Rintojen aristus vähentynyt

rv 6+4

Kuinka kauan rintojen aristus yleensä jatkuu raskaana ollessa, loppuun saakkako? Olen vain huomannut, etteivät enää ole yhtä arat ja pinkeet kuin mitä vielä viikko sitten. Onko normaalia vai voisiko tästä jopa päätellä tuulimunaa tms..:(? Ultra vasta ensi viikolla ja pahat aavistukset tekee tuhojaan..

9

7687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alma05

vähän huolissani. Nimim. kokemusta löytyy. Itselläni nyt menossa 6 3 ja rinnat ovat mielettömän kipeät ja pinkeät. Edellisellä kerralla raskaus päättyi tuulimunaan viikolla 10. En ajatellut asiaa silloin, mutta myöhemmin mietin että rinnat ei silloin ollut juurikaan kipeät. En halua huolestuttaa, mutta itse olisin huolissani!

• rv 6+4

Tuliko sinulla mitään vuotoa tuon tuulimunan yhteydessä vai oliko ainut oire se että rinnat ei enää olleetkaan niin kipeät?

• tiinami

...edelleenki, mutta on toki lieventyneet jonkin verran. Suunnulleen 20 viikkoon asti oli ryntäät ihan tulessa ja kosketusarat, nyt vaihtelevasti, pääasiassa nännien alueet. Välillä tulee semmosia teräviä pistoja ihan syvälle rintoihin, kait se on normaalia, toivottavasti...Nyt 27 2

• vkoja 26+

ja aristelu ja sattuminen lakannut jo aikaa sitten kokonaan..enkä ole huolestunut..hmm..eiköhän se oo aika yksilöllistä kun hormooneista kysymys..??mulla itsellä kyllä alkuvaiheessa oli aikamoiset kivut, mutta välillä lakkasi ja palasi taas uudestaan..kysyppä neuvolasta,osaavat varmasti sanoo kannattaako huolestuu ja elää pelossa, sillä sekään ei hyväksi vauvalle.

• kipupiikki

mulla viikkoja 8 ja rinnat aivan älyttömän kipeet. luonnostani oon isorintainen joten nyt ei voi edes kuvitella olevansa ilman liivejä, edes yöllä. nukkuminen on katkonaista kun herään kipuun kun kylkeä kääntää....mutta silti sitä toisaalta on onnellinen koska kaikki se kipu on merkkinä pikkusesta masussa. älä sinäkään liikaa huolehdi, kaikki selviää kun menet ultraan.

• emoliini

Haloo kipupiikki,ap ei kysynyt kuinka toisilla sattuu tisseihin vaan pelkää että jotain olis vialla.Auttaa sun kommenttis että "toisaalta on onnellinen koska se on merkkinä pikkuisesta masussa" !!! Haloo!!

Ap,anteeks mielenilmaus,tunnen niin isoa sympatiaa puolestas koska olin ihan samassa jamassa 2 viikkoa sitten.
        Mulla kolmas raskaus ja ajattelin tietäväni mitä on olla raskaana.
        Oireet katos ja olin ultrassa käynyt juuri ja näkyi vain pussi.Lekuri sanoi ettei raskaus ollut niinpitkällä kuin ois pitänyt eli silloin piti olla 7 viikkoa mutta sanoi että 4-5 viikkoselta näytti.

Oireet katos ja aattelin että tuulimunahan se.2 pitkää viikkoa ootin uutta ultraa ja sinne menin jo suruni surreena.

Mikä olikaan ilo kun sydän sykki ja rv näytti 7 viikkoa!!
        Eli oireet katosi siinä 6 viikon jälestä mutta tulivat takasin 8 viikon paikkeilla.Nyt on 10 viikko menossa ja vahvasti oon raskaana!!

Eli ei tarkoita mitään jos oireet katoo,mä olin kyllä satavarma kun oksetus ja juur tuo rintojen arkuuskin katos täysin.Oli ihan pehmeet ja normitisut!!
        Että ymmärrän huoles mutta kerron samalla oman stoorini että kaikki hyvin!!!

Onnea odotukseen ja ehkä pitäis olla iloinen oireettomuudesta,sillä toisilla on niitä ihan väsymiseen asti!!=)

• rv 6+4?
        emoliini kirjoitti:

Haloo kipupiikki,ap ei kysynyt kuinka toisilla sattuu tisseihin vaan pelkää että jotain olis vialla.Auttaa sun kommenttis että "toisaalta on onnellinen koska se on merkkinä pikkuisesta masussa" !!! Haloo!!

Ap,anteeks mielenilmaus,tunnen niin isoa sympatiaa puolestas koska olin ihan samassa jamassa 2 viikkoa sitten.
        Mulla kolmas raskaus ja ajattelin tietäväni mitä on olla raskaana.
        Oireet katos ja olin ultrassa käynyt juuri ja näkyi vain pussi.Lekuri sanoi ettei raskaus ollut niinpitkällä kuin ois pitänyt eli silloin piti olla 7 viikkoa mutta sanoi että 4-5 viikkoselta näytti.

Oireet katos ja aattelin että tuulimunahan se.2 pitkää viikkoa ootin uutta ultraa ja sinne menin jo suruni surreena.

Mikä olikaan ilo kun sydän sykki ja rv näytti 7 viikkoa!!
        Eli oireet katosi siinä 6 viikon jälestä mutta tulivat takasin 8 viikon paikkeilla.Nyt on 10 viikko menossa ja vahvasti oon raskaana!!

Eli ei tarkoita mitään jos oireet katoo,mä olin kyllä satavarma kun oksetus ja juur tuo rintojen arkuuskin katos täysin.Oli ihan pehmeet ja normitisut!!
        Että ymmärrän huoles mutta kerron samalla oman stoorini että kaikki hyvin!!!

Onnea odotukseen ja ehkä pitäis olla iloinen oireettomuudesta,sillä toisilla on niitä ihan väsymiseen asti!!=)

Kiitos kovasti tuestasi!! Kuinka toivonkaan et mulla tilanne olis vastaava ja oireet palais taas pian!! Meillä vasta eka raskaus meneillään, joten oon kyllä täysin untuvikko näissä asioissa. Selittikö lääkäri sulle mitään syytä minkätakia oireet välillä hävis? Annoit kyllä toivoa, silti täytyy myöntää et fiilikset on aika maassa. Ajatus palaamisesta takaisin lähtöruutuun tuntuu kertakaikkiaan musertavalta.

• emoliini
        rv 6+4? kirjoitti:

Kiitos kovasti tuestasi!! Kuinka toivonkaan et mulla tilanne olis vastaava ja oireet palais taas pian!! Meillä vasta eka raskaus meneillään, joten oon kyllä täysin untuvikko näissä asioissa. Selittikö lääkäri sulle mitään syytä minkätakia oireet välillä hävis? Annoit kyllä toivoa, silti täytyy myöntää et fiilikset on aika maassa. Ajatus palaamisesta takaisin lähtöruutuun tuntuu kertakaikkiaan musertavalta.

Olipa pudonnut tä ketju..Ei lääkäri selittänyt mitään enkä kysynyt kun olin niin helpottunut.Uskon että elimistö saattaa adaptoitua raskaushormoneihinkin vähän,eli tottua niihin.Tulee taas joku uus pyrähdys ja uudet kehiin.Mulla tän päivän ollut taas oireet vähenemässä,ei koko päivänä ole oksettanut ja rinnat on pehmeemmät eikä niin kipeet.

Toivon isosti että sama tilanne teillä.Muistan kuinka epätoivoisena kyselin miltäkinpalstalta ja sain samaa osakseni kuin sinäkin täällä.Mutta ei asiat välttämättä ole niin huonosti,täällä elävä esimerkki!!

Tiiän muitakin joilla ei oireita ihan alun jälkeen,nyt kun olen puhunut kaverienkin kanssa.Aluksi tulee mutta katoo sitten.

Peukutuksia täältä isosti ja häntä pystyyn!!
        Usko,toivo ja rakasta...=)

• rv 6+5
        emoliini kirjoitti:

Olipa pudonnut tä ketju..Ei lääkäri selittänyt mitään enkä kysynyt kun olin niin helpottunut.Uskon että elimistö saattaa adaptoitua raskaushormoneihinkin vähän,eli tottua niihin.Tulee taas joku uus pyrähdys ja uudet kehiin.Mulla tän päivän ollut taas oireet vähenemässä,ei koko päivänä ole oksettanut ja rinnat on pehmeemmät eikä niin kipeet.

Toivon isosti että sama tilanne teillä.Muistan kuinka epätoivoisena kyselin miltäkinpalstalta ja sain samaa osakseni kuin sinäkin täällä.Mutta ei asiat välttämättä ole niin huonosti,täällä elävä esimerkki!!

Tiiän muitakin joilla ei oireita ihan alun jälkeen,nyt kun olen puhunut kaverienkin kanssa.Aluksi tulee mutta katoo sitten.

Peukutuksia täältä isosti ja häntä pystyyn!!
        Usko,toivo ja rakasta...=)

..kiitoksia sulle vielä ja toivotaan tosiaan et tilanne täällä sama. Nyt kuitenkin madellaan vielä viikko ja ootellaan ultraa. Ellei sitten ennen sitä ala vuoto.. Mut nyt ryhdistäydyn, eiköhän kaikella ole tarkoituksensa.

Halaus :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2892
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      28
      2703
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      44
      2356
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1941
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      40
      1873
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      57
      1689
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1563
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      34
      1461
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1393
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26