Hannu Salama

- - - - - -

osaisiko joku lukijoista kertoa Salaman naissuhteista?

mitä mieltä olette hänen teoksistaan?

16

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiltunen

      Jos ensin kertoisit omista naissuhteistasi, palataan sitten asiaan.

      Ja samoin teoksiin, kun olet ne lukenut.

      • - - - - - -

        En ymmärtänyt vastaajan kommentointia. Miten omat suhteeni vaikuttavat koko keskusteluun? kysymykseni johtui tiedon vähyydestä, jota mieluiten olisin kuitenkin halunnut lisätä.

        ja vihjailu etten olisi lukenut salaman kirjallisuutta oli outo ja typerä. miksi epäilet lukemisiani kun puhe oli salaman tuotoksista?


      • Hiltunen
        - - - - - - kirjoitti:

        En ymmärtänyt vastaajan kommentointia. Miten omat suhteeni vaikuttavat koko keskusteluun? kysymykseni johtui tiedon vähyydestä, jota mieluiten olisin kuitenkin halunnut lisätä.

        ja vihjailu etten olisi lukenut salaman kirjallisuutta oli outo ja typerä. miksi epäilet lukemisiani kun puhe oli salaman tuotoksista?

        Soita sitten Salamalle, jos hänen henkilökohtaiset asiansa ovat kiinostuksesi kohteena, mitä niitä täältä utelet?

        No mitä olet lukenut ja mitä pidit?


      • Tässä näkijä
        Hiltunen kirjoitti:

        Soita sitten Salamalle, jos hänen henkilökohtaiset asiansa ovat kiinostuksesi kohteena, mitä niitä täältä utelet?

        No mitä olet lukenut ja mitä pidit?

        Kannattaa ensin katsella vähän hakuteoksista, googlata yms. ennenkuin tulee tänne jonkun kirjailijan aviollisista tai muista naissuhteista kyselemään.
        Tähän aikaan vuodesta, samoin kuin keväisinkin, alkaa esiintyä kummallisia, joko suoria tai verhottuja kysymyksiä kirjailijoista ja heidän teoksistaan. "Kuinka koette tämän" -tyyliin.

        Vanhat kettuset haistavat helposti kuka on jättänyt koulutehtävänsä viime tinkaan ja kuka on todellisen tiedon tarpeessa. Sen, mitä on vaikea mistään löytää.


    • Lumiukko

      Aika kummallisia viisastelijoita liikkuu näillä palstoilla. Tarkoitan noita kysymyksiisi "vastaajia". Tuntuu, että noilla Hiltusilla on ainut huvi piruilla muille ja olla itse helvetin viisaita.

      • Hiltunen

        Taitaa olla kirjallisuusmiehiä tämä Lumiukkokin. Painavaa kirjallista puhetta kun tuli.

        Mutta ei sen enempää tämä Lumiukko kuin alkuperäinen kyselijäkään ole vielä sanonut sanaakaan Salaman teoksista? Siitä nyt voisi aloittaa.


      • - - - - - -
        Hiltunen kirjoitti:

        Taitaa olla kirjallisuusmiehiä tämä Lumiukkokin. Painavaa kirjallista puhetta kun tuli.

        Mutta ei sen enempää tämä Lumiukko kuin alkuperäinen kyselijäkään ole vielä sanonut sanaakaan Salaman teoksista? Siitä nyt voisi aloittaa.

        yhä jaksatte jaella pilkka viestejä. Ensinnäkin on totta että teen laajempaa tutkielmaa Salamasta, ja sen takia kyselenkin vinkkejä sivuille ym. joista voisin saada hyötyä. Googlen olen läpi jo käynyt, joten sen takia turvauduin tänne. mutta turhaanpa vaivauduin, sillä palstalla vierailee vain asiattomasti kommentoivia ja katkeria ihmisiä. Onneksi minulla on aikaa tutkielmani parissa, niin voin yksin selvitellä ongelma kohtia. Kiitosta vain avusta.

        ja mitä salaman teoskiin tulee en usko että hiltunen uskoo niitä minun lukeeni vaan väittää minun kopioineen nimet netistä. mutta eipä hiltunenkaan ole vielä sanaista arkkuaan avannut salaman teoksista ;)


      • Hiltunen
        - - - - - - kirjoitti:

        yhä jaksatte jaella pilkka viestejä. Ensinnäkin on totta että teen laajempaa tutkielmaa Salamasta, ja sen takia kyselenkin vinkkejä sivuille ym. joista voisin saada hyötyä. Googlen olen läpi jo käynyt, joten sen takia turvauduin tänne. mutta turhaanpa vaivauduin, sillä palstalla vierailee vain asiattomasti kommentoivia ja katkeria ihmisiä. Onneksi minulla on aikaa tutkielmani parissa, niin voin yksin selvitellä ongelma kohtia. Kiitosta vain avusta.

        ja mitä salaman teoskiin tulee en usko että hiltunen uskoo niitä minun lukeeni vaan väittää minun kopioineen nimet netistä. mutta eipä hiltunenkaan ole vielä sanaista arkkuaan avannut salaman teoksista ;)

        Hiltunen ei usko mitään mitä tässä väität. Hiltunen näkee.

        Hiltunen toivottaa menestystä tutkielmallesi.


      • Hannu Hirmusalama
        - - - - - - kirjoitti:

        yhä jaksatte jaella pilkka viestejä. Ensinnäkin on totta että teen laajempaa tutkielmaa Salamasta, ja sen takia kyselenkin vinkkejä sivuille ym. joista voisin saada hyötyä. Googlen olen läpi jo käynyt, joten sen takia turvauduin tänne. mutta turhaanpa vaivauduin, sillä palstalla vierailee vain asiattomasti kommentoivia ja katkeria ihmisiä. Onneksi minulla on aikaa tutkielmani parissa, niin voin yksin selvitellä ongelma kohtia. Kiitosta vain avusta.

        ja mitä salaman teoskiin tulee en usko että hiltunen uskoo niitä minun lukeeni vaan väittää minun kopioineen nimet netistä. mutta eipä hiltunenkaan ole vielä sanaista arkkuaan avannut salaman teoksista ;)

        Onhan noita teoksia niiku Tarkan Salama Salaman Vuosi elämästäni Harakan Markiisi de Salaman vuodet. En vaan ymmärrä mitä Salaman naissuhteet tähän kuuluvat. Ei niistä tietoja saa pirukaan. On sillä ollut muistaakseni akkaa kuin mustalaisella hevosia. Asiassa ei ole mitään kiinnostavaa eikä tutkimisen arvoista. Toisaalta onhan noi Salaman teokset jotenkin sen näköisiä, että omasta elämästään puhelee (niiku Elämän opetuslapsissa) että voihan noita pitää tai olettaa olevan totta ja bedellä siitä johtopäätökset.


      • P. Teikka
        Hannu Hirmusalama kirjoitti:

        Onhan noita teoksia niiku Tarkan Salama Salaman Vuosi elämästäni Harakan Markiisi de Salaman vuodet. En vaan ymmärrä mitä Salaman naissuhteet tähän kuuluvat. Ei niistä tietoja saa pirukaan. On sillä ollut muistaakseni akkaa kuin mustalaisella hevosia. Asiassa ei ole mitään kiinnostavaa eikä tutkimisen arvoista. Toisaalta onhan noi Salaman teokset jotenkin sen näköisiä, että omasta elämästään puhelee (niiku Elämän opetuslapsissa) että voihan noita pitää tai olettaa olevan totta ja bedellä siitä johtopäätökset.

        Olen pitänyt kovasti Salaman teoksista ja varsinkin Siinä näkijä missä tekijä on unohtumaton lukukokemus. Elämän opetuslapset jäi minulta kuitenkin kesken. Ei toiminut.


      • niin kiinnostaaa....
        Hannu Hirmusalama kirjoitti:

        Onhan noita teoksia niiku Tarkan Salama Salaman Vuosi elämästäni Harakan Markiisi de Salaman vuodet. En vaan ymmärrä mitä Salaman naissuhteet tähän kuuluvat. Ei niistä tietoja saa pirukaan. On sillä ollut muistaakseni akkaa kuin mustalaisella hevosia. Asiassa ei ole mitään kiinnostavaa eikä tutkimisen arvoista. Toisaalta onhan noi Salaman teokset jotenkin sen näköisiä, että omasta elämästään puhelee (niiku Elämän opetuslapsissa) että voihan noita pitää tai olettaa olevan totta ja bedellä siitä johtopäätökset.

        Niitä on ainakin tusinan verran ihan elossa ja hyvissä voimissakin olevia, joten siitä vaan kyseleen kulmilta....


      • ÅlaElo
        - - - - - - kirjoitti:

        yhä jaksatte jaella pilkka viestejä. Ensinnäkin on totta että teen laajempaa tutkielmaa Salamasta, ja sen takia kyselenkin vinkkejä sivuille ym. joista voisin saada hyötyä. Googlen olen läpi jo käynyt, joten sen takia turvauduin tänne. mutta turhaanpa vaivauduin, sillä palstalla vierailee vain asiattomasti kommentoivia ja katkeria ihmisiä. Onneksi minulla on aikaa tutkielmani parissa, niin voin yksin selvitellä ongelma kohtia. Kiitosta vain avusta.

        ja mitä salaman teoskiin tulee en usko että hiltunen uskoo niitä minun lukeeni vaan väittää minun kopioineen nimet netistä. mutta eipä hiltunenkaan ole vielä sanaista arkkuaan avannut salaman teoksista ;)

        isojen kirjaimien ja yhdyssanojen käyttö ennen kuin alat tehdä tutkimuksia, etenkään julkaista niitä. Sisällön ohella myös kieliasu on merkitsevää.


      • - - - - - -
        ÅlaElo kirjoitti:

        isojen kirjaimien ja yhdyssanojen käyttö ennen kuin alat tehdä tutkimuksia, etenkään julkaista niitä. Sisällön ohella myös kieliasu on merkitsevää.

        Viimeisin kommentti oli jälleen aivan turha. Se kuinka kirjoitan täällä, ei välttämättä vastaa muuta kirjoitustyötäni tai sen ulkoasua. Eipä teidän, jotka irvailette muiden kysymyksistä tai muista tekstin seikoista, takia kannatta panostaa mihinkään ylimääräiseen. Haukut siitäkin saisi. Alkuperäinen kysymykseni oli täysin asiallinen, mutta kaikki muu menee sen rajan yli. Miten teillä edes riittää mielenkiintoa tai aikaa seurata muiden kommentointeja ja lisäillä niihin täysin aiheen ulkopuolisia kommentteja? Minun puolestani tämän aiheen käsittelyn eli Hannu Salaman elämä, voidaan päättää. Sain avun jo muualta, ihmisiltä jotka osaavat keskustella asiallisesti ja puuttumatta epäolennaisiin seikkoihin.


    • höhhöh

      Kuka haluaisi tietää mitään sellaisen miehen naisista joka ei niitä olisi omalla habituksellaan koskaan edes kaatanut?

      Kaikki alle levinneet ovat olleet kirjailijuuden perään, sitä diakonissaa lukuunottamatta.

      Ite äijä on juuttunut kirjallisuudessaan pilluun ja puolueeeseen, eikä ole enää vuosikymmeniin ollut kiinnostava.

      • efcswaefcas

        Hannu Salaman kirjat ovat perseestä.Täyttä paskaa.


    • Hasld

      Kerran nähny tän herran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe