Äitiysloma alkoi eilen - on ihana fiilis!! Eilen oli vielä jotenkin ristiriitaiset tunnelmat, kun yhtäkkiä tippui pois työyhteisöstä, mutta näköjään kaikki työhön liittyvä painuu aika nopsaan unholaan. Vointini on ollut koko raskauden ajan hyvä ja pystyin olemaan työssä loppuun asti, olen tästä hyvin kiitollinen :) Nyt vaan sitten päivät kuluu vauvantarvikkeita järjestellen ja pikkuostoksia, kuten vaippoja, rasvoja jne., tehden.
Äitiysloma alkoi :)
rv 35
2
459
Vastaukset
- yhen-äiti-80
Mulla on huomenna tenttiviikon viiminen tentii aamulla ja sitte alkaa äippäloma!!
Otan ens viikolla pojan pois tarhasta ja annan sille vähän laatuaikaa äitin kanssa ennen uutta tulokasta, laitetaan vauvalle kaikki valmiiksi ja käydään kaupoille ja sitte vaan odotellaan että vauva syntyy.
Rattoisaa äippälomaa sulle :-)- meppe
vielä 11.päivää ja sitä odotetaan kuin kuuta nousevaa. Työt alkaa käymään aika raskaaksi, mutta en minä valita kun ihmiset on ollu mulle niin ihania töissä ja asiakkaatkin on nyt uskaltautunut kommentoimaan mun maha kumparetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171