http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Digisovittimien temppuiluun löytyi syy tv-lähetyslaitteista/1135222715928
Selitys viimeaikaisiin ongelmiin ?
63
18310
Vastaukset
- Ongelma Nuori
En ole havainnut mitään omistusta digiboksin käyttäytymisessä.
- ???
Mun mielestä niissä on ollu alusta asti vikaa. Vuosi aikaa enää ja ne edelleen sätkii pätkii ja ties mitä. YLEn lähetyksistä yleensä jää tekstit pois ja ne saa hakea kesken ohjelman vaihtamalla kanavaa. Äänet hävii välillä ja tulee takas jos muistaa. Maikkarilla kuvakin saattaa pysyä paikalla tai hävitä vaikka ääni kuuluu. Ei ne toimi eikä toimi vielä vuodenkaan kuluttua. Et analogisia lähetyksiä ei voi lopettaa vielä silloinkaa. Saatte nähdä. Tää on täysin lasten kengissä koko DIGI vouhotus. On tää keino saada ihmisiltä rahat pois kun niiden on pakko ostaa tavaraa mikä ei toimi niinkuin luvataan.
- tekstit..
??? kirjoitti:
Mun mielestä niissä on ollu alusta asti vikaa. Vuosi aikaa enää ja ne edelleen sätkii pätkii ja ties mitä. YLEn lähetyksistä yleensä jää tekstit pois ja ne saa hakea kesken ohjelman vaihtamalla kanavaa. Äänet hävii välillä ja tulee takas jos muistaa. Maikkarilla kuvakin saattaa pysyä paikalla tai hävitä vaikka ääni kuuluu. Ei ne toimi eikä toimi vielä vuodenkaan kuluttua. Et analogisia lähetyksiä ei voi lopettaa vielä silloinkaa. Saatte nähdä. Tää on täysin lasten kengissä koko DIGI vouhotus. On tää keino saada ihmisiltä rahat pois kun niiden on pakko ostaa tavaraa mikä ei toimi niinkuin luvataan.
jos boksi ei näytä dvb-tekstityksiä, siinä on vika ja se kannattaa palauttaa liikkeeseen päivitettäväksi.
ylellä on käytössä myös teksti-tv-tekstitys, mutta sitä ei tekstityslistalla taida olla kuin viasatin satelliittilähetyksissä. eli maaverkossa sen joutuisi valitsemaan itse tekstitv:n sivuilta. - hermonsa menettänyt
??? kirjoitti:
Miten vanhan videon(VHS) saa kytkettyä digiboxiin. Oon saanut sen onnistumaan silleen että on huono kuva, ei muuten. Pitäiskö telkkarissa olla kaks scarttia, eli yhteensä scartteja siis pitäis olla kolme?
- scartillakin..
hermonsa menettänyt kirjoitti:
Miten vanhan videon(VHS) saa kytkettyä digiboxiin. Oon saanut sen onnistumaan silleen että on huono kuva, ei muuten. Pitäiskö telkkarissa olla kaks scarttia, eli yhteensä scartteja siis pitäis olla kolme?
video scart boksin vcr scart
tv scart boksin tv scart
jos boksissa on vain yksi scart, tarvitaan scart-jakajaa. - löytää boxin
hermonsa menettänyt kirjoitti:
videosäädöistä se oikea lähtö.En omista videoita,mutta sieltä minä etsisin syyn.
- ja telkkari
scartillakin.. kirjoitti:
tv scart boksin tv scart
jos boksissa on vain yksi scart, tarvitaan scart-jakajaa.Mitenkäs sais sekä dvd-soittimen että vhs-nauhurin liitettyä digiboksiin ja telkkariin kun boksissa kaksi scartia?
- hermot koetuksella
löytää boxin kirjoitti:
videosäädöistä se oikea lähtö.En omista videoita,mutta sieltä minä etsisin syyn.
Yritän taas taistella niitten vempeleitten kanssa.
- väkä2
ja telkkari kirjoitti:
Mitenkäs sais sekä dvd-soittimen että vhs-nauhurin liitettyä digiboksiin ja telkkariin kun boksissa kaksi scartia?
Mene digita.fi sivuille,sieltä löytää kytkentäohjeet
- CalleKaiffari
Mullakin on ongelma!
On nimittäin aivan hirveä krapula ja pakko olla duunissa! Johtuukohan tääkin viallisesta digiboksista vai ongelmista Pasilan päässä? Tää ongelma on ilmaantunut tänä aamuna!
Jotenkin tuntuu että tekstit vilkkuu silmissä miten sattuu ja kirkas valo sattuu silmiin. Digitan vikako?
Onkos muilla samanalaisia ongelmia? - sanoi
scartillakin.. kirjoitti:
tv scart boksin tv scart
jos boksissa on vain yksi scart, tarvitaan scart-jakajaa.että,kaikki laitteet menee uusiksi videot ja dvd:t et saa näkyyn jos ei nekin ole uusinta digi-aikaa?Sen ymmärrän että 1:llä Boxilla ei näy useampia kanavia jakamallakaan,tarkoitan halpoja 50-100 eken laitteita?!
- sanoi?
sanoi kirjoitti:
että,kaikki laitteet menee uusiksi videot ja dvd:t et saa näkyyn jos ei nekin ole uusinta digi-aikaa?Sen ymmärrän että 1:llä Boxilla ei näy useampia kanavia jakamallakaan,tarkoitan halpoja 50-100 eken laitteita?!
ei tietenkään mene uusiksi. vanhoja videoita ja dvd-soittimia voi vallan mainiosti käyttää.
- nomex
Selvä,syy on digitassa ei ne saa koskaan toimimaan digi lähetyksiä Suomessa harmi:(
- täyshuolto
tekstit.. kirjoitti:
jos boksi ei näytä dvb-tekstityksiä, siinä on vika ja se kannattaa palauttaa liikkeeseen päivitettäväksi.
ylellä on käytössä myös teksti-tv-tekstitys, mutta sitä ei tekstityslistalla taida olla kuin viasatin satelliittilähetyksissä. eli maaverkossa sen joutuisi valitsemaan itse tekstitv:n sivuilta.Hetin KANSALAISBOXIN lattiaan ja hypin vielä päälle. Loppui viat kerralla.Menee vähänaikaa ennenkuin seuraava hankitaan
- Ohjeet
ja telkkari kirjoitti:
Mitenkäs sais sekä dvd-soittimen että vhs-nauhurin liitettyä digiboksiin ja telkkariin kun boksissa kaksi scartia?
- sulle VARMA
CalleKaiffari kirjoitti:
Mullakin on ongelma!
On nimittäin aivan hirveä krapula ja pakko olla duunissa! Johtuukohan tääkin viallisesta digiboksista vai ongelmista Pasilan päässä? Tää ongelma on ilmaantunut tänä aamuna!
Jotenkin tuntuu että tekstit vilkkuu silmissä miten sattuu ja kirkas valo sattuu silmiin. Digitan vikako?
Onkos muilla samanalaisia ongelmia?apu www.kan.fi
- Oku
??? kirjoitti:
sinun hankkia laadukkaampi boksi. Minä ostin kerralla kunnollisen boksin ja ainuttakaan sinun mainoitsemistasi ongelmista ei ole havaittavissa.
Olen jo käyttänyt boksia jo 2.5 vuotta ja yhtäkään negatiivistä sanaa ei ole sanottavana. - Pikkasen ihalla
Ohjeet kirjoitti:
Jeps. Toi on hyvä. Ites olin kanssa pihalla, kun tartti kaikki saada samaan pinoon tulemaan yhden telkkarin kautta. Nyt toimii ja kukkuu. Digi-boksi vaan tekee vielä haittaa. "Signaali liian heikko.....". Sitä ei pitäisi enää olla.
- xxy
??? kirjoitti:
aivan oikein tekstit eivät toimi nejäävät usein pois ja tulevat jos tulevat lisäksi kuva on ajoittain tosi surkea eihyvältä näytä analookinen kuva on parempi ja toimii
- muualla
tekstit.. kirjoitti:
ylellä on käytössä myös teksti-tv-tekstitys, mutta sitä ei tekstityslistalla taida olla kuin viasatin satelliittilähetyksissä. eli maaverkossa sen joutuisi valitsemaan itse tekstitv:n sivuilta.Meillä on kaksi boksia tällä hetkellä, ja on ollut kolmaskin, mutta missään ei ole toiminnut esim. tekstitys kunnolla. Eli kaikissa bokseissa vikaa, ja pitää viedä huoltoon? Miksei voi siis tehdä toimivia bokseja, jos siinä mukamas vika?
- Gonamies
muualla kirjoitti:
Meillä on kaksi boksia tällä hetkellä, ja on ollut kolmaskin, mutta missään ei ole toiminnut esim. tekstitys kunnolla. Eli kaikissa bokseissa vikaa, ja pitää viedä huoltoon? Miksei voi siis tehdä toimivia bokseja, jos siinä mukamas vika?
Minulla on Humaxin perusboxi, eikä ole ollut ainoatakaan ongelmaa 1½ vuoden aikana.
- vai että
oikein pasilasta.No en minä ole mitään ihmeempiä edes huomannut.Mitähän ne viat ja ongelmat sitten olivat?
- Naapuri Sinikka
Nyt toimii!!!!!!!!
- VanhassaVaraParempi
Vanhat systeemit pelasivat aina hyvin. Digiaikaan siirryttäessä kännykät katkovat ikävästi, sitä ei sattunut 80-luvulla. Nettiyhteys oli poikki minulta klo 14 jälkeen tähän aamuun. Raha-automaatti sanoi olevan toimintahäiriö, eikä ehkä ottanut 20 euroani, joita yritin nostaa. Tv-kaapelikanava katkoo viikottain, onneksi on taivaskanava-antenni, se ei ole katkonut kuin kerran 3 vuoden aikana sankan lumimyrskyn aikana.
Pitäis jättää vanha analoginen rinnalle, minulle se riittäisi ihan hyvin, kun katson todella vähän kotimaisia ohjelmia. Taivaalta tulee ilmaiseksi parempaa ohjelmaan. Voidaan vaikka sitten laskea analogisten lähetysten lupamaksuja, eikö vain? - digi digi
Lapuan lähettimen reuna-alueella ongelmat jatkuu ,eikä digita meinaakkaan korjata tilannetta.Säästä johtuvia ongelmia on jatkuvasti..ei mitään sovittimista johtuvia ,vaan niitä on joka taloudessa,mitä olen kysellyt muilta.Jos signaalia ei ole niin sitä ei ole,vaikka digita muuta väittää.
Tähän ongelmaan pitäis päättäjien puuttua,kun vielä on aikaa.- mylly_66
Käännän anteenia niin näkyy vain
dititaaliset mtv3,tv4 ja subtv muut ditaaliset ei näy tässä tapauksessa analogisia
turha edes ajatella katsella silloin ja muutenkin anlogiset kolmonen ja nelonen sumeita..
tai toinen mahdollisuus
tv1, tv2, mtv3, nelonen tosin se hyöty
tässä näkyisi tallinnankanavat 2 ja kolmonen
tietenkin säästä riippuen.
Maksan siis aivan turhaa tv maksua
sillä on paikalla käynyt kaksi kertaa
tv asentaja suodattimet ja vahvistukset samalla kertaa ostettu ja todennut antennien kaksi kappelatta olevan oikeanlaisia silloin analogiset näkyi vaihtelevasti ja dititan
auton joka ei saanut kanavia näkyviin
lyhkäsen maston takia.
miksi siis maksaa??? viikko ilman dikiboksia
säitten takia vai pitääkö muuttaa parempaan paikkaan... kysympä vaan!!!
oikeanlainen
- kyseisestä
häiriöstä mahtaa olla kysymys???????????????
- joistakin
Tv1 lähetyksistä, en tiedä onko ko. vika korjaantunut, koska vika on ollut satunnainen.
- en ole lainkaan
joistakin kirjoitti:
Tv1 lähetyksistä, en tiedä onko ko. vika korjaantunut, koska vika on ollut satunnainen.
huomannut??????????
- puuttunut
en ole lainkaan kirjoitti:
huomannut??????????
Ykköseltä teksti. Seinäjoki.
- kummallista??
en ole lainkaan kirjoitti:
huomannut??????????
Meillä sama vika. Osa tekstistä puuttuu välillä Ylen 1 kanavalta. Vieläkö kummastelet?????????????
- Tykästynyt dikip?
Tuli kalliiksi käyttää puhelin yhtiön miehiä
tarkastamassa singlaanin voimmakuus- vähän valitusta
kaikilta niin saadaan tv-lupa-alennus.:)
- digityy
Selvä ero... Ennen näkyi Uudemmaan alueuutiset täällä Turussa ja näkyy edelleen! Kaipa näistä onglemista päästään eroon vasta, kun alueuutisetkin ovat maksullisilla kanavilla!
- Uudellamaalla?
Samat Uudenmaan alueuutiset näkyy aina täällä Oulussakin.
- kun katsot
Uudellamaalla? kirjoitti:
Samat Uudenmaan alueuutiset näkyy aina täällä Oulussakin.
ohi digiboxin näät ne pohj.suomen uutiset, oululainen.
- ..................
En kyllä ole ostanut digiboksiakaan....
- väliä enää
Lähetysjärjestelmä on analogisessa ja digitaalisessa täysin sama. Erot tulevat vasta kun linkkimasto lähettää signaalin antenniin, jolloin rinnakkain kulkee sekä analoginen, että digitaalinen signaali. Kaikki lähetyspään ongelmat siis näkyvät myös analogisessa ellei vika ole linkkimaston ja antennin välissä.
- poksin
Jaa lensikö häirikkö suotta roskikseen
- ainoa oikea
muilla saa heittää wesilintua
- humaxi
...kunhan vaan laittaisivat niitä päivityksiä tulemaan, jotta päivittyisi.
- de boer
Heh, meillä pätkii kuva aina kun joku ajaa ruohonleikkuria, tai moottorisahaa naapurissa.
- välillä puuttuu
eli emme ole huomanneet parannusta. Toivottavasti vika korjaantuu.
- ???
Tässä luin taas keskustelua tästä aiheesta ja huomaan, että ongelma on joka paikassa missä on boksi. Toiset ei vain sitä huomaa tai tiedosta kokonaan tai ei vain kerro sen olemassa oloa. Tämä keskustelu pitäisi siirtää YLElle, maksullisille kanaville, maikkarille ja tietenkin Digitalle. Valtion päättäjätkin voisi lukea tätä. Niin tähän voisi tulla vähitellen jotain tolkkua. Miksi muuten myydään korttipaikka ja korttipaikattomia bokseja kun kaikki kanavat tuntuvat pian tarvitsevan kortin. Ja jos haluat ostaa katseluaikaa eri kanavilta pitäisi olla yhtämonta paikkaa kuin on kortteja tai saat olla vaihtamassa niitä. Tässä olisi kehittelyn paikka. Tehdään yksi kortti ja siihen vain koodataan lisää toimintoja niin se toimii kaikilla mistä olet maksanut.
- Pikkuhukkanen
Uuden tallentavan boksin ostajana olin aivan pihalla. Ensin että sai toimimaan videon ja digipoksin jotenkuten. Kun ongelmia on tai luulee olevan ei tiedä onko ne itsellä, digiboksin valmistajalla vai Yle.llä. Siinä on selvittämistä että saa edes jotain ongelmia korjattua. Didiboksin valmistajilla on ainakin joillain tekninen tuki ja tietysti myös digita ja taitaa olla muitakin asian osaavia.Tosin ne kaikki siirtävät syitä toisilleen. Että näin digittaa.
- Analoginen
lähetys ei näkynyt boxilla ollenkaan maikkarin ja nelosen kanavilla, analogisella näkyy lumisateen läpi raidoituksen säestämänä.
Nyt kun vika on "korjattu" ganal sotkee onjelmatiedot ristiin kanavilla eikä näy eikä kuulu kuin pätkittäin.
Ylen 1 on aivan surkea kuvaltaan eikä mikään kanava näy nyt korjattuna kunnolla, liekö syy säätilassa sitten? - sapunella
Kyllä on vikaa tv 2 ohjelmissa.Katsokaa vaikka KETTU sarja.Suomennos ei tule automaattisesti ja lauseet menevät äkkiä tai viipyy paikallaan.Luultavasti ohjelmien videointi vaikentuu jos ei osaa asentaa oikein.
- anoni
en toimii samalla tavalla kun ennenkin eli esiintyy samalla tavalla ongelmia kuvassa ja äänessä
- Turkulainen, kaapelin päässä
Meillä on viime aikoina esiintynyt usein, paljon häiriöitä digib oxin kautta tv:ta katsottaessa. Esimerkiksi tiistaina oli paljon häiriöitä, vielä tänä aamun to 2.11.2006 kuva meni osaltaan "!ruuduiksi", ei ehkä niin paljon kuin vietä keskiviikkona oli.
Mistä nämä häiriöt lopultakin johtuvat, ärsyttäviä ovat joka tapauksessa!- ???
Kerroit juuri siitä mistä meilläkin kärsitään. Ostin digi antenninkin kun sitä kehuttiin niin paljon. No senverran se autto ettei tarvitse olla koko ajan siirtelemässä antennia saadakseen näkymään kaikki kanavat boksin kautta. No kuva nyt on mitä on silloin kun se näkyy. Vaikka keskustassa asutaan ok talossa. Tiedä sitten miten toimisi jos kaapeli olisi talossa. Häiriöitä ottaa naapurin boksi junan mennessä ohi. Meillä jääkaappikin saa häiriön aikaiseksi. Saati kännykkä.
- En ehkä hankikkaan.
Olen kiertänyt 30v matkatöissä ka niissä huoneissa näkyy olevan televisiokin. En ole montaa kertaa kattonut. De on jäänyt mieleen kun ei voitu mennä töihin kun PAPERILIITTO kielsi. Nii , sellaisia DIKTAATTOREITA ne on, sitte yöllä klo 24.00 kun vuorokausi vaihtui niin sit mentii jatkaa että herrat Paperiliittolaiset ku tulevat vapun vietosta ni pääsevät ajaa tehdasta ylös.. Oli vapun päivä ja silloin Formelit katottiin ku oltiin tekemättä mitää. Oli surullista Ayrton Senna menehtyi. Kyll on sairasta toi paperiliiton touhu, ovat olevinaan jotai tyäväestön etuja ajavia, niin vain toisten oloja kaventavat.Saakelin ahnehtijat.
- ...jo aikoja sitten...
Kyllä boxit toimii, useimmiten, mutta kun lähete on yhtä sontaa, niin tietysti maallikko luulee ostaneensa paskan tuotteen... Sitten ihmettelee, että kun se uusikin on paska... =)
Kyllä kannattaa kysyä joltain sukulaiselta joka asioista jotain tietää, ennen kuin toteaa laitteet viallisiksi omin neuvoin...
On naurettavaa, että on pakko maksaa siitä jotta näkisi jotain pikseli sontaa, LCD- ja plasmanäytöillä, tai jotain sekavaa kuva putkilla... Tekstitys uupuu tai muuta vastaavaa... Haloo lähetyspää... Laitteet kuntoon ja sassiin...- ja tyhjää lompsassa
Voi vitsit sentään.
Aina tuolla toosassa joku tv pomo yrittää selittää.että kaikilla on jo melkein digivalmius.
Jos ei oo,niin kannastaisko mennä ostaa HETI oma boxi,koska kesällä ne on jo LOPPU.
Yrittää hätistää.Niin paljon olen kuunnellut muiden ihmisten valituksia,jotta menen vasta viimeisten joukossa sen ostamaan.
Kyllähän sen nyt ostan,koska telkkaria paljon katselen,mutta erinomainen vouhotus siitä,pitää nyt äkkiä ostaa,tekeekin päinvastaisen vaikutuksen.
- myyjiä
kuinkahan monta boxia on pihalla ensi elokuussa.
- Nimetön
jaa kumma kun meillä ei ole toiminut digiboxi vielä koskaan ja meillä on ollut se jo 1,5 vuotta. ja vika ei taatusti ole boxissa koska kaikilla muillakin tutuilla on ongelmia digiboxiensa kanssa.
- ???
Palaan taas linjoille. Tästä samaisesta asiasta olen jo kirjoittanut aikaisemmin mutten ole varmaan sitä selkeästi ilmoittanut. On se vaan hyvä et näinkin moni on kokenut saman kuin me. Tää alkaa tuntua jo ihan hengenheimolaisuudelta. Eli väitän ettei se saamarin digi juttu onnistu. Meidän boksi tosin meni vaihtoon kun se ei tykänny oikein sähkökatkoksista ja otti ja sekos. Uusi kone taas jätti päivitykset puolitiehen. Eikun taas liikkeeseen ja päivityksiä hakemaan. Sit se alko seota ja se piti viedä huoltoon. Nyt on toiminut ja päivittänyt. Muutoin on suoraan syvältä sieltä koko digi kun ei toimi.
- text
Itselläni vajaa neljä vuotta ollut kaapeliboxi toiminut ihan hyvin, mutta viime aikoina on YLEn teksteistä jäänyt noin joka toinen "repliikki" pois.
Nyt taas näyttäisi toimivan hyvin. - xtreme r
Meillä on ainakin ton nokian boxin kanssa ollut ongelmia: tälläkään hetkellä boxi ei löydä esim urheilukanavaa ja the voicea, vaikka aiemmin ne ovat näkyneet...
Kuva on usein myös niin epäselvä, että on pakko kääntää analogiselle.- perheessä
neljä boxia käytössä n. kolme vuotta, yhtään kuukautta ei vielä ole tullut vastaan, että kaikki olisivat yhtä aikaa! toimineet edes kuukauden kerralla. Kaikki boxit ovat erimerkkisiä jokainen ollut huollossa/sekaisin useita kertoja, olisi muitakin menoeriä lapsiperheessä. Aikaakin kuluttaisin mieluummin muulla tavalla, leikkimällä vaikka lasten kuin telkkarin kanssa. Tähän mennessä olen ostanut 8kpl digiboxeja 2 tallentavaa, rahaa palanut lähes 2000€, näin suurperheessä ei todellakaan tule halvaksi. Vinkkinä: ei tunnu paranevan vehkeet vaihtamalla, signaalissa ei ole vikaa, kun olemme kaapelissa. Enkä jaksa ymmärtää mikä pakko kaapeliasiakkaat on edes pakottaa käyttämään näitä romuja, mitään erityistä etua siitä ei tule.
Ensi vuonna sitten HDMI-boxien kanssa nikkaroimaan, voi kyllä olla valmiimpi standardi, kun käyttävät jotkut muutkin kuin idioottisuomalaiset.
Jos joku ei sitä tiedä niin kysymyksessähän on Nokiaa varten nikkaroitu projekti, niiltä ajoilta kun ei vielä ollut maailmanvaltias vaan oli pahoissa vaikeuksissa. Kari Kairamo mm. päätti pävänsä kun kuvitteli tuhonneensa Nokian, kiitokseksi Nokia ei edes viitsi jatkaa omien digiboxiensa valmistusta, laadullisesti nähtävästi olisivat parhaita? - Oku
perheessä kirjoitti:
neljä boxia käytössä n. kolme vuotta, yhtään kuukautta ei vielä ole tullut vastaan, että kaikki olisivat yhtä aikaa! toimineet edes kuukauden kerralla. Kaikki boxit ovat erimerkkisiä jokainen ollut huollossa/sekaisin useita kertoja, olisi muitakin menoeriä lapsiperheessä. Aikaakin kuluttaisin mieluummin muulla tavalla, leikkimällä vaikka lasten kuin telkkarin kanssa. Tähän mennessä olen ostanut 8kpl digiboxeja 2 tallentavaa, rahaa palanut lähes 2000€, näin suurperheessä ei todellakaan tule halvaksi. Vinkkinä: ei tunnu paranevan vehkeet vaihtamalla, signaalissa ei ole vikaa, kun olemme kaapelissa. Enkä jaksa ymmärtää mikä pakko kaapeliasiakkaat on edes pakottaa käyttämään näitä romuja, mitään erityistä etua siitä ei tule.
Ensi vuonna sitten HDMI-boxien kanssa nikkaroimaan, voi kyllä olla valmiimpi standardi, kun käyttävät jotkut muutkin kuin idioottisuomalaiset.
Jos joku ei sitä tiedä niin kysymyksessähän on Nokiaa varten nikkaroitu projekti, niiltä ajoilta kun ei vielä ollut maailmanvaltias vaan oli pahoissa vaikeuksissa. Kari Kairamo mm. päätti pävänsä kun kuvitteli tuhonneensa Nokian, kiitokseksi Nokia ei edes viitsi jatkaa omien digiboxiensa valmistusta, laadullisesti nähtävästi olisivat parhaita?ainakin sain kaapeliverkossakin paljon mielenkiintoisia lisäkanavia. OSa on maksullisia ja osa ei.
- mullakin bokseja
Oku kirjoitti:
ainakin sain kaapeliverkossakin paljon mielenkiintoisia lisäkanavia. OSa on maksullisia ja osa ei.
Vois ne teemat ja muut saada kääntää talon keskuksessakin, ettei kaikkien tarvitsisi omia bokseja hankkia? YLE vaan jostain syystä ei tätä hyväksy?
- forcessa
oheisessa linkissä maahantuojan tiedote asiasta http://www.hedoy.fi/ajankohtaista_kodintekniikka
voiko nomex viritintä joka on ollut lautasanteenin kanssa käyttää dixiboxina kiitos tiedosta jos tiedät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953