Miten sitä mustaa hammasväriä ois paras laittaa ja miten hyvin lähtee pois ja miksi ei saisi laittaa alle 8v. lapsille?
Hammasväri
2
1054
Vastaukset
- Katrina Silber
Hammasväri (eli lakka, kummin sitä vain haluaa nimittää), on helpoin laittaa pullossa mukana olevalla siveltimellä (samanlainen kuin kynsilakkasivellin). Maalattava hammas kuivataan ensin hyvin esimerkiksi talouspaperilla, niin ettei yhtään sylkeä jää hampaan pintaan. Sen jälkeen tasaisin vedoin väri hampaaseen.
En ole varma, miksi sitä ei saa laittaa alle 8-vuotiaille lapsille, mutta jos hampaassa on teko-osia (eli esimerkiksi paikattu tai hammas on implantti), väriä EI SAA LAITTAA. Syynä se, että toisinaan nämä paikka-aineet imevät värin itseensä ja paikka-aines värjääntyy mustaksi. Normaalista hampaasta väri lähtee hammasharjan kanssa. - Jone83
Me tehtiin pienenä aina pääsiäisnoitien mustat hampaat ripsivärillä. Jos väriainetta ei siis saa laittaa alle 8 vee lapsille nii kokeile ripsiväriä!!! :) ja kannattaa tosissaan kuivata hammas ennen ku sitä väriä laittaa... :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45914
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html173790- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531