Hei! Tietäskö kukaan,oisko mistään mahdollista saada tallenteita Ylen vanhoista joulukalentereista,kuten Histamiini ja Olga P.Postinen.En ainakaan YLE-shopista löytänyt.Itse kun en ole innostunut näistä television uusista joulukalentereista ja ois ihana valmistautua jouluun katsellen lapsuuden suosikkeja. :)
Histamiini joulukalenteri
8
6375
Vastaukset
- Simppu Kilikello
Noita joulukalentereita ei saa ostettua mutta Histamiinista on ollut suunnitteilla tehdä myyntiin. Itse kysyin tuota asiaa yle:ltä.
- nimi??
Kuka muistaa, että mikä on Histamiini-hevosen tyttöystävä-hepan nimi?
Voi, kun Histamiini tulisi taas joulukalenterissa!
Klip, klop, klip, klop, hevonen on pop, klip, klop,klip, klop, tässä kohden stop! - tyttö-tonttunen
nimi?? kirjoitti:
Klip, klop, klip, klop, hevonen on pop, klip, klop,klip, klop, tässä kohden stop!Titiinahan se oli
- hurahtanut
nimi?? kirjoitti:
Klip, klop, klip, klop, hevonen on pop, klip, klop,klip, klop, tässä kohden stop!Juu juu sais tulla uudelleen sitä on jo monta vuotta odottettu.. Olisikohan ollut Ti-Tiina .....
- emsku9
hurahtanut kirjoitti:
Juu juu sais tulla uudelleen sitä on jo monta vuotta odottettu.. Olisikohan ollut Ti-Tiina .....
Kyllä se on titiina koska katoin sen dvd:n se oli paras kohta kun histmiini hevonen luuli itseänsä titiinaksi hihii
- Äitivm-60 ja tytär-82
Heippa ei oo tietoa mutta tiedän paljon aikuisia jotka haluaisivat nähdä Histamiinin uudelleen...
Meillä on nauhotettu kaikki muut jaksot paitsi tietysti jouluaaton jakson.. Haluaisimme nähde ne uudelleen.- H-T-T
Ruunahan se Histamiini on!
- ^Christmas
26.12.2013 tulee TV2:selta klo: 9:29
Joulukalenteri 50 vuotta: Histamiini
Jossa nähdään koottuja osia kaivatun Histamiinin, Tonttu Rämäkän ja Anelma Unelman Joulukalenterista vuodelta 1980.
http://www.telkku.com/programtable/show/0/20131226
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772