puhelin ei löydä muistikorttia vaikka mitenpäin vääntelee..tarvinneeko kikkailua? muistikortti sonyn 512mb.kiitos etukäteen!
k800i muistikortti
4
2250
Vastaukset
Itselläni on Sony Ericsson K800i ja 512Mb muistikortti ja toimiivat moitteettomasti.
En ainakaan itse joutunut mitenkään kikkailemaan sen muistikortin kanssa se lähti automaattisesti pelittämään voi olla että puhelimessa/muistikortissa jtn häikkää. Ja ite kun olen kokeilut niin muistikortti ei oikeinmene kuin tietyllä tavalla.- urgh
niii,sehä se ihmetyttää,pitää varmaa kokeilla toisella kortilla,jos tunnistaa sen ni ei tarvii enää arvailla :)
- theodor
Paina se kortti niin alas, että sellainen pieni salpa lukitsee sen. Sen jälkeen kortin kansi kinni ja jo pitäisi löytää!
- Jorgos
Pitäiskö tollanen otsikossa mainittu kortti käydä K800 puhelimeen? Tollasen ne Gigantista myivät. On tuo ainakin pikkasen eri mallinen, mitä Sonyn oma kortti???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!652242Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka891471La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt141314- 1111153
- 1011072
- 107842
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko54712Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus268619- 60592
- 38584