua vieraille
        Laitas aisuri kaiutin päälle
        OK
        Kuuletko sä Sirpa, annoit pillua eilen Jamille
        Hih joo teki mieli
        Oletko antanut aisurille
        Hih en vielä, sitä pitää kiusata vähän, sen pitää hävetä kun mun vitulle pääsee muutkin
        Se on oikein, nyt mä tulen panemaan sua
        Hih ihanaa, tule, mä olen jo ihan märkä
        Ja katoskin, ettet anna aisurille muuta kun kunnolla remmiä, sen pitää ottaa mun kulli suuhun ensin
        Hih joo mä piiskaa sen heti, tuu äkkiä mä haluun antaa mun pillun vaan sulle kokonaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelin soi

Kake tässä terve, kuulin, että vaimosi antoi eilen Jamin nussia sitä
        Pitää paikkansa, suuttui mulle ja silloinhan se aina antaa pillua vieraille
        Laitas aisuri kaiutin päälle
        OK
        Kuuletko sä Sirpa, annoit pillua eilen Jamille
        Hih joo teki mieli
        Oletko antanut aisurille
        Hih en vielä, sitä pitää kiusata vähän, sen pitää hävetä kun mun vitulle pääsee muutkin
        Se on oikein, nyt mä tulen panemaan sua
        Hih ihanaa, tule, mä olen jo ihan märkä
        Ja katoskin, ettet anna aisurille muuta kun kunnolla remmiä, sen pitää ottaa mun kulli suuhun ensin
        Hih joo mä piiskaa sen heti, tuu äkkiä mä haluun antaa mun pillun vaan sulle kokonaan

No Kake sitten tuli illalla, Väinö ehti piiskata nahkavyöllä mut perusteellisesti . Olin alasti häntä vastassa, vaimolla sukkanauhaliivit, sukat ja korkokengät, kaikki mustia . Kake ihaili remmin jälkiä punaisessa persee/säni, veti pari litsaria, puristi poskiani ja kysyi mitä haluan.

Pyysin ensin sen kullia suuhun ja sitten pyysin nussimaan vaimon vittua paljaalla. Nyt molemmat nauraa hekottelivat ja haukkuivat, niin ja sitten ne nussi mun silmien alla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Kake sitten tuli illalla, Väinö ehti piiskata nahkavyöllä mut perusteellisesti . Olin alasti häntä vastassa, vaimolla sukkanauhaliivit, sukat ja korkokengät, kaikki mustia . Kake ihaili remmin jälkiä punaisessa persee/säni, veti pari litsaria, puristi poskiani ja kysyi mitä haluan.

Pyysin ensin sen kullia suuhun ja sitten pyysin nussimaan vaimon vittua paljaalla. Nyt molemmat nauraa hekottelivat ja haukkuivat, niin ja sitten ne nussi mun silmien alla.

Nyt Kake on pystynyt tyydyttämään Sirpan ja minäkin sain sen pillua. Nyt tehdään ystävättärieni kanssa aikatauluja. Miehiä on 12 ja siis naisia . Siinä pitäisi kullia riittää ja sitten on ne kaksi ammattibullia vielä.

Periaatteet

Vaimoni Sirpalle on tärkeää, että saada nöyryyttää ja kiusata, ei voi saada tyydytystä muutoin.

Ihan jo piiskausjälkien parantumisen kannalta, remmisessio ( pitkä vkl) kerran kuussa.

Ystävättäret ovat vähän ihastuneet minuun ja hellivät mielellään vituillaan.

Kaikki kolme kuitenkin kullihaukkoja eli 24 päivää kuukaudessa kaikilla päivittäinen pillun antaminen ja hyvä nussiminen välttämätöntä.

Pidetään joka päivä Teams palaveri, jossa naiset kertovat edellisen päivän nussimiset ja miehet vahvistavat kehuvat pilluja

Sirpa nussinut/ nussineet saavat eniten aikaa ja Sirpa nöyryyttää ja haukkuu mua. Kaikkien nähden vedän käteen ja kaikilla on hauskaa.

• Anonyymi

Kyllähän tässä meidän seksielämässä on kestämistä. Yritän elää ihan normielämä, mutta saattaa tulla yllätyksiä. Valta on täysin Sirpalla. Yhtenä päivänä kiehnää kotiin tultuaan, oli ihana pano, annoin tosi rivosti sun kaverille.

• Anonyymi

Sirpa tuli mustikseksi ystävättärilleen kun ne anto mulle pillua. Kostoksi nussi mun työpaikan saunaillassa 10 kaverin kanssa ja kertoi samalla kaikki meidän jutut.
      Mitä mä nyt teen ?

• Anonyymi

Sun pitää tyytyä siihen, että se on Sirpan vittu, saa tehdä mitä haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      176
      3378
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      501
      2725
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      38
      1504
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      101
      1379
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1221
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      1149
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      1072
    8. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      49
      1062
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      120
      1028
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      36
      936
    Aihe