peltikolareita on lukumääräisesti niin paljon, että kuin pikkupitäjän pojalta loppuvat sormet ja varpaat kesken niitä taivastellessa?
Tämän takia:
http://alk.tiehallinto.fi/alk/kelikamerat/BP311549.jpg
Ai miksikö PK-seudun liikenteessä on..
10
576
Vastaukset
- malliin
No hyvä ettette pääse ruuhkassa kovempaa ajamaan. Tulisi vielä pahempaa jälkeä.
Saisi tuostakin tiestä sulkea ainakin yhden kaistan suuntaansa. - Auto--Antero
Ei ainakaa huonosta ajokelistä, vaan HAISTAVITUN liikennevaloista.
Miksi kehäteille ei riitä rahaa uusiin risteyksiin?
Miksi Leppävaaraan suunnitellaan tunnelia risteysten rakentamisen sijaan?
HAISTELKAA VITTUA LVM!!!!!!- ***
..ei ole kyllä liikennevaloja ei edessä eikä takana jarruttamassa menoa. Liikenne tökkii ihan sen takia, että autoa on enemmän kuin väylä vetää. Kuvassa siis Tuusulantietä pohjoisen suuntaan, Kehä I:n liittymän kohdalta.
*** kirjoitti:
..ei ole kyllä liikennevaloja ei edessä eikä takana jarruttamassa menoa. Liikenne tökkii ihan sen takia, että autoa on enemmän kuin väylä vetää. Kuvassa siis Tuusulantietä pohjoisen suuntaan, Kehä I:n liittymän kohdalta.
kehä kolmelle, jossa se hieman lievenee. tosin Hyrylässä on taas sama tilanne kuin tuossa yhteensä siis noin 19km. ellen nyt ihan väärin muista. Toki tuohon kohtaan on jo jonotettu tuusulantietä pisin 4km. Mäkelänkadun päästä, tai ties kuinka pitkältä kehää pitkin.
- pks
*** kirjoitti:
..ei ole kyllä liikennevaloja ei edessä eikä takana jarruttamassa menoa. Liikenne tökkii ihan sen takia, että autoa on enemmän kuin väylä vetää. Kuvassa siis Tuusulantietä pohjoisen suuntaan, Kehä I:n liittymän kohdalta.
Siinä on siis taas kyse yhdestä pk-seudun sisääntuloväylästä, jossa työmatkaruuhkia aiheuttavat keskiselle uudellemaalle töistä (kehäteiden sisäpuolelta) kotiin palaavat - EI HESALAISET!
Tämä(kin) on vajavaisille maalaisjunteilla liian vaikeaa ymmärtää...
- sddasasdasd
olette idiootteja, siitä se johtuu. Pitää olla ainakin 80 metrin väli edellä menevään.
- aivan ku tänään
Oulun seudulla oulussa vain vähemmän kaistoja,vähemmän kolareita,mutta enemmän asiansa osaavia kuskeja.Sinä etelän vetelä et taida tuijottaa muuta kuin asukaslukuja otappa myös huomioon kaistojen määrä sekä kunnossapitokaluston määrä ja se että meillä täällä pohjoisessa ei aurat ja suola-autot ajele jatkuvalla syötöllä niinkuin siellä teilläpäin.Ja siitä huolimatta täällä pysytään aika paljon paremmin tiellä.
- muahahaa
Otappa asioista selvää, ennekuin nolaat itsesi. Oulun tiepiirissä kolaroidaan enemmän per ajettu kilometri, mitä Uudellamaalla (missä itseasiassa tapahtuu vähiten onnettomuuksia koko maassa, suhteessa ajosuoritteeseen). Ei luulisi olevan tilanpuutteesta kiinni, kun katsoo Oulun tiepiirissäkin tieverkoston pituutta suhteessa autokannan kokoon.
Opetelkaa ajamaan siellä, ja tulkaa sitten vasta huutelemaan.
http://alk.tiehallinto.fi/julkaisut/pdf/3300004-v-04liikenneonnettomuudet2003.pdf
- aivan kuin iltapäivällä
Oulun seudulla oulussa vain vähemmän kaistoja,vähemmän kolareita,mutta enemmän asiansa osaavia kuskeja.Sinä etelän vetelä et taida tuijottaa muuta kuin asukaslukuja otappa myös huomioon kaistojen määrä sekä kunnossapitokaluston määrä ja se että meillä täällä pohjoisessa ei aurat ja suola-autot ajele jatkuvalla syötöllä niinkuin siellä teilläpäin.Ja siitä huolimatta täällä pysytään aika paljon paremmin tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504