Äitiysloma alkoi eilen - on ihana fiilis!! Eilen oli vielä jotenkin ristiriitaiset tunnelmat, kun yhtäkkiä tippui pois työyhteisöstä, mutta näköjään kaikki työhön liittyvä painuu aika nopsaan unholaan. Vointini on ollut koko raskauden ajan hyvä ja pystyin olemaan työssä loppuun asti, olen tästä hyvin kiitollinen :) Nyt vaan sitten päivät kuluu vauvantarvikkeita järjestellen ja pikkuostoksia, kuten vaippoja, rasvoja jne., tehden.
Äitiysloma alkoi :)
rv 35
2
462
Vastaukset
- yhen-äiti-80
Mulla on huomenna tenttiviikon viiminen tentii aamulla ja sitte alkaa äippäloma!!
Otan ens viikolla pojan pois tarhasta ja annan sille vähän laatuaikaa äitin kanssa ennen uutta tulokasta, laitetaan vauvalle kaikki valmiiksi ja käydään kaupoille ja sitte vaan odotellaan että vauva syntyy.
Rattoisaa äippälomaa sulle :-)- meppe
vielä 11.päivää ja sitä odotetaan kuin kuuta nousevaa. Työt alkaa käymään aika raskaaksi, mutta en minä valita kun ihmiset on ollu mulle niin ihania töissä ja asiakkaatkin on nyt uskaltautunut kommentoimaan mun maha kumparetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693