Onks kellään muulla ollu sellasta ongelmaa, että kun on päivittäny firefoxin uusimpaan versioon, ni 24/7 ei enää toimi? Mulla kävi näin ja ottaa päähän, en nää nyt palvelua josta oon kumminkin maksanu! Laitoin netti-tv:n asiakaspalveluun mailia, mutta eivät oo vielä vastannu. Missaan kaikki hyvät jutskat just, prkl. Onkohan se jotenki selainkohtanen palvelu...
BB 24/7-ongelma!
13
884
Vastaukset
- sellaista ongelmaa..
Niin..
- evästeet uudelleen
Katsos onko evästeet sallittuna. Jos ei ole ei 24/7 toimi.
Siinä ainakin voisi tehdä järjestelmän palautuksen ennen päivitystä edeltävälle ajalle... Jos ei muuta pikaratkasua ilmene.
- idea
Ei se ole ratkaisu. Palautusta ei kannata tehdä vaan sen takia jos joku nettisaitti ei toimi.
- Pulunen
idea kirjoitti:
Ei se ole ratkaisu. Palautusta ei kannata tehdä vaan sen takia jos joku nettisaitti ei toimi.
Joo en mä palautusta viitti vaan ton bb:n takia tehdä... Mut silti ois kiva saada se toimimaan! On mulla evästeet sallittuna ja muutenki asetukset tietääkseni ihan samat kun edellisessä versiossa, nehän pysyy automaattisesti samoina kun päivittää.
Kun meen siihen netti-tv-ikkunaan, kaikki näyttää ihan normaalilta mut sit kun kirjaudun sisään ja yritän avata jonkun kameran/klipin ni siihen katseluikkunan paikalle tulee vaan sellanen musta ikkuna eikä siinä näy ees ne play- ja äänenvoimakkuus-napit mitkä aina normaalisti näkyy. - tai vaihda esim Operaan
Pulunen kirjoitti:
Joo en mä palautusta viitti vaan ton bb:n takia tehdä... Mut silti ois kiva saada se toimimaan! On mulla evästeet sallittuna ja muutenki asetukset tietääkseni ihan samat kun edellisessä versiossa, nehän pysyy automaattisesti samoina kun päivittää.
Kun meen siihen netti-tv-ikkunaan, kaikki näyttää ihan normaalilta mut sit kun kirjaudun sisään ja yritän avata jonkun kameran/klipin ni siihen katseluikkunan paikalle tulee vaan sellanen musta ikkuna eikä siinä näy ees ne play- ja äänenvoimakkuus-napit mitkä aina normaalisti näkyy.Paha mennä sanomaan missä nyt mättää. Jos haluat nopean ratkaisun niin vaihda selainta tai asenna päälle vanhempi versio. Joskus aivan uusimmissa selain versioissa on vielä bugeja jotka korjataan myöhemmin. Itse en käytä Firefoxia kuin aniharvoin ja siihen en edes hae aina uusinta päivitystä heti miten. Palautusta tuskin kannattaa vaan tehdä jos muuten kone toimii ok. Jos yhtään lohduttaa, talossa käyty jo nukkumaan ja mitään ei enää tapahdu =)
- Pulunen
tai vaihda esim Operaan kirjoitti:
Paha mennä sanomaan missä nyt mättää. Jos haluat nopean ratkaisun niin vaihda selainta tai asenna päälle vanhempi versio. Joskus aivan uusimmissa selain versioissa on vielä bugeja jotka korjataan myöhemmin. Itse en käytä Firefoxia kuin aniharvoin ja siihen en edes hae aina uusinta päivitystä heti miten. Palautusta tuskin kannattaa vaan tehdä jos muuten kone toimii ok. Jos yhtään lohduttaa, talossa käyty jo nukkumaan ja mitään ei enää tapahdu =)
Hyvä että kävivät jo nukkumaan etten missaa enää enempää ainakaan tänään. =)
En millään haluais asentaa tuota vanhaa firefoxia uudestaan, mutta jos ei muu tunnu auttavan, niin voihan sitä koittaa. Taidan odottaa huomiseen jos vaikka vastaisivat sieltä asiakaspalvelusta.
Kiitos kumminkin vastauksista kaikille, ja jos jollain tulee vielä jotain uusia ehdotuksia, otan ilolla vastaan!
- hidasta...
Sen jälkeen, kun päivitin tuon uusimman version, niin täällä keskustelupalstoillakin keskustelu on edennyt melkoisen hitaasti ja silloin tällöin myös jumiutunut kokonaan.
- poistui...
Toi henkilö, joka hieman aiemmin neuvoi poistamaan evästeet, on nero. Kokeilin just äsken sitä, ja yhteys nopeutui! Kiitos neuvosta...
- Pulunen
Ei mulla ainakaan evästeiden kanssa pelailu auttanut mitään.
Mut hyvä että kävivät jo nukkumaan etten missaa enää enempää ainakaan tänään. =)
En millään haluais asentaa tuota vanhaa firefoxia uudestaan, mutta jos ei muu tunnu auttavan, niin voihan sitä koittaa. Taidan odottaa huomiseen jos vaikka vastaisivat sieltä asiakaspalvelusta.
Kiitos kumminkin vastauksista kaikille, ja jos jollain tulee vielä jotain uusia ehdotuksia, otan ilolla vastaan!- Pulunen
Nyt mohlailen täällä näköjään muuten vaan ja kirjotan saman viestin kahteen kertaan (ekalla kerralla tuli joku virheilmotus ja viesti ei näyttäny menevän perille, mut olikin sit menny), että elkää välittäkö! =D
- suomi24 palstoilla
Pulunen kirjoitti:
Nyt mohlailen täällä näköjään muuten vaan ja kirjotan saman viestin kahteen kertaan (ekalla kerralla tuli joku virheilmotus ja viesti ei näyttäny menevän perille, mut olikin sit menny), että elkää välittäkö! =D
Anteeksi annettu heh... Keskustelu sivut on muutenkin toimineet pari päivää todella ala-arvoisesti niin ei tarvii ihmetellä niitä error ja virhe ilmoituksia.
- Pulunen
Tuli siis tänään vastausmaili netti-tv:n asiakaspalvelusta, se oli aika lailla tyyliin: Ei voi mitää, käytä Exploreria. Jotta tuota eipä tässä sitten kai muu auta.
Huomasin kyllä tänään kun sain lopulta säätämisen jälkeen homman toimimaan, että kyllä se koko palvelu toimii paremmin explorerilla kun firefoxilla. Ois varmaan pitäny heti alusta asti tajuta kattoo sitä sillä, kun ohjeissakin lukee, että netti-tv on tehty explorerilla käytettäväks. Enää ei pätki eikä takkuile, niinkun firefoxilla teki. Muuten en kyllä exploreria oo käyttäny enkä tuu käyttämäänkään. Se on nyt mulla vaan beebee-selaimena. =)
Kiitti vielä kaikille, jotka vastas mulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453