Miksi MP ja Miki eivät toimi!

Mikin ex pelaaja F - A junnut

Paljon on syksyn aikana (taas) jalkapallo soppa porissut Mikkelissä ja keitto on maistunut monelle syömärille ja sivusta seuranneelle. Kuitenkin itse asiaa kukaan Mikin / MP:n edustaja ei ole viitsinyt tai uskaltanut kakaista ulos.

Eli nyt korvat ja silmätkin höröllä..

Mikin ja MP:n fuusio ei tule koskaan toimimaan Mikkelissä, koska seurojen välillä on niin syvä pahansisuinen juopa/katkeruus toisiaan kohtaan. Se ei ole sellaista "normaalia" kilpailuhenkisyyttä kuin esim. Ilveksen ja Tapparan välillä Tampereella. Se on nimenomaan sitä selkäänpuukotuksen, kaunaisuuden ja katkeruuden värittämää inhoa toisen seuran johtoa, ihmisiä kohtaan, mikä tunnutaan taitavan erityisen hyvin täällä Etelä-Savossa.

Se juurtui esim. itseeni jo junnuaikoina, vaikken mielipiteitäni ole tuonut tätä ennen kummemmin julki, jolloin MP:n herraskaiset / diivat pennut pelasivat meitä työväen lapsia vastaan. Ei sitä ylenkatsetta pysty koskaan unohtamaan!

Talvisota yhdisti Suomen kansan ja punaiset ja valkoiset tuli pakon edessä yhdeksi puuksi.
Niin kauan kuin ei ole aivan totaalinen pakko, nämä seurat eivät pysty aidosti yhdistymään.

Kun menet kysymään joltain esim. MP:n ex-aktiivipelaajalta pukisiko tämä punaisen paidan ylleen, niin vastaus on että se aiheuttaa allergiaa. Juuri tämä lause on muutaman kerran tullut noin vuoden aikana esille. Maltan nyt kuitenkin olla kertomatta nimiä.

Siis summa summarum: Kaunaa ja pahantahtoisuutta on vain yksinkertaisesti seurojen välillä liikaa. Ymmärrän sen täysin, vaikka olen itse nyt keskiluokkalainen, perhe, hyvä auto, talo, hyvä työ, niin kyllä se niitten MP:n kakaroiden ja vanhempien ylimielisyys ja elvistely oli vain liikaa. Uskon (toivon) että tänäpäivänä se ei junnuissa ole samanlaista kuin 80 - 90 luvulla

"Kyllähän MEIDÄN pojat nyt yhdet Kissat voittaa.. voi v..tu!"

5

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hyvä elää! Pojasta polvi paranee? Saapa nähdä...

• (t)

Itse myös pelannut Miki:ssä F-A juniorit ja joskus "kosiskeltiin" myös siniseen paitaan.Jotkut sen aikaiset pelikaverit kyllä siirtyivät sinne(paremman toivossa).
      Ja ei ne MP:n pojat meidän ikäluokkaa montaa kertaa voittanut,sen ajan saimaanpiirin parhaassa joukkueessa pelannut.PISTE!Samaa mieltä myös yhdistämisestä.EI TOIMI!

• ei toimi

Pakkofuusio ei toimi. Sen sijaan ilmassa on merkkejä siitä, että sellainen tapahtuu luonnollisempaa tietä. 15-vuotiaissa ja sitä nuoremmissa junnut siirtyvät omin päin Mikistä MP:hen. Se, että -92 ikäluokan joukkuetta ei Mikissä ole lainkaan on selvä merkki tuosta kehityksestä. Tuo asia muuten taitaa olla perimmäisin syy siihen, että Miki on nostanut yhdistymisasian esiin....

• Entäs mökki

Hei, eikö sulla köyhällä Mikin työläiskasvatilla ole kesämökkiä? Terveisin sinistä MP:n paitaa ylpeänä kantava porvari. Ps. Mersu, mökki, talo ja firma löytyy että silleen...

• Jaggeri

kertookin sinusta "ylpeä MP:läinen" kaiken tarvittavan.
        Väreistään voi ja kannattaakin olla ylpeä. Kehuskelusi kuulosti lähinnä itsekeskeisen, henkisesti pohjimmiltaan huonovointisen ihmisen sepustukselta. Onnea ja menestystä, silmäsi toivottavasti vielä aukeavat (ennen kuin on liian myöhäistä)
        Toivottavasti pilailit..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2741
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      140
      2597
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      134
      2164
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2133
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1850
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1384
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1216
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1162
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1118
    Aihe