BB 24/7-ongelma!

Pulunen

Onks kellään muulla ollu sellasta ongelmaa, että kun on päivittäny firefoxin uusimpaan versioon, ni 24/7 ei enää toimi? Mulla kävi näin ja ottaa päähän, en nää nyt palvelua josta oon kumminkin maksanu! Laitoin netti-tv:n asiakaspalveluun mailia, mutta eivät oo vielä vastannu. Missaan kaikki hyvät jutskat just, prkl. Onkohan se jotenki selainkohtanen palvelu...

13

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista ongelmaa..

      Niin..

    • evästeet uudelleen

      Katsos onko evästeet sallittuna. Jos ei ole ei 24/7 toimi.

    • Siinä ainakin voisi tehdä järjestelmän palautuksen ennen päivitystä edeltävälle ajalle... Jos ei muuta pikaratkasua ilmene.

      • idea

        Ei se ole ratkaisu. Palautusta ei kannata tehdä vaan sen takia jos joku nettisaitti ei toimi.


      • Pulunen
        idea kirjoitti:

        Ei se ole ratkaisu. Palautusta ei kannata tehdä vaan sen takia jos joku nettisaitti ei toimi.

        Joo en mä palautusta viitti vaan ton bb:n takia tehdä... Mut silti ois kiva saada se toimimaan! On mulla evästeet sallittuna ja muutenki asetukset tietääkseni ihan samat kun edellisessä versiossa, nehän pysyy automaattisesti samoina kun päivittää.
        Kun meen siihen netti-tv-ikkunaan, kaikki näyttää ihan normaalilta mut sit kun kirjaudun sisään ja yritän avata jonkun kameran/klipin ni siihen katseluikkunan paikalle tulee vaan sellanen musta ikkuna eikä siinä näy ees ne play- ja äänenvoimakkuus-napit mitkä aina normaalisti näkyy.


      • tai vaihda esim Operaan
        Pulunen kirjoitti:

        Joo en mä palautusta viitti vaan ton bb:n takia tehdä... Mut silti ois kiva saada se toimimaan! On mulla evästeet sallittuna ja muutenki asetukset tietääkseni ihan samat kun edellisessä versiossa, nehän pysyy automaattisesti samoina kun päivittää.
        Kun meen siihen netti-tv-ikkunaan, kaikki näyttää ihan normaalilta mut sit kun kirjaudun sisään ja yritän avata jonkun kameran/klipin ni siihen katseluikkunan paikalle tulee vaan sellanen musta ikkuna eikä siinä näy ees ne play- ja äänenvoimakkuus-napit mitkä aina normaalisti näkyy.

        Paha mennä sanomaan missä nyt mättää. Jos haluat nopean ratkaisun niin vaihda selainta tai asenna päälle vanhempi versio. Joskus aivan uusimmissa selain versioissa on vielä bugeja jotka korjataan myöhemmin. Itse en käytä Firefoxia kuin aniharvoin ja siihen en edes hae aina uusinta päivitystä heti miten. Palautusta tuskin kannattaa vaan tehdä jos muuten kone toimii ok. Jos yhtään lohduttaa, talossa käyty jo nukkumaan ja mitään ei enää tapahdu =)


      • Pulunen
        tai vaihda esim Operaan kirjoitti:

        Paha mennä sanomaan missä nyt mättää. Jos haluat nopean ratkaisun niin vaihda selainta tai asenna päälle vanhempi versio. Joskus aivan uusimmissa selain versioissa on vielä bugeja jotka korjataan myöhemmin. Itse en käytä Firefoxia kuin aniharvoin ja siihen en edes hae aina uusinta päivitystä heti miten. Palautusta tuskin kannattaa vaan tehdä jos muuten kone toimii ok. Jos yhtään lohduttaa, talossa käyty jo nukkumaan ja mitään ei enää tapahdu =)

        Hyvä että kävivät jo nukkumaan etten missaa enää enempää ainakaan tänään. =)
        En millään haluais asentaa tuota vanhaa firefoxia uudestaan, mutta jos ei muu tunnu auttavan, niin voihan sitä koittaa. Taidan odottaa huomiseen jos vaikka vastaisivat sieltä asiakaspalvelusta.

        Kiitos kumminkin vastauksista kaikille, ja jos jollain tulee vielä jotain uusia ehdotuksia, otan ilolla vastaan!


    • hidasta...

      Sen jälkeen, kun päivitin tuon uusimman version, niin täällä keskustelupalstoillakin keskustelu on edennyt melkoisen hitaasti ja silloin tällöin myös jumiutunut kokonaan.

      • poistui...

        Toi henkilö, joka hieman aiemmin neuvoi poistamaan evästeet, on nero. Kokeilin just äsken sitä, ja yhteys nopeutui! Kiitos neuvosta...


    • Pulunen

      Ei mulla ainakaan evästeiden kanssa pelailu auttanut mitään.

      Mut hyvä että kävivät jo nukkumaan etten missaa enää enempää ainakaan tänään. =)
      En millään haluais asentaa tuota vanhaa firefoxia uudestaan, mutta jos ei muu tunnu auttavan, niin voihan sitä koittaa. Taidan odottaa huomiseen jos vaikka vastaisivat sieltä asiakaspalvelusta.

      Kiitos kumminkin vastauksista kaikille, ja jos jollain tulee vielä jotain uusia ehdotuksia, otan ilolla vastaan!

      • Pulunen

        Nyt mohlailen täällä näköjään muuten vaan ja kirjotan saman viestin kahteen kertaan (ekalla kerralla tuli joku virheilmotus ja viesti ei näyttäny menevän perille, mut olikin sit menny), että elkää välittäkö! =D


      • suomi24 palstoilla
        Pulunen kirjoitti:

        Nyt mohlailen täällä näköjään muuten vaan ja kirjotan saman viestin kahteen kertaan (ekalla kerralla tuli joku virheilmotus ja viesti ei näyttäny menevän perille, mut olikin sit menny), että elkää välittäkö! =D

        Anteeksi annettu heh... Keskustelu sivut on muutenkin toimineet pari päivää todella ala-arvoisesti niin ei tarvii ihmetellä niitä error ja virhe ilmoituksia.


    • Pulunen

      Tuli siis tänään vastausmaili netti-tv:n asiakaspalvelusta, se oli aika lailla tyyliin: Ei voi mitää, käytä Exploreria. Jotta tuota eipä tässä sitten kai muu auta.

      Huomasin kyllä tänään kun sain lopulta säätämisen jälkeen homman toimimaan, että kyllä se koko palvelu toimii paremmin explorerilla kun firefoxilla. Ois varmaan pitäny heti alusta asti tajuta kattoo sitä sillä, kun ohjeissakin lukee, että netti-tv on tehty explorerilla käytettäväks. Enää ei pätki eikä takkuile, niinkun firefoxilla teki. Muuten en kyllä exploreria oo käyttäny enkä tuu käyttämäänkään. Se on nyt mulla vaan beebee-selaimena. =)

      Kiitti vielä kaikille, jotka vastas mulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe