Lauantaina 4.11.2006 matkaamme tuohon hotelliin kahdeksi viikoksi.
Mitä olette pitäneet kyseisestä hotellista?
Samaan aikaan ketään lähdössä?
Phuket Grand Tropicana
2
1191
Vastaukset 2
- tuula
Hei!
olemme asuneet ko hotellissa par vuotta sitten. Hyvä ja siisti hotelli. Henkilökunta oli ainakin silloin ystävllistä. Buffet aamiainen runsas jokaiselle löytyy varmasti jotakin syötävää. Hotellin sijainti on hyvä ts lyhyt matka rannalle, ostoksille ym mutta silti rauhallinen alue. Uima-allasalue viehättävä...allasbaarin hinnat oli muulla nautittuihin juomiin verrattuina sikahintaisi. Me neljä aikuista nautimme siellä olosta. Valitsemme varmaan samaan hoteliin jos menemme Phukettiin vielä. - susa58
olemme olleet kyseisessä hotellissa 2004 ja nyt lähdössä taas 11.11.Mukava siisti hotelli.Ihanat aamiaiset.Ja lyhyt matka joka paikkaan.Ihanaa lomaa toivottelen .Perässä tulevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451