Skodillac forever!

Missä olet ATC-928

Kertokaas yks juttu?Miks te japsi-jenkki-MB-
bemari yms. Skodan mollaajat.Eikö itsetuntonne
kestä kuin Skodan huonojen puolien vertaamisen
omien kotteroidenne hyviin puoliin? Skodan
omistajalta edellytetään jo pelkästään teidän
takianne ylimääräinen annos siviilirohkeutta.
Itselläni oli vuonna -90 käytettynä ostettu
vm.-88 120L.Nolona tunnustan laiminlyöneeni auton
huollot täysin. En tehnyt sille muuta kuin ajoin
ja vain ajoin! Neljä vuotta ja 115000km. Että se
siitä kestävyydestä. Kuudes Skoda menossa ja
joukossa vain yksi
maanantaikappale/kiertopalkinto.

9

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukaaviisas

      Viisaammat oppii yhdestä kerrasta.
      Tyhmemmät hakkaa päätä seinään loputtomiin.
      Skoda on automerkkien maanantaikappale.

      • skoda_rulez

        Oon minäkin tyhmä. Vuonna 2005 ostin Octavian. Myin sen vuonna 2011 ja ostin tilalle Yetin. Vaihdoin sen uuteen Yetiin vuonna 2015 ja sillä vielä ajelen. Niin, se Octaviakin näky vielä olevan liikenteessä. Ja tämä on kylmää tosiasiaa, eikä mitään valehtelijoiden pfaktaa.

        Tässäpä onkin luonnevikaisille rölöttäjille taas paljon kirjoittamisen aihetta ensi yöksi.


    • VihteenVuoksi

      Voinhan kertoakkin. Oman (2012) S-sarjalaiseni ilmajousi meni vaihtoon ja osa töineen maksoi useita tuhansia veholla. Kaikissa autoissa on huonoja puolia, mutta parasta on tulla Skoda foruumille katsomaan kun jätkät yrittää hakea korjausohjeita ja ottavat heti kuumaa "muutamasta" mielenvikaisesta trollista.

    • Skeida nyt vaan on niin onneton ja hilpeyttä herättävä ämpärimuovi halppiskippana. Halpa tulee yleensä kalliiksi, laadusta kun tingitään, tulos on Skeidaa 😂

    • awinkawink

      Minulla on ollut useita skoda merkkisiä kulkineita ja niistä saanut konetta ja vaihteistoaa raplata jatkuvaan. Skodani myös ruostuivat tosi nopsaan, kerennyt 2 vuotta mennä niin helma jo kukki kauniin ruskeana. Onnekkain tapahtuma oli se kun uudehko taavini hyytyi 5 asteen pakkasella tiensivuun ja joku valopää ajoi sen perään, vaikka niskani vaurioituivat olin iloinen päästessäni tuosta maanvaivasta eroon, ja sain siitä vielä lunastuksesta järkevän hinnan, kukapa nyt moista öljysyöppöä olisi ostanut. Kun skoda oli vielä voimissaan sanoin pojalleni kun oli täyttämässä 18 että tuossahan se tuleva menopeli odottaa pihassa, tuumasi että hänellä ei ole enää isää ja että muuttaa pois jos ei tuo kiusaaminen lopu.

      • Kariniemi

        Laita noista niskavaivoista viestiä Ylelle, Tekevät susta perjanta-dokkarin nimellä: Elämää Itäkipoissa.


    • Pois.suomesta

      Mihis nää saastuttavat öljyä kuluttavat itäruoskat viedään.

      Eikös venäjä olisi oiva kohde.siellä ei saasteista ja laadusta olla niin tarkkoja.

    • Skoda on epäluotettava siinä se syy.

    • JormaZX

      nääh.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1778
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1421
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1036
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      881
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      126
      758
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      41
      727
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      673
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      671
    Aihe