kertokaapas kenen matkanjärjestäjän äkkilähdöt ovat hyviä ja kenen huonoja, tai siis että missä saa parhaat hotellit, vaikka siinä tietysti sattumaakin on mutta varmaan kumminkin joitain eroja.
?
minkä matkanjärjestäjän äkkilähtö
8
1218
Vastaukset
- villiviini
Varsinaiset halvat äkkilähdät Tjäreborilla ja Finnmatkoilla ovat suht samaa tasoa, koska hotellit ovat määrittelemättömiä! Eli hotellia et tiedä ennen matkaa, eikä sitä löydy esitteestä. matkanjärjestäjät ovat osatneet lähiympäristöstä halpoja hotellihuoneita, jotka ovat tosi vaatimattomia!! Eli jos sinua ei haittaa, ettei lämmintä vettä välttämättä tule matoissa on reikiä, ötököitä voi olla yms, niin pääset kyllä 299 eur matkaan. Mutta jos haluat tietää hotellin niin joudut kyllä maksamaan 350-467 eur. Aurinkomatkojen äkkilähdöissä tiedät hotellin.
Finnmatkojen nettisivut olivat kivat, helppo nähdä useita vaihtoehtoja ja hotellit olivat usein paremmilla paikoilla kuin Tjäreborilla.- matkaaja
No minulla taas on tjäreborgista hyviä kokemuksia. Äkkilähtö määrittelemättömällä majoituksella gran canarialle 180 euroa. "Jouduimme" kahdestaan neljän hengen lukaaliin, missä oma piha yms! Että ei aina käy huonosti.
- mie
No minulla taas on tjäreborgista hyviä kokemuksia. Äkkilähtö määrittelemättömällä majoituksella gran canarialle 180 euroa. "Jouduimme" kahdestaan neljän hengen lukaaliin, missä oma piha yms! Että ei aina käy huonosti.
- matkaaja
mie kirjoitti:
Luulin ettei eka viesti lähtenyt.
- Kreikkaan
Olemme olleet kaksi kertaa Finnmatkojen äkkilähdöllä. Toinen hotelli oli tosi ihana. Toinen taas ei mikään ihana, mutta siisti ja turvallinen ja hyvällä paikalla eli siis ok.
Kyllä taidamme lähteä seuraavankin kerran Finnmatkojen matkaan.
Vai onko Finnmatkat ja Tjäreboeg nyt sama? Eikö se Finnmatkat mennyt jonkun kanssa yhteen? - Mujer
Kreikkaan kirjoitti:
Olemme olleet kaksi kertaa Finnmatkojen äkkilähdöllä. Toinen hotelli oli tosi ihana. Toinen taas ei mikään ihana, mutta siisti ja turvallinen ja hyvällä paikalla eli siis ok.
Kyllä taidamme lähteä seuraavankin kerran Finnmatkojen matkaan.
Vai onko Finnmatkat ja Tjäreboeg nyt sama? Eikö se Finnmatkat mennyt jonkun kanssa yhteen?Finnmatkoihin yhdistettiin Fritidsresor ja Hasse. Tjäreborg on edelleen olemassa.
- Joonas
Asiahan on niin, että esim. tjäreborgilla on kyllä äkkilähdöt määrittelemättömiä majoituksia, mutta usein hotelli kuitenkin löytyy kuvastosta. Tulin itse juuri viime tiistaina äkkilähdöltä Teneriffalta ja hotelli löytyi tjäreborgin kuvastosta ja oli ihan hyvä kolmen tähden hotelli. Mitään elukoita ei näkynyt sen enempää kuin reikiä matoissa ja lämmintä vettä tuli niin paljon kuin jaksoi hanasta päästää. Matka maksoi 249 euroa ja siihen sisältyi 10 euron lisämaksu siitä että lensimme Finnairin koneella.
- Linnuliini
Eipä taida olla paljoa eroa. Paitsi jos haluat kahdenhengenhuoneen itsellesi Finnmatkojen laskutuslisä on 100e/vko kun taas Aurinkomatkoilla 60e/vko. Tosin Aurinkomatkoilla taas ei ole kaikissa kohteissa mahdollisuutta ottaa kahdenhengenhuonetta yhdelle. Ja Finnmatkat on yleensä kautta linjan hieman halvempi kuin Aurinkomatkat. Mutta kannattaa varmaan tsekata myös pienemmät esim. Detour. Niillä on ollut sikahalpoja äkkilähtöjä, tosin valikoima suppea.
Itse en ole koskaan etelään lentänyt kuin äkkilähdöillä, enkä aioi tulevaisuudessakaan muuttaa käytäntöä. Hyviä kokemuksia pelkästään. Suomalaiset vaan aina pelkää ja kitisee hotellihuoneista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4861805Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781537Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641358Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161335- 100925
- 51889
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15751Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7732