Miksi vaakamiehet tuijottavat omaa napaansa

oiliolio

Vaakmiehihillä on suuri tarve vain ajatella itseään. Mistähän moinen oikein johtuu? Ovat kyllä valmiit antamaan kaverille vaikka paidan päältään mutta oma rakas nainen saa olla yksin ja tulla toimeen yksin. Ainoastaan jos miehellä ei ole muuta tekemistä naisenkin seura kelpaa!

20

3639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsytnainen

      eiköhän noissakin ole eroja, ainakin oma vaaka-mieheni kyllä minut huomioi huomattavasti paremmin kuin kaverinsa :)

      • arttuk67

        Tässäpä vaakamiehen mietteitä asiasta... Mielestäni vaakamies tarvitsee tietyn määrän vapautta, jotta rakkaus on mahdollista pitemmänkin päälle. Antakaa Vaalle vapautta, niin hän tulee kyllä aina takaisin rakkaansa luo ja tunteet vaan syvenee aikaa myöten. Jos kahlehdit ja rajoitat liikaa, niin pian menetät vaakasi. Tietysti rakkauden pitää olla aitoa. Sitä AITOA rakkautta Vaaka etsii koko ikänsä ja näkee kyllä kaikkien bluffien ja esitystenkin läpi (mikäli sitten haluaa nähdä / avata silmänsä). Vaakaa ei saa pysymään keinotekoisesti suhteessa edes seksillä tai rahalla tms, mikäli vaaka itse ei niin halua. Ole aina aito ja luonnollinen oma itsesi ja uskalla rakastaa, niin viet vaan sydämen pysyvästi. Muista kuitenkin, ettei rakkaudessa ole saavutettuja etuja. Jokainen päivä on uusi päivä. Kymmenienkin vuosien suhteita kaatuu päivissä tai jopa tunneissa. Niin ja rakastelu on ihan muuta kuin pelkkää seksiä. Se on kahden ihmisen "sulautumista toisiinsa" niin fyysisesti, kemiallisesti kuin henkiselläkin tasolla. Puhukaa jotain toisillenne, katsokaa silmiin, olkaa aitoja omana itsenänne..rentoutukaa ja nauttikaa toisistanne! Ja voi luoja, miltä tuntuukaan kun kaikki osuu kohdalleen!! ; )


      • IhanaOinasN
        arttuk67 kirjoitti:

        Tässäpä vaakamiehen mietteitä asiasta... Mielestäni vaakamies tarvitsee tietyn määrän vapautta, jotta rakkaus on mahdollista pitemmänkin päälle. Antakaa Vaalle vapautta, niin hän tulee kyllä aina takaisin rakkaansa luo ja tunteet vaan syvenee aikaa myöten. Jos kahlehdit ja rajoitat liikaa, niin pian menetät vaakasi. Tietysti rakkauden pitää olla aitoa. Sitä AITOA rakkautta Vaaka etsii koko ikänsä ja näkee kyllä kaikkien bluffien ja esitystenkin läpi (mikäli sitten haluaa nähdä / avata silmänsä). Vaakaa ei saa pysymään keinotekoisesti suhteessa edes seksillä tai rahalla tms, mikäli vaaka itse ei niin halua. Ole aina aito ja luonnollinen oma itsesi ja uskalla rakastaa, niin viet vaan sydämen pysyvästi. Muista kuitenkin, ettei rakkaudessa ole saavutettuja etuja. Jokainen päivä on uusi päivä. Kymmenienkin vuosien suhteita kaatuu päivissä tai jopa tunneissa. Niin ja rakastelu on ihan muuta kuin pelkkää seksiä. Se on kahden ihmisen "sulautumista toisiinsa" niin fyysisesti, kemiallisesti kuin henkiselläkin tasolla. Puhukaa jotain toisillenne, katsokaa silmiin, olkaa aitoja omana itsenänne..rentoutukaa ja nauttikaa toisistanne! Ja voi luoja, miltä tuntuukaan kun kaikki osuu kohdalleen!! ; )

        Minäpä taisin meidän suhteessa olla se aito ja vaakamies sit toisinpäin enkä ikinä aikonutkaan tukehduttaa millään, saipa mennä niin paljon kuin halusi. Että se loppujenlopuks näistä horoskoopeista:)


      • J.D.
        IhanaOinasN kirjoitti:

        Minäpä taisin meidän suhteessa olla se aito ja vaakamies sit toisinpäin enkä ikinä aikonutkaan tukehduttaa millään, saipa mennä niin paljon kuin halusi. Että se loppujenlopuks näistä horoskoopeista:)

        ..."enkä ikinä aikonutkaan tukehduttaa millään". No tota ei nyt kyllä kukaan usko. Sitten vielä se "aikonut". Et sitten aikonut tukehtuttaa, mutta... Plääh! Mun ex oli oinas ja omistushaluisimpiä merkkejä en ole tavannut pitkään aikaan. Puhuessaan vaaka-miehistä on pakko sanoa, että heidän rakkaus on tavoittelemisen arvoista ja vaa'an ystävät ei kyllä parisuhteen edelle menee. Ne on vaan kaksi eri asia. Kysymys onkin ehkä vaan siinä että rakastaako vaakamies tai ei :)


      • pörröys
        J.D. kirjoitti:

        ..."enkä ikinä aikonutkaan tukehduttaa millään". No tota ei nyt kyllä kukaan usko. Sitten vielä se "aikonut". Et sitten aikonut tukehtuttaa, mutta... Plääh! Mun ex oli oinas ja omistushaluisimpiä merkkejä en ole tavannut pitkään aikaan. Puhuessaan vaaka-miehistä on pakko sanoa, että heidän rakkaus on tavoittelemisen arvoista ja vaa'an ystävät ei kyllä parisuhteen edelle menee. Ne on vaan kaksi eri asia. Kysymys onkin ehkä vaan siinä että rakastaako vaakamies tai ei :)

        eiköhän se kuitenkin oo useimmiten kiinni siitä rakastaako vai ei.


      • oiliolio
        arttuk67 kirjoitti:

        Tässäpä vaakamiehen mietteitä asiasta... Mielestäni vaakamies tarvitsee tietyn määrän vapautta, jotta rakkaus on mahdollista pitemmänkin päälle. Antakaa Vaalle vapautta, niin hän tulee kyllä aina takaisin rakkaansa luo ja tunteet vaan syvenee aikaa myöten. Jos kahlehdit ja rajoitat liikaa, niin pian menetät vaakasi. Tietysti rakkauden pitää olla aitoa. Sitä AITOA rakkautta Vaaka etsii koko ikänsä ja näkee kyllä kaikkien bluffien ja esitystenkin läpi (mikäli sitten haluaa nähdä / avata silmänsä). Vaakaa ei saa pysymään keinotekoisesti suhteessa edes seksillä tai rahalla tms, mikäli vaaka itse ei niin halua. Ole aina aito ja luonnollinen oma itsesi ja uskalla rakastaa, niin viet vaan sydämen pysyvästi. Muista kuitenkin, ettei rakkaudessa ole saavutettuja etuja. Jokainen päivä on uusi päivä. Kymmenienkin vuosien suhteita kaatuu päivissä tai jopa tunneissa. Niin ja rakastelu on ihan muuta kuin pelkkää seksiä. Se on kahden ihmisen "sulautumista toisiinsa" niin fyysisesti, kemiallisesti kuin henkiselläkin tasolla. Puhukaa jotain toisillenne, katsokaa silmiin, olkaa aitoja omana itsenänne..rentoutukaa ja nauttikaa toisistanne! Ja voi luoja, miltä tuntuukaan kun kaikki osuu kohdalleen!! ; )

        se on kaikkein kantavin osa parisuhteessa? Se asia on mulla ainakin kunnossa. Kyllä sitä on elämään vaakamiehen ympärilläkin eikä vaan vaakamiehellä!


      • tumpsu
        arttuk67 kirjoitti:

        Tässäpä vaakamiehen mietteitä asiasta... Mielestäni vaakamies tarvitsee tietyn määrän vapautta, jotta rakkaus on mahdollista pitemmänkin päälle. Antakaa Vaalle vapautta, niin hän tulee kyllä aina takaisin rakkaansa luo ja tunteet vaan syvenee aikaa myöten. Jos kahlehdit ja rajoitat liikaa, niin pian menetät vaakasi. Tietysti rakkauden pitää olla aitoa. Sitä AITOA rakkautta Vaaka etsii koko ikänsä ja näkee kyllä kaikkien bluffien ja esitystenkin läpi (mikäli sitten haluaa nähdä / avata silmänsä). Vaakaa ei saa pysymään keinotekoisesti suhteessa edes seksillä tai rahalla tms, mikäli vaaka itse ei niin halua. Ole aina aito ja luonnollinen oma itsesi ja uskalla rakastaa, niin viet vaan sydämen pysyvästi. Muista kuitenkin, ettei rakkaudessa ole saavutettuja etuja. Jokainen päivä on uusi päivä. Kymmenienkin vuosien suhteita kaatuu päivissä tai jopa tunneissa. Niin ja rakastelu on ihan muuta kuin pelkkää seksiä. Se on kahden ihmisen "sulautumista toisiinsa" niin fyysisesti, kemiallisesti kuin henkiselläkin tasolla. Puhukaa jotain toisillenne, katsokaa silmiin, olkaa aitoja omana itsenänne..rentoutukaa ja nauttikaa toisistanne! Ja voi luoja, miltä tuntuukaan kun kaikki osuu kohdalleen!! ; )

        Tunnistan sinut vaakamies. Olen ollut naimisissa vaaán kanssa 15 vuotta ja olen täysin tyytyväinen. En sano että on ollut täydellinen avioliitto, mutta luotettavampaa miestä saa hakea ja varmaan tiedän, että johtuu myös omasta käytöksestä, mitä vaaka sietää. Varmaan saisin mieheni lähtemään jos en tuntisi häntä, siispä olemme avoimia pienissäkin asioissa ja annamme vapautta molemmin puolin. Mutta meni vuosia ennekuin opin tuntemaan salansa ja viisi vuotta hän piti minua kuin suurennuslasin alla ja kaikelle piti olla selitys ja vielä pätevä sellainen, on mies kyllä ollut vaivan arvoinen ja nykyään tunnen olevani prinsessa niin sängyssä kuin ruokapöydässäkin. Rohkeutta niille naisille joilla kärsivällisyys riittää.


      • jäljet...
        pörröys kirjoitti:

        eiköhän se kuitenkin oo useimmiten kiinni siitä rakastaako vai ei.

        johtavat sylttytehtaalle eli kysymys kuuluu edelleenkin; Pystyykö vaakamies ylipäänsä rakastamaan muita kuin itseään?


    • Ihana oinasN

      Tuo on niin täyttä totta että! Itse huomasin saman miehestä, joka on kyllä jo ex:) onneks:) itsekkäämpää miehee saat etsiä. No thanks anymore!!!

    • Rapunen

      Olin 6v vaakamiehen kanssa ja aina ne kaverit vei voiton. Silti niin pirun mustasukkainen jos itse menin jonnekin. Seksi oli parasta mitä kuvitella saattaa ja ainoa mikä jutussa toimi. Jälkeenpäinkin tunnusti minulle, ettei ole vastaavaa saanut eikä tule saamaankaan. Aina etsii itseään eikä tiedä mitä haluaa. Muiden ongelmat ovat turhia ja hänen ongelmia pitäisi ymmärtää. Ei saa missään nimessä sitoa tätä miestä. Hän on ihana ainoastaan sen suhteen alkuvaiheen, sitten kyllästyy äkkiä ja hakee lohtua muualta.

      Näin minun tapauksessani, mutta ihmisetkin ovat horoskooppiin katsomatta täysin erilaisia, joten en pistä pelkästään vaa'an piikkiin. Tämä mies vaan oli yliveto oman itsensä navan tuijottamisessa!

      • oiliolio

        Sulla on sana hallussa, tuota juuri minäkin tarkoitin!!!!!!


      • Rapunen
        oiliolio kirjoitti:

        Sulla on sana hallussa, tuota juuri minäkin tarkoitin!!!!!!

        Tämä mies vaan on jotain sellaista, johon ei olisi pitänyt rakastua! Ja sitten kun se tietää, että joku roikkuu hänessä, niin siitäkös se saa lisäpuhtia. Ja varsinkin se, että pystyy jojottamaan naisia, niin mikäs sen mukavampaa. Kun toinen näyttää ovea niin toinen onkin sitten tarjoamassa turvaa. Tämä mies pelaa, mutta toivon, että kolahtaa omaan nilkkaan vielä. Lopulta tulee jäämään yksin. Tämä mies osaa puhua, valehteleekin niin sujuvasti, että taitaa itsekin uskoa valheisiinsa. Kylmät väreet nousee, kun ajattelenkin...
        Mutta edelleenkin: TÄMÄ OLI MINUN KOKEMUKSENI VAAKAMIEHESTÄ...


    • hannnnnnna

      oikein toivon että poikaystäväni tän näkee,olen nimittäin sinun kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä asiasta,miun poikakaveri on vaaka ja minä tulen hänen elämässä aina viimeisenä tärkeysjärjestyksessä,veljensä ja koiransa ja puhelimensakin ovat aina olleet tärkeempiä kuin mie.joo,aika loukkaavaa,ettenkö sanoisi.

      • kalaN

        Hauska kommentti tuo veli, koira ja puhelinkin menee edelle :) näinhän se on. Mutta. Vaa'an rakkaus on erilaista, kuin esim. meidän herkkien vesimerkkien.

        Kalat ja ravut (varsinkin naiset) ovat sellaisia miesonkaikkenienvoielääilmanhäntä eli riippuvaisia läheisyydestä ja tietynlaisesta huomiosta. Nostavat miehensä yleensä niin korkealle jalustalle, ettei ykskään ukko sinne oikeasti ylety. Vaakojen rakkaus on taas enämpi kumppanuutta, ystävyyttä, ns. universaalia rakkautta kaikkea ja kaikkia kohtaan. Tämä pitää ymmärtää ja hyväksyä, ennen kun voi aloittaa yhteiselämän vaakamiehen kanssa.

        Mutta rakkautta kyllä löytyy, kun tosiaan osaa antaa sen vapauden toiselle ihan oikeasti, eikä vain sanoissa. Itse taistelen tämän asian kanssa jokaikinen päivä ja varmaan (toivottavasti) loppuelämänkin. Naimisiin mentiin viikko sitten :)


      • Vesimies nainen
        kalaN kirjoitti:

        Hauska kommentti tuo veli, koira ja puhelinkin menee edelle :) näinhän se on. Mutta. Vaa'an rakkaus on erilaista, kuin esim. meidän herkkien vesimerkkien.

        Kalat ja ravut (varsinkin naiset) ovat sellaisia miesonkaikkenienvoielääilmanhäntä eli riippuvaisia läheisyydestä ja tietynlaisesta huomiosta. Nostavat miehensä yleensä niin korkealle jalustalle, ettei ykskään ukko sinne oikeasti ylety. Vaakojen rakkaus on taas enämpi kumppanuutta, ystävyyttä, ns. universaalia rakkautta kaikkea ja kaikkia kohtaan. Tämä pitää ymmärtää ja hyväksyä, ennen kun voi aloittaa yhteiselämän vaakamiehen kanssa.

        Mutta rakkautta kyllä löytyy, kun tosiaan osaa antaa sen vapauden toiselle ihan oikeasti, eikä vain sanoissa. Itse taistelen tämän asian kanssa jokaikinen päivä ja varmaan (toivottavasti) loppuelämänkin. Naimisiin mentiin viikko sitten :)

        Onneksi olkoon kovasti naimisiin menon johdosta!=)


    • oiliolio

      Armas vaakamieheni unohti minut lomamatkalla pohjoisessa Rovaniemen sairaalaan. Katkaisin koipeni ja "Armaani" vei autolla sairaalaan mutta sitten hävisi jonnekin eikä vastannut puhelimeen.
      Jouduin keskustan hotelliin menemään yöksi ja aamulla taksilla mökille. Kun sinne pääsin siellähän se ukko oli...tupa täynnä vieraita ihmisiä ja ukko makaili kelteisillään kahden nakunaisen kanssa. Arvaatteko minkälaisen raivarin sain? Ei riitä että tuijotetaan omaan napaa.........

    • Heläys

      Siksi, kun vaaka miehet ovat lähes tulkoon narsisteja!!!

    • Nimetön

      eihän sen tarvitse olla vaaka riittää,kun se on
      mies

      • oiliolio

        Olen samaa mieltä....lemppäsin äijän pihalle...voi sitä ruikutusten määrää! Olen paha akka, kuulemman. No, joskus sitä tulee mitta täyteen ja minulla mitta ihan valuu. Olen oikeastaan hyvällä mielellä vaikkakin ero on aina hankalaa. Kyllä mies on hyvä keksimään selityksiä!!!! Kun vielkä löytäisi jonkun joka niitä uskoo, minä en ainakaan enään.


      • Vaa´at...
        oiliolio kirjoitti:

        Olen samaa mieltä....lemppäsin äijän pihalle...voi sitä ruikutusten määrää! Olen paha akka, kuulemman. No, joskus sitä tulee mitta täyteen ja minulla mitta ihan valuu. Olen oikeastaan hyvällä mielellä vaikkakin ero on aina hankalaa. Kyllä mies on hyvä keksimään selityksiä!!!! Kun vielkä löytäisi jonkun joka niitä uskoo, minä en ainakaan enään.

        ovat selittäjinä mestareita ja valioluokkaa. Jopa siinä määrin, että selityksiä kuunnellessa alkaa joskus epäillä omaa järjenjuoksua.
        Eli kyllä exäsi tuota pikaa tulee löytämään itselleen vierihoitajan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe