Hei minulla olisi pari kysymystä;
monenako päivänä hiirelle voi antaa siemen sekoitusta?
Voiko naaraita pitää yksinään??
Entä miten hiiren saisi nopeimmin kesyyntymään?
Toivottavasti tähän viestiini vastataan.
Kiitos jo valmiiksi!
Kysymyksiä.
2
209
Vastaukset
- gegs
monenako päivänä hiirelle voi antaa siemen sekoitusta?
- hyvänlaatuista siemenseosta (sekä vettä) on oltava jatkuvasti tarjolla. hiiret tosin voivat lihota liikaa ja ehkä silloin on parempi vaihtaa hiiri/rotta pellettiin.
Voiko naaraita pitää yksinään??
- ei mielellään. naaraat kaipaavat lajitovereidensa seuraa. uroksia kyllä voi pitää yksin!
Entä miten hiiren saisi nopeimmin kesyyntymään?
- käsittele sitä päivittäin. tarjoa herkkuja kädestä ja juttele rauhallisesti. myös liikkeidesi on oltava rauhalliset. =)
lisätietoa http://www.hiiret.fi - HeRi
Minä olen pitänyt siemensekoitusta hiirilläni tarjolla koko ajan. Ne syövät sitä mukaan kun syövät, vaikkakin suurimman osan ajasta ne sotkevat.
Mieluummin ei hiirityttöjä pidettäisi yksinään. Jos toinen hiirityttösistä kuolee niin kannattaa kaveriksi ottaa hiiripari, jotta ei koko ajan joku hiiri joutuisi kokemaan menetyksiä ja totuttelemaan uuteen kämppikseen.
Kesyntyyminenhän täpahtuu aina hiiren omilla ehdoilla. Turha syleily ja sörkkiminen pakosta ei tee hiirelle hyvää, ja se saattaa jopa säikkyä omistajaansa ja juosta aina piiloon. Minun tämänhetkiset vauvani ovat asuneet luonani päälle viikon, mutta molemmat tulevat jo mielellään syliini ja kiipeilevät niskassani. En kertaakaan ole pakottanut kumpaakaan nousemaan kädelleni!
Pikku kikka tosin on. Laita aluksi häkkiin vain pari piilopaikkaa, ettei hiiri aina vaan piileskelisi. Älä kuitenkaan jätä koloitta!
Ole hyvä! Onnea hiiren hankintaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851818- 821660
- 491322
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471265Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161130
- 39935
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23932Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903