Lauantaina 4.11.2006 matkaamme tuohon hotelliin kahdeksi viikoksi.
Mitä olette pitäneet kyseisestä hotellista?
Samaan aikaan ketään lähdössä?
Phuket Grand Tropicana
2
1139
Vastaukset
- tuula
Hei!
olemme asuneet ko hotellissa par vuotta sitten. Hyvä ja siisti hotelli. Henkilökunta oli ainakin silloin ystävllistä. Buffet aamiainen runsas jokaiselle löytyy varmasti jotakin syötävää. Hotellin sijainti on hyvä ts lyhyt matka rannalle, ostoksille ym mutta silti rauhallinen alue. Uima-allasalue viehättävä...allasbaarin hinnat oli muulla nautittuihin juomiin verrattuina sikahintaisi. Me neljä aikuista nautimme siellä olosta. Valitsemme varmaan samaan hoteliin jos menemme Phukettiin vielä. - susa58
olemme olleet kyseisessä hotellissa 2004 ja nyt lähdössä taas 11.11.Mukava siisti hotelli.Ihanat aamiaiset.Ja lyhyt matka joka paikkaan.Ihanaa lomaa toivottelen .Perässä tulevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818