Pixmania palvelu ?

näinkö

Millaisia kokemuksia kyseisestä kaupasta?
Rahojen takaisin saaminen kuulemma vaikeaa.

6

2311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalsarihöpsö

      sori nyt mut pixmania on mielestäni perseestä

    • ei valittamista

      Olen tilannut ko. paikasta kameraa, tv:n, mp3 soittimia yms. yms ja koskaan ei ole ollut ongelmia. Toimitus on nopeaa ja suoraan syliin. Tulen vastakin tilaamaan sieltä, koska monet tuotteet selkeästi halvempia kuin muualla.

    • pettynyt

      Ei ole turhia puheet Pixmanian kanssa sattuneista ongelmista. Itse olen juuri joutunut ko. kaupan pallottelun uhriksi. Myynnissä olevien tuotteiden varastosaldot eivät pidä paikkaansa. Käsitellyt tilaukset makaavat jossain logistiikkakeskuksen nurkissa viikkotolkulla. 48 tunnin toimitus on puutaheinää, se ei vain toimi. Oma tilaukseni on käsitelty jo viikko sitten, on seurannan mukaan pakattu ja makaa nyt lähetystä odottaen jossain. Odottanut jo viikon. Yhteydenottoifhin tulee aina sama litania, pahoittelemme jne ruuhkan vuoksi logistiikkakeksuksessa ongelmia toimitusten lähettämisessä. En suosittele ainakaan kiireiselle tilaajalle, enkä missään tapauksessa, koska kokemuksia ja samoja ongelmia löytyy Suomen lisäksi ainakin Englannista useammilta keskustelufoorumeilta.

      • pettynyt

        3-5 vrk.toimitusajat ovat vissiin viikkoja!


    • Köyhä valokuvaaja

      Ei pelaa Pixmania! Ostin jouluksi 2006 Canonin paketin ja siihen lisäksi objektiivin. Ennenkuin olivat tulleet, älysin, ettei mukana seuraa suomenkielisiä ohjeita. Minä tyhmä kuittasin lähetyksen, tulostin palautuskupongit (kaksi, koska tulivat samassa paketissa, mutta kahdessä "erässä") kävelin samantien postiin ja paketin laitoin palautukseen.
      12.2. oli hyvitetty objektiivi, mutta itse kamerapakettia ei.
      Siitä lähtien olen lähettänyt kerran viikossa reklamaation, yrittäyt soittaa (tiedote: puhelinpalvelu ei tänään käytössä). Sähköpostiin tulee automaattivastaus, ja lupaus ottaa yhteyttä 24 tunnin kuluessa.
      Tänään on 1.3. ja mitään ei tapahdu.
      Mitähän voin seuraavaksi yrittää?

      • Hyvä

        Eräälle tutulle kävi lähes samoin. Osti kameran, mutta ei ottanut vastaan, vaan kävi postissa sanomassa että palauttakaa takaisin (näin neuvottiin Pixmanian asiakaspalvelussa). No rahoja ei kuulunut tilille ja otti asiasta yhteyttä useita kertoja. Lopulta kyllästyi odotteluun ja marssi asian tiimoilta virkavallan eli poliisin luokse. Selitti asian ja hänelle kerrottiin, että asiasta voi tehdä rikosilmoituksen (nimekkeellä kavallus/petos). Teki ilmoituksen tarvittaen papereiden ollessa mukana. Soitti vielä kerran asiakaspalveluun ja sanoi tehneensä rikosilmoituksen. Nyt oli tullut viesti, että rahat palautetaan..
        Onkohan tuonkin yrityksen tarkotus vain pitkittää asian käsittelyä erilaisilla tekosyillä niin kauan että palauttaja kyllästyy??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe