Skodillac forever!

Missä olet ATC-928

Kertokaas yks juttu?Miks te japsi-jenkki-MB-
bemari yms. Skodan mollaajat.Eikö itsetuntonne
kestä kuin Skodan huonojen puolien vertaamisen
omien kotteroidenne hyviin puoliin? Skodan
omistajalta edellytetään jo pelkästään teidän
takianne ylimääräinen annos siviilirohkeutta.
Itselläni oli vuonna -90 käytettynä ostettu
vm.-88 120L.Nolona tunnustan laiminlyöneeni auton
huollot täysin. En tehnyt sille muuta kuin ajoin
ja vain ajoin! Neljä vuotta ja 115000km. Että se
siitä kestävyydestä. Kuudes Skoda menossa ja
joukossa vain yksi
maanantaikappale/kiertopalkinto.

9

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukaaviisas

      Viisaammat oppii yhdestä kerrasta.
      Tyhmemmät hakkaa päätä seinään loputtomiin.
      Skoda on automerkkien maanantaikappale.

      • skoda_rulez

        Oon minäkin tyhmä. Vuonna 2005 ostin Octavian. Myin sen vuonna 2011 ja ostin tilalle Yetin. Vaihdoin sen uuteen Yetiin vuonna 2015 ja sillä vielä ajelen. Niin, se Octaviakin näky vielä olevan liikenteessä. Ja tämä on kylmää tosiasiaa, eikä mitään valehtelijoiden pfaktaa.

        Tässäpä onkin luonnevikaisille rölöttäjille taas paljon kirjoittamisen aihetta ensi yöksi.


    • VihteenVuoksi

      Voinhan kertoakkin. Oman (2012) S-sarjalaiseni ilmajousi meni vaihtoon ja osa töineen maksoi useita tuhansia veholla. Kaikissa autoissa on huonoja puolia, mutta parasta on tulla Skoda foruumille katsomaan kun jätkät yrittää hakea korjausohjeita ja ottavat heti kuumaa "muutamasta" mielenvikaisesta trollista.

    • Skeida nyt vaan on niin onneton ja hilpeyttä herättävä ämpärimuovi halppiskippana. Halpa tulee yleensä kalliiksi, laadusta kun tingitään, tulos on Skeidaa 😂

    • awinkawink

      Minulla on ollut useita skoda merkkisiä kulkineita ja niistä saanut konetta ja vaihteistoaa raplata jatkuvaan. Skodani myös ruostuivat tosi nopsaan, kerennyt 2 vuotta mennä niin helma jo kukki kauniin ruskeana. Onnekkain tapahtuma oli se kun uudehko taavini hyytyi 5 asteen pakkasella tiensivuun ja joku valopää ajoi sen perään, vaikka niskani vaurioituivat olin iloinen päästessäni tuosta maanvaivasta eroon, ja sain siitä vielä lunastuksesta järkevän hinnan, kukapa nyt moista öljysyöppöä olisi ostanut. Kun skoda oli vielä voimissaan sanoin pojalleni kun oli täyttämässä 18 että tuossahan se tuleva menopeli odottaa pihassa, tuumasi että hänellä ei ole enää isää ja että muuttaa pois jos ei tuo kiusaaminen lopu.

      • Kariniemi

        Laita noista niskavaivoista viestiä Ylelle, Tekevät susta perjanta-dokkarin nimellä: Elämää Itäkipoissa.


    • Pois.suomesta

      Mihis nää saastuttavat öljyä kuluttavat itäruoskat viedään.

      Eikös venäjä olisi oiva kohde.siellä ei saasteista ja laadusta olla niin tarkkoja.

    • Skoda on epäluotettava siinä se syy.

    • JormaZX

      nääh.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe