Ei mun juttu!

Mie vaaan

Olin pari vuotta tuossa tiedekunnassa biokemian puolella kun en muualle silloin päässyt, mutta huomasin viimeistään vuoden opiskelujen jälkeen millainen naurettava paikka se oli, ihmiset kuivia nipottajia ja aineet tylsiä. Opiskelu tosin sujui helposti vaikken lainkaan siihen panostanut, ja varmasti ihan hyvän tilinkin tekee valmistuttuaan. Kaiken kaikkiaan voin todeta, että todella TYLSÄ ala minun mielestäni, vaikka houkuttelevaa tosin oli että helpolla sieltä kyllä ovareita saa. Ymmärrän kyllä että opiskelijoita ei saisi yleistää tällä tavalla, mutta kaikki tapaamani ihmiset siltä alalta vaan olivat todella kuivia ja tylsiä tyyppejä. Olen kuitenkin tyytyväinen etten sinne laiskuuttani jäänyt vaan menin tuotantotekniikkaa ja kaupallista alaa stadiin opiskelemaan. Nyt on KTM:n ja DI:n paprut taskussa ja mielekäs duuni ja ainakin itse olen ihan tyytyväinen elämääni.

7

1681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :):)

On se mukava että pääsit tänne kehumaan itseäsi ja vertaamaan muita itseäsi.
      Väylänsä kullakin.

Onnea elämään vain.

• Mie vaan

Ei ollut tarkoitus mitenkään kehua itseäni, eikä nyt varsinaista kehumisen aihetta olekkaan. Keskitason alapuolella on omat arvosanani aina olleet biokemian jälkeen, mutta idea olikin kertoa että matemaattis-luonnontieteellinen on ihan järkyttävän tylsä paikka ja siellä olevat ihmiset TYLSIÄ. Eli missään nimessä en suosittele kenellekkään, mutta tehkää itse mitä haluatte niin pian kyllä huomaatte.

• joulupukki
        Mie vaan kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus mitenkään kehua itseäni, eikä nyt varsinaista kehumisen aihetta olekkaan. Keskitason alapuolella on omat arvosanani aina olleet biokemian jälkeen, mutta idea olikin kertoa että matemaattis-luonnontieteellinen on ihan järkyttävän tylsä paikka ja siellä olevat ihmiset TYLSIÄ. Eli missään nimessä en suosittele kenellekkään, mutta tehkää itse mitä haluatte niin pian kyllä huomaatte.

Vaikutat itse aika tylsältä ihmiseltä jos tällaista jaksat tilittää ja provota.

joulupukki kirjoitti:

Vaikutat itse aika tylsältä ihmiseltä jos tällaista jaksat tilittää ja provota.

myöskin hieman tiukkikselta. tai siis, ei-avarakatseiselta.
        Ei voi mitään jos olet sellaiseen porukkaan joutunut jossa et viihdy. Tuo on kuitenkin turhaa yleistystä, koko tiedekuntaan yleistät.

Ehkä koit sen niin, ja voi sinua siis.

En itsekään täällä viihdy, mutta en todellakaan koe ihmisiä tylsiksi. Löytyyhän niitäkin, mutta kaikkiallahan niitä on.........

Ymmärrän kyllä joskun sanot ettet itseäsi kehua halunnut. Kuitenkin se sieltä paistoi läpi, miten olet muita parempi.
        Silloin kannattaa katsoa peiliin eikä todella tuomita toisten elintapaa, etenkään jos se on erilainen kuin oma.

Niin pitkään kuin täällä elää, on oikeus elää niin kuin haluaa. Ja sen jälkeenkin.

:):) kirjoitti:

myöskin hieman tiukkikselta. tai siis, ei-avarakatseiselta.
        Ei voi mitään jos olet sellaiseen porukkaan joutunut jossa et viihdy. Tuo on kuitenkin turhaa yleistystä, koko tiedekuntaan yleistät.

Ehkä koit sen niin, ja voi sinua siis.

En itsekään täällä viihdy, mutta en todellakaan koe ihmisiä tylsiksi. Löytyyhän niitäkin, mutta kaikkiallahan niitä on.........

Ymmärrän kyllä joskun sanot ettet itseäsi kehua halunnut. Kuitenkin se sieltä paistoi läpi, miten olet muita parempi.
        Silloin kannattaa katsoa peiliin eikä todella tuomita toisten elintapaa, etenkään jos se on erilainen kuin oma.

Niin pitkään kuin täällä elää, on oikeus elää niin kuin haluaa. Ja sen jälkeenkin.

Siis tämä viesti oli suunnattu alkuperäiselle kirjoittajalle. :)

• Bentseenirengas

Olen myös täällä kemian puolella, ja aion kyllä kahlata opiskeluni loppuun asti, mutta harvinaisen oikeassa olet. Todella niuhoa porukaa on kyllä suurinosa, mutta yleistys ehkä turhaa koko tiedekuntaa kohtaan, sillä kyllä täältä hyviäkin tyyppejä löytyy, niinkuin varmaan muistat? Mutta jos nyt tällaista tylsää ja kuivaa alaa hakeutuu opiskelemaan niin kai siinä täytyy hieman tylsä tyyppi ollakin. Monet ovat oikeasti hurmiossa, kun saavat labrassa läträtä yksin litkuja, sääliksi käy kieltämättä joskus, vaikka samassa liemessä ollaankin. Mutta ei muuta kuin onnea kaikille valitsemallanne tiellä, ja voihan sitä ammattia aina vaihtaa jos/kun huomaa ettei yksinkertaisesti työnkuva kiinnosta.
      Ja näköjään osu ja uppos sun kommentointi, kun noita ressukoita heti nousi puolustelemaan että huisin hauskaa ja hulvatontahan täällä on :)

• Humanoidi

Tuo nyt ei lainkaan minusta tuntunut mastamaalaamiselta vaan oli selkeä mielipide tiedekunnasta oman kokemuspohjan perusteella. Itse en voi ottaa asiaan kantaa, mutta helppohan tuohon on kyllä uskoa, että voisin kokea samalla lailla. Ja taas sieltä kommenteista paistoi selvä kateus, ei ole kehumista jos kertoo ammattinsa ja koulutuksensa. Lähinnä se kertoo vain kuulijan kateudesta jos pitää tuota kehumisena.
      Kiitos ja anteeksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe