Miten sitä mustaa hammasväriä ois paras laittaa ja miten hyvin lähtee pois ja miksi ei saisi laittaa alle 8v. lapsille?
Hammasväri
2
902
Vastaukset
- Katrina Silber
Hammasväri (eli lakka, kummin sitä vain haluaa nimittää), on helpoin laittaa pullossa mukana olevalla siveltimellä (samanlainen kuin kynsilakkasivellin). Maalattava hammas kuivataan ensin hyvin esimerkiksi talouspaperilla, niin ettei yhtään sylkeä jää hampaan pintaan. Sen jälkeen tasaisin vedoin väri hampaaseen.
En ole varma, miksi sitä ei saa laittaa alle 8-vuotiaille lapsille, mutta jos hampaassa on teko-osia (eli esimerkiksi paikattu tai hammas on implantti), väriä EI SAA LAITTAA. Syynä se, että toisinaan nämä paikka-aineet imevät värin itseensä ja paikka-aines värjääntyy mustaksi. Normaalista hampaasta väri lähtee hammasharjan kanssa. - Jone83
Me tehtiin pienenä aina pääsiäisnoitien mustat hampaat ripsivärillä. Jos väriainetta ei siis saa laittaa alle 8 vee lapsille nii kokeile ripsiväriä!!! :) ja kannattaa tosissaan kuivata hammas ennen ku sitä väriä laittaa... :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312