Opiskeluaikana niitä periaatteita kasataan kukkuramitoin itsekunkin korvien väliin ja työ tietysti opettaa toisen kuorman. Mitä niistä kenellekin sitten jää mieleen. Minä muistan erityisesti kaksi:
1. joku kertoi rakentamisesta radiossa ja käytti sanontaa "puu pitää aina sijoittaa rakenteisiin siten että sen on siellä hyvä olla". Erinomainen periaate mielestäni.
2. olin asuinkerrostalon lopputarkastuksessa. Ryhmässä oli jostain syystä mukana yksi tuleva asukas, keski-ikäinen nainen. Tämä nainen oli erityisen kiinnostunut keittiöstä ja aukoi kaappien ovia ja sai kaksi ovea kolahtamaan tosiinsa. Nainen katsoi minua kiukkuisesti: "Sitä ei siis osata edes keittiötä suunnitella!" Tästä minulle tuli "ei enää koskaan haukkuja lopputarkastuksessa"-periaate. Jotakuinkin onnistuin työurani aikana tämän periaatteen pitämään.
Ne parhaat periaatteet
Ludwig von Less
1
284
Vastaukset
- Mies von Blues
Vastausten määrästä voi päätellä että periaatteita ei enää ole. Ei hyviä eikä muitakaan. Tätä minä vähän pelkäsinkin. Huitaistuilta näyttävät uusimmat rakennukset vanhan konkarin silmissä. Tai sitten on eksytty pahan kerran joidenkin alumiiniprofiilien sekaan. Tai ideat on haettu keittokirjasta, sieltä kakkuosastolta.
Mutta paistaa se päivä vielä risukkoonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793