Nykyään Kokkolassa majaa pitävänä minua ihmetyttää ihmisten asenne asioihin,aina vaan pitää valittaa koirat haukkuu kissat kuseksii ja ihmisillä on väärän näköisiä vetimiä päällä,menee näköjään nyky yhteiskunnalla liian hyvin kun kärpäsestä pitää vääntää härkänen joka asian yhteydessä,sama meno näyttää olevan Kaustislaisten kirjoittelussa,eikö siellä enää syödä nauran lihaa?Avatkaa silmät ja nähkää asioita jotka eivät ole huonosti,vielä.
Masentavaa lukemista
6
1023
Vastaukset
- vikasietotila
Päättäjien tekoset naurattaa ja ihimetyttää!
- vetelin vieteri
Homoja täynnä koko Kaustinen,munattomia äijiä.Ihme hiippareita.
- Järjellä ajatteleva
päättäjännä valinnu.
- +++++++
vetelin vieteri kirjoitti:
Homoja täynnä koko Kaustinen,munattomia äijiä.Ihme hiippareita.
VETELIS MIEHEt o niin homoutuneit , et kattovat poikaporukas kemoran ajoja kuset housuis!!!!! ja naisist ei mitään tietoa!!!
- Teppozxcx
Joo tiiäkkö! Kannattaa hankkia sellanen ku OIKEA ELÄMÄ!
Asioiden tarkastelu internetistä ja keskustelupalstoilta on sama ku pitäis päässään peltivatia ja istuis pimmeesä kammarinnurkasa koko ajan.
Voi ristus mitä pellejä täälläkin.- pelle-pe-loton
sinähän varsinaanen älykääpiö oot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886