Histamiini joulukalenteri

Jouluun hurahtanut

Hei! Tietäskö kukaan,oisko mistään mahdollista saada tallenteita Ylen vanhoista joulukalentereista,kuten Histamiini ja Olga P.Postinen.En ainakaan YLE-shopista löytänyt.Itse kun en ole innostunut näistä television uusista joulukalentereista ja ois ihana valmistautua jouluun katsellen lapsuuden suosikkeja. :)

8

6665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simppu Kilikello

      Noita joulukalentereita ei saa ostettua mutta Histamiinista on ollut suunnitteilla tehdä myyntiin. Itse kysyin tuota asiaa yle:ltä.

      • nimi??

        Kuka muistaa, että mikä on Histamiini-hevosen tyttöystävä-hepan nimi?

        Voi, kun Histamiini tulisi taas joulukalenterissa!

        Klip, klop, klip, klop, hevonen on pop, klip, klop,klip, klop, tässä kohden stop!


      • tyttö-tonttunen
        nimi?? kirjoitti:

        Kuka muistaa, että mikä on Histamiini-hevosen tyttöystävä-hepan nimi?

        Voi, kun Histamiini tulisi taas joulukalenterissa!

        Klip, klop, klip, klop, hevonen on pop, klip, klop,klip, klop, tässä kohden stop!

        Titiinahan se oli


      • hurahtanut
        nimi?? kirjoitti:

        Kuka muistaa, että mikä on Histamiini-hevosen tyttöystävä-hepan nimi?

        Voi, kun Histamiini tulisi taas joulukalenterissa!

        Klip, klop, klip, klop, hevonen on pop, klip, klop,klip, klop, tässä kohden stop!

        Juu juu sais tulla uudelleen sitä on jo monta vuotta odottettu.. Olisikohan ollut Ti-Tiina .....


      • emsku9
        hurahtanut kirjoitti:

        Juu juu sais tulla uudelleen sitä on jo monta vuotta odottettu.. Olisikohan ollut Ti-Tiina .....

        Kyllä se on titiina koska katoin sen dvd:n se oli paras kohta kun histmiini hevonen luuli itseänsä titiinaksi hihii


    • Äitivm-60 ja tytär-82

      Heippa ei oo tietoa mutta tiedän paljon aikuisia jotka haluaisivat nähdä Histamiinin uudelleen...
      Meillä on nauhotettu kaikki muut jaksot paitsi tietysti jouluaaton jakson.. Haluaisimme nähde ne uudelleen.

      • H-T-T

        Ruunahan se Histamiini on!


    • ^Christmas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe