Hei! Tietäskö kukaan,oisko mistään mahdollista saada tallenteita Ylen vanhoista joulukalentereista,kuten Histamiini ja Olga P.Postinen.En ainakaan YLE-shopista löytänyt.Itse kun en ole innostunut näistä television uusista joulukalentereista ja ois ihana valmistautua jouluun katsellen lapsuuden suosikkeja. :)
Histamiini joulukalenteri
8
6666
Vastaukset
- Simppu Kilikello
Noita joulukalentereita ei saa ostettua mutta Histamiinista on ollut suunnitteilla tehdä myyntiin. Itse kysyin tuota asiaa yle:ltä.
- nimi??
Kuka muistaa, että mikä on Histamiini-hevosen tyttöystävä-hepan nimi?
Voi, kun Histamiini tulisi taas joulukalenterissa!
Klip, klop, klip, klop, hevonen on pop, klip, klop,klip, klop, tässä kohden stop! - tyttö-tonttunen
nimi?? kirjoitti:
Kuka muistaa, että mikä on Histamiini-hevosen tyttöystävä-hepan nimi?
Voi, kun Histamiini tulisi taas joulukalenterissa!
Klip, klop, klip, klop, hevonen on pop, klip, klop,klip, klop, tässä kohden stop!Titiinahan se oli
- hurahtanut
nimi?? kirjoitti:
Kuka muistaa, että mikä on Histamiini-hevosen tyttöystävä-hepan nimi?
Voi, kun Histamiini tulisi taas joulukalenterissa!
Klip, klop, klip, klop, hevonen on pop, klip, klop,klip, klop, tässä kohden stop!Juu juu sais tulla uudelleen sitä on jo monta vuotta odottettu.. Olisikohan ollut Ti-Tiina .....
- emsku9
hurahtanut kirjoitti:
Juu juu sais tulla uudelleen sitä on jo monta vuotta odottettu.. Olisikohan ollut Ti-Tiina .....
Kyllä se on titiina koska katoin sen dvd:n se oli paras kohta kun histmiini hevonen luuli itseänsä titiinaksi hihii
- Äitivm-60 ja tytär-82
Heippa ei oo tietoa mutta tiedän paljon aikuisia jotka haluaisivat nähdä Histamiinin uudelleen...
Meillä on nauhotettu kaikki muut jaksot paitsi tietysti jouluaaton jakson.. Haluaisimme nähde ne uudelleen.- H-T-T
Ruunahan se Histamiini on!
- ^Christmas
26.12.2013 tulee TV2:selta klo: 9:29
Joulukalenteri 50 vuotta: Histamiini
Jossa nähdään koottuja osia kaivatun Histamiinin, Tonttu Rämäkän ja Anelma Unelman Joulukalenterista vuodelta 1980.
http://www.telkku.com/programtable/show/0/20131226
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673